AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #41 Skrevet 6. april 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å sitere åpningsinnlegget ditt nedenfor: De kom seilende på en fjøl og virket å ha alt på stell og ro og trygghet i sjela. Men etter hvert har det vist seg at de har hatt mye å stri med. Går du ut på eget initiativ og søker det som passer deg så får du nok en bedre match. Det er mitt poeng - og der er ikke de fleste damer. Det var nå mitt poeng - at det ikke har noe med ditt innlegg å gjøre kan jeg vanskelig forstå. Jeg får en følelse av at du ikke søker råd i det hele tatt - kun trøst. Anonymkode: 99863...79d Men hvor i alle dager står det at de har tatt all initiativ alene? Hvordan får du det til? Ja tilfeldigheter (ref fjøla) gjorde at vi møttes (nei de gikk ikke bevist inn for å sjekke meg opp). Og vi har alle dratt lasset like mye her. Du antok at de kjørte enveis her mot meg og så slang du ut med at ingen jenter tar initiativ. Det blir for dumt. Anonymkode: 0533a...e3c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #42 Skrevet 6. april 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvor i alle dager står det at de har tatt all initiativ alene? Hvordan får du det til? Ja tilfeldigheter (ref fjøla) gjorde at vi møttes (nei de gikk ikke bevist inn for å sjekke meg opp). Og vi har alle dratt lasset like mye her. Du antok at de kjørte enveis her mot meg og så slang du ut med at ingen jenter tar initiativ. Det blir for dumt. Anonymkode: 0533a...e3c De gikk ikke inn for å bevisst sjekke deg nå plutselig ? høres meget rart ut spør du meg. Lurer på litt hvordan det kan ha foregått. Poenget mitt forblir det samme likevel - samtidig så undrer jeg meget på hvorfor du sier at det ikke har noe med temaet å gjøre ? Det svarte du meg heller ikke på. Jeg tror du er ei som overvurderer ditt eget bidrag i denne og sikkert mange andre sammenhenger også. Anonymkode: 99863...79d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #43 Skrevet 6. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: De gikk ikke inn for å bevisst sjekke deg nå plutselig ? høres meget rart ut spør du meg. Lurer på litt hvordan det kan ha foregått. Poenget mitt forblir det samme likevel - samtidig så undrer jeg meget på hvorfor du sier at det ikke har noe med temaet å gjøre ? Det svarte du meg heller ikke på. Jeg tror du er ei som overvurderer ditt eget bidrag i denne og sikkert mange andre sammenhenger også. Anonymkode: 99863...79d Vi møttes tilfeldig, fant tonen, og innledet forhold. Easy as that. Ingen som sjekka opp. Vi bare traff hverandre og vips var det gjort. Fordi jeg i alle tilfellene "klikket" umiddelbart med disse. Så nei jeg kan ikke se at noen har bevisst gått inn for å sjekke meg opp og at de har måtte dra lasset alene. Du antok at jeg bare satt på ræva og forventet at mannfolka dro hele lasset alene, siden jeg er jente. Og at du mener at ingen jenter tar noe initiativ har ingen ting med temaet å gjøre. Temaet i denne tråden er hvorfor jeg tiltrekker meg slike og hvorfor jeg lar meg tiltrekke av slike. For i alle tilfellene er det veldig flotte menn, med både hjerte og hjerne på rette plassen, men også litt mer bagasje enn det som er normalt. Det er dette som er temaet. Ikke om vi jenter tar initiativ eller ei. Jeg er ikke representativ for alle jenter. Anonymkode: 0533a...e3c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #44 Skrevet 6. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi møttes tilfeldig, fant tonen, og innledet forhold. Easy as that. Ingen som sjekka opp. Vi bare traff hverandre og vips var det gjort. Fordi jeg i alle tilfellene "klikket" umiddelbart med disse. Så nei jeg kan ikke se at noen har bevisst gått inn for å sjekke meg opp og at de har måtte dra lasset alene. Du antok at jeg bare satt på ræva og forventet at mannfolka dro hele lasset alene, siden jeg er jente. Og at du mener at ingen jenter tar noe initiativ har ingen ting med temaet å gjøre. Temaet i denne tråden er hvorfor jeg tiltrekker meg slike og hvorfor jeg lar meg tiltrekke av slike. For i alle tilfellene er det veldig flotte menn, med både hjerte og hjerne på rette plassen, men også litt mer bagasje enn det som er normalt. Det er dette som er temaet. Ikke om vi jenter tar initiativ eller ei. Jeg er ikke representativ for alle jenter. Anonymkode: 0533a...e3c Vel du har din virkelighet og så har du den egentlige virkeligheten ...ting er bare ikke "as easy as that" og vips vips .. Som jeg sa til deg tidligere ..noen må initiativet til første kysset ...meldinger osv osv. Det var ikke du som gjorde det. Du hadde truffet ANDRE TYPER MENN om du hadde gått litt aktivt ut selv og tatt initiativet. Sånn er det bare, og sjekke opp noen på eget initiativ med å spørre f.eks om hvor mye klokka er TELLER IKKE. Se på din egen formulering da "Temaet i denne tråden er hvorfor jeg tiltrekker meg slike og hvorfor jeg lar meg tiltrekke av slike." Mitt svar - Fordi det er den typen mannfolk som ofte tar mye initiativ og sjekker opp tilfeldig kvinnfolk her og der. Skal du ha andre typer mannfolk så må du ta initiativ selv og sjekke opp dem du selv føler er investeringen verdig. Ikke dem som behandler deg som dritt og er ufine. Ellers går du vel på tryne igjen og igjen ....for du har din virkelighet og nekter å ta innover deg hvordan det egentlig stiller seg. Det er derfor jeg sier at det går veldig klart frem at du søker trøst og sympati først og fremst og ikke råd i denne tråden. Anonymkode: 99863...79d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #45 Skrevet 6. april 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel du har din virkelighet og så har du den egentlige virkeligheten ...ting er bare ikke "as easy as that" og vips vips .. Som jeg sa til deg tidligere ..noen må initiativet til første kysset ...meldinger osv osv. Det var ikke du som gjorde det. Du hadde truffet ANDRE TYPER MENN om du hadde gått litt aktivt ut selv og tatt initiativet. Sånn er det bare, og sjekke opp noen på eget initiativ med å spørre f.eks om hvor mye klokka er TELLER IKKE. Se på din egen formulering da "Temaet i denne tråden er hvorfor jeg tiltrekker meg slike og hvorfor jeg lar meg tiltrekke av slike." Mitt svar - Fordi det er den typen mannfolk som ofte tar mye initiativ og sjekker opp tilfeldig kvinnfolk her og der. Skal du ha andre typer mannfolk så må du ta initiativ selv og sjekke opp dem du selv føler er investeringen verdig. Ikke dem som behandler deg som dritt og er ufine. Ellers går du vel på tryne igjen og igjen ....for du har din virkelighet og nekter å ta innover deg hvordan det egentlig stiller seg. Det er derfor jeg sier at det går veldig klart frem at du søker trøst og sympati først og fremst og ikke råd i denne tråden. Anonymkode: 99863...79d Jeg skjønner ikke at jeg en gang gidder. Du var ikke der. Du vet ikke hvem det gjelder. Du har ikke sett synergien. Og allikevel kan du så bastant si at disse mannfolka sjekka meg opp fordi sånn er det i din verden og den er ufravikelig. Men det må faktisk to til for å skape en relasjon. Som sagt synes jeg du bør lage en egen tråd der du ettertrykkelig forteller oss jenter at vi er ubrukelige til å sjekke og at vi stort sett bare sitter der og tar imot. Jeg skulle gjerne tatt til meg eventuell kritikk så lenge den var på meg personlig og ikke for damer generelt. Jeg skulle kunne hørt på deg også om du var åpen for å høre på meg og ikke bli belært i hvordan jeg er. Jeg hadde også hørt på deg om du ikke hadde hatt en så ovenfra og ned holdning til meg. Men når du har den holdningen du har, så blir jeg irritert. Anonymkode: 0533a...e3c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #46 Skrevet 6. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke at jeg en gang gidder. Du var ikke der. Du vet ikke hvem det gjelder. Du har ikke sett synergien. Og allikevel kan du så bastant si at disse mannfolka sjekka meg opp fordi sånn er det i din verden og den er ufravikelig. Men det må faktisk to til for å skape en relasjon. Som sagt synes jeg du bør lage en egen tråd der du ettertrykkelig forteller oss jenter at vi er ubrukelige til å sjekke og at vi stort sett bare sitter der og tar imot. Jeg skulle gjerne tatt til meg eventuell kritikk så lenge den var på meg personlig og ikke for damer generelt. Jeg skulle kunne hørt på deg også om du var åpen for å høre på meg og ikke bli belært i hvordan jeg er. Jeg hadde også hørt på deg om du ikke hadde hatt en så ovenfra og ned holdning til meg. Men når du har den holdningen du har, så blir jeg irritert. Anonymkode: 0533a...e3c Basert på det inntrykket jeg sitter med så kommer jeg med mine innspill. Men jeg snakker utfra slik ting pleier å være. Du har ikke kommet med noen spesielle opplysninger som får meg til å tro at du er noe unikt unntak fra normalen. Så har jeg aldri sagt at kvinnfolk er ubrukelige det er noe du finner på i hodet ditt. Det jeg sier derimot er at det er mannfolk som for det meste som må ta initiativet. Kvinner er meget passive og forventer egentlig at den de mener selv å fortjene skal komme rekende på ei fjøl. Eller på en hvit hest ..same shit u get my point ? Du må ikke henge deg så mye opp i holdningen til budbringeren - få heller med deg budskapet. Anonymkode: 99863...79d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå