AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #21 Skrevet 6. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er som regel slik at mannfolk må ta det første initiativet og sjekke kvinnfolkene opp da det er et fåtall av disse som tar naturlige initiativ først. Om det er dynamikken så velger du jo ikke aktivt ut selv - du venter bare på å bare bli "plukket opp" av første og beste mann for å si det litt enkelt. Og det er egentlig bare èn type menn som driver mye med aktiv "oppsjekking". Det jeg antar er tilfellet her er at du ikke har noen naturlig kjemi med den slags type menn. Selv er jeg en annen type mann - som ikke tar initiativ "ut av løse luften" hvis jeg ikke føler det er et naturlig initiativ fra begge parters side. Er mye mer forsiktig\selektiv kresen? på andre ting enn bare utseendet også. Samtidig som jeg er sjenert også. Mitt problem er jo at alle kvinnfolk er såpass passive og tiltaksløse at jeg rett og slett ikke får interesse for noen spesielle fremfor alle andre ? Sånn utenom det så har jeg ikke noe å stri med ellers, verken praktisk eller psykisk på noen måte Håper du skjønte poengene mine ? Anonymkode: 99863...79d Bare tull. Dynamikken er dritenkel da begge parter har gitt og fått. Første traff jeg i felles venneflokk. Vi hang sammen ofte og ingen tok noe mer initiativ enn den andre men han tok det første kysset. Den andre traff jeg på Tinder og her er det umulig å si hvem som dro igang men han var mer på etter en stund. Siste møtte jeg ute og jeg var den som sa hei til han. Og så var det gjort. Må også legge til at jeg er ganske så lei innlegg som dette. Damer tar initiativ. Mye. Noen menn er totalt blinde for tilnærmelser. Anonymkode: 0533a...e3c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #22 Skrevet 6. april 2016 Hei TS. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Du er sammen menn med mye problemer, litt fordi du tror det er det du fortjener det og litt fordi du vil rede de. Hva med å tenke mer på hva du vil? Hva er det du vil ha ut av et forhold? Jeg vil råde deg til å være singel en periode og jobbe med selvtilliten din. Kanskje få en psykolog til å hjelpe deg. Det må være noen underliggende grunner til at du oppriktig tror det er dette du fortjener. Du må å kanskje som andre har vært inne på, velge menn mer aktivt selv. Det er synd å si, men en del manipulerende folk ser seg ut de som de kan herje med. Det er nok ikke tilfeldig at du har endt opp med disse tre mennene. De har sett muligheten til å behandle deg som de selv vil. Og du har latt det skje. Det kan godt være at du ubevist går inn i alle disse forholdene å så etter hvert tenker du "hvordan havnet jeg her???". Om det er slik så har du et mønster du må ut av. Jeg vil anbefale deg å være singel og jobbe med deg selv en god stund. Det virket for meg. Lykke til Anonymkode: 025d6...527 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #23 Skrevet 6. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei TS. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Du er sammen menn med mye problemer, litt fordi du tror det er det du fortjener det og litt fordi du vil rede de. Hva med å tenke mer på hva du vil? Hva er det du vil ha ut av et forhold? Jeg vil råde deg til å være singel en periode og jobbe med selvtilliten din. Kanskje få en psykolog til å hjelpe deg. Det må være noen underliggende grunner til at du oppriktig tror det er dette du fortjener. Du må å kanskje som andre har vært inne på, velge menn mer aktivt selv. Det er synd å si, men en del manipulerende folk ser seg ut de som de kan herje med. Det er nok ikke tilfeldig at du har endt opp med disse tre mennene. De har sett muligheten til å behandle deg som de selv vil. Og du har latt det skje. Det kan godt være at du ubevist går inn i alle disse forholdene å så etter hvert tenker du "hvordan havnet jeg her???". Om det er slik så har du et mønster du må ut av. Jeg vil anbefale deg å være singel og jobbe med deg selv en god stund. Det virket for meg. Lykke til Anonymkode: 025d6...527 <3 Takk. Jeg har tenkt mye og mye henger nok igjen i et dårlig forhold til far. Han har alltid sagt jeg ikke er bra nok. Noe jeg har fått terapi for (men avbrøt da terapeuten og jeg ikke klikket). Samtidig var jo min første samboer av samme ulla. Jeg fikk hele tiden høre at jeg var ubrukelig og at jeg møtt skjerpe meg osv. Gikk til terapi etter dette også. Men det har nok ikke gått over allikevel. Det er nok mye riktig at jeg ikke tror nok på meg selv. Men når jeg ser på disse mennene så er de på utsiden veldig vellykkede. Kjekke menn med alt på stell. Utad. Men ingen av de med rom for et forhold pga det de strever med. Greit at alle strever og har sitt, men her har det dessverre blitt for mye og det har vært vondt å se at de sliter. Anonymkode: 0533a...e3c
makkapakka Skrevet 6. april 2016 #24 Skrevet 6. april 2016 etter et par erfaringer stikker jeg så snart et mannfolk åpner kjeften og sier han har problemer. Dette greiene; vil så gjerne ha en kjæreste og godtar disse mannfolka som er ute etter få noen å tømme dritten utover og hevn osv. sorry ikke møt opp her.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #25 Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, makkapakka skrev: etter et par erfaringer stikker jeg så snart et mannfolk åpner kjeften og sier han har problemer. Dette greiene; vil så gjerne ha en kjæreste og godtar disse mannfolka som er ute etter få noen å tømme dritten utover og hevn osv. sorry ikke møt opp her. Ser den. Men ingen av disse mennene er slemme på noe vis. De lager rot og gjør dumme ting, men aldri med ondskapsfulle hensikter. Men de burde virkelig ikke søke etter kjæreste når hele livet deres består i å fokusere på seg selv og sine problemer. De har jo ikke rom for det. De burde bruke tiden på seg selv og ikke sjekkemarkdet. Anonymkode: 0533a...e3c
makkapakka Skrevet 6. april 2016 #26 Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ser den. Men ingen av disse mennene er slemme på noe vis. De lager rot og gjør dumme ting, men aldri med ondskapsfulle hensikter. Men de burde virkelig ikke søke etter kjæreste når hele livet deres består i å fokusere på seg selv og sine problemer. De har jo ikke rom for det. De burde bruke tiden på seg selv og ikke sjekkemarkdet. Anonymkode: 0533a...e3c jo men de vil jo ha sex og selv om de roter alt til rundt seg og ikke vet hva de vil
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #27 Skrevet 6. april 2016 2 minutter siden, makkapakka skrev: jo men de vil jo ha sex og selv om de roter alt til rundt seg og ikke vet hva de vil Sex og bekreftelse for et egoboost Anonymkode: 0533a...e3c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #28 Skrevet 6. april 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare tull. Dynamikken er dritenkel da begge parter har gitt og fått. Første traff jeg i felles venneflokk. Vi hang sammen ofte og ingen tok noe mer initiativ enn den andre men han tok det første kysset. Den andre traff jeg på Tinder og her er det umulig å si hvem som dro igang men han var mer på etter en stund. Siste møtte jeg ute og jeg var den som sa hei til han. Og så var det gjort. Må også legge til at jeg er ganske så lei innlegg som dette. Damer tar initiativ. Mye. Noen menn er totalt blinde for tilnærmelser. Anonymkode: 0533a...e3c Du ser kanskje på det slik - og det er nok lett å finne egne argumenter som støtter deg selv når det gjelder dette. Hvis ingen tar initiativ til det første kysset så forblir man bare venner i venneflokken - så end of story der. Nå er det heller ikke kvinnfolk som pleier å ta først kontakt på Tinder - det er rart du sier det er umulig å finne ut hvem som dro igang hva når det finnes log. Til sist så er det ikke alltid at å si "hei - vet du hvor mye klokka er?" kan forstås som en måte å bli sjekket opp på. Ihvertfall kan man ikke beskyldes for å være blind om man ikke tolker det dit hen. Tror du kan spørre ganske mange menn jeg - de aller fleste vil fortelle deg at de må ta mye initiativ selv og får veldig lite tilbake som regel. Anonymkode: 99863...79d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #29 Skrevet 6. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser kanskje på det slik - og det er nok lett å finne egne argumenter som støtter deg selv når det gjelder dette. Hvis ingen tar initiativ til det første kysset så forblir man bare venner i venneflokken - så end of story der. Nå er det heller ikke kvinnfolk som pleier å ta først kontakt på Tinder - det er rart du sier det er umulig å finne ut hvem som dro igang hva når det finnes log. Til sist så er det ikke alltid at å si "hei - vet du hvor mye klokka er?" kan forstås som en måte å bli sjekket opp på. Ihvertfall kan man ikke beskyldes for å være blind om man ikke tolker det dit hen. Tror du kan spørre ganske mange menn jeg - de aller fleste vil fortelle deg at de må ta mye initiativ selv og får veldig lite tilbake som regel. Anonymkode: 99863...79d Slutt med det tullet der. Det er du som er blind Skal love deg at hadde ikke han tatt det første kysset, så hadde jeg. Ikke spurte jeg om klokka til han siste heller. Du antar mye på bakgrunn av egen utilfredshet. Men ikke gi meg skylda for at du failer. Men om du føler deg bedre ved å rakke ned på damer, så be my guest. Anonymkode: 0533a...e3c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #30 Skrevet 6. april 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt med det tullet der. Det er du som er blind Skal love deg at hadde ikke han tatt det første kysset, så hadde jeg. Ikke spurte jeg om klokka til han siste heller. Du antar mye på bakgrunn av egen utilfredshet. Men ikke gi meg skylda for at du failer. Men om du føler deg bedre ved å rakke ned på damer, så be my guest. Anonymkode: 0533a...e3c Du lover meg det ja ? - hehe, tror ikke du trenger å love meg noe som helst. Rart hvordan du får dette til å handle om hvor utilfreds jeg er ? det får meg til å tro at du selv har noen issues som går litt dypere enn hva du gir inntrykk av? Jeg er ikke her for å være enig med deg - jeg mistenker at jeg nok ikke er den eneste som har sagt til deg ting du ikke vil høre. Det er nå greit for meg - det er ikke jeg som går på trynet hele tiden. Jeg rakker ikke ned på damer - konkluderer bare med at initiativet ofte kommer utelukkende fra menn. Skal finne noen dere virkelig føler at dere passer sammen med så må du\dere gjøre en aktiv innsats selv. Ikke bare vente på å bli "plukket opp" av random menn. Anonymkode: 99863...79d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #31 Skrevet 6. april 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt med det tullet der. Det er du som er blind Skal love deg at hadde ikke han tatt det første kysset, så hadde jeg. Ikke spurte jeg om klokka til han siste heller. Du antar mye på bakgrunn av egen utilfredshet. Men ikke gi meg skylda for at du failer. Men om du føler deg bedre ved å rakke ned på damer, så be my guest. Anonymkode: 0533a...e3c Det er jo lett nok å teste. Lag en kvinnelig og en mannlig profil på Tinder, og se hvilken av dem som får flest meldinger. Anonymkode: 730b9...4d7 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #32 Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du lover meg det ja ? - hehe, tror ikke du trenger å love meg noe som helst. Rart hvordan du får dette til å handle om hvor utilfreds jeg er ? det får meg til å tro at du selv har noen issues som går litt dypere enn hva du gir inntrykk av? Jeg er ikke her for å være enig med deg - jeg mistenker at jeg nok ikke er den eneste som har sagt til deg ting du ikke vil høre. Det er nå greit for meg - det er ikke jeg som går på trynet hele tiden. Jeg rakker ikke ned på damer - konkluderer bare med at initiativet ofte kommer utelukkende fra menn. Skal finne noen dere virkelig føler at dere passer sammen med så må du\dere gjøre en aktiv innsats selv. Ikke bare vente på å bli "plukket opp" av random menn. Anonymkode: 99863...79d Nei du er ikke her for å være enig med meg men for å belære meg. Og måten du gjør dette på er med en ovenfra og ned holdning. De fleste damer jeg kjenner har uten tvil tatt initiativ. Men alt i alt når det utvikler seg til et forhold, så er det en veldig bra balanse i dette da begge gjør like mye. Det faller seg helt naturlig mellom to mennesker som oppnår en dypere kontakt innen kort tid. Noe jeg vil si jeg har opplevd her også. Jeg har forresten aldri hørt en eneste kompis sutre over at det kun er menn som gjør noe. Det er kun noen her inne på kg som sutrer over dette. Anonymkode: 0533a...e3c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #33 Skrevet 6. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har forresten aldri hørt en eneste kompis sutre over at det kun er menn som gjør noe. Det er kun noen her inne på kg som sutrer over dette. Det er fordi menn bare kan klage anonymt. Kvinner får kanskje støtte når de klager, men menn får bare beskjed om at menn som sutrer er uaktraktive. Anonymkode: 730b9...4d7 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #34 Skrevet 6. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi menn bare kan klage anonymt. Kvinner får kanskje støtte når de klager, men menn får bare beskjed om at menn som sutrer er uaktraktive. Anonymkode: 730b9...4d7 Anonymkode: 0533a...e3c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #35 Skrevet 6. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei du er ikke her for å være enig med meg men for å belære meg. Og måten du gjør dette på er med en ovenfra og ned holdning. De fleste damer jeg kjenner har uten tvil tatt initiativ. Men alt i alt når det utvikler seg til et forhold, så er det en veldig bra balanse i dette da begge gjør like mye. Det faller seg helt naturlig mellom to mennesker som oppnår en dypere kontakt innen kort tid. Noe jeg vil si jeg har opplevd her også. Jeg har forresten aldri hørt en eneste kompis sutre over at det kun er menn som gjør noe. Det er kun noen her inne på kg som sutrer over dette. Anonymkode: 0533a...e3c For meg så virker det som om du tror alle "er ute etter deg" hvis de ikke er enige med deg. Mange damer klager over at typene er sånn eller sånn. Selv om de aldri har gjort noen innsats i å finne en type som virkelig passer for dem. De har bare blitt "plukket opp" litt sånn tilfeldig. Tror de fleste kompisene dine har lært å ikke si noe som du er\kan være uenig i. Da er man jo automatisk ovenfra og ned og det som verre er Anonymkode: 99863...79d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #36 Skrevet 6. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg så virker det som om du tror alle "er ute etter deg" hvis de ikke er enige med deg. Mange damer klager over at typene er sånn eller sånn. Selv om de aldri har gjort noen innsats i å finne en type som virkelig passer for dem. De har bare blitt "plukket opp" litt sånn tilfeldig. Tror de fleste kompisene dine har lært å ikke si noe som du er\kan være uenig i. Da er man jo automatisk ovenfra og ned og det som verre er Anonymkode: 99863...79d Nei det er virkelig ikke et problem hos meg. Hadde du lest tråden så hadde du sett dette. Du har bare deisa innom denne tråden for å sutre over manglende initiativ fra damer. Men det er ikke dette som er problemet til folk generelt der ute. Det er ikke det som er svaret på hvorfor folk er single. Og denne innblandelsen ble rett og slett veldig off Topic. Jeg kan godt diskutere dette med deg til du blir grønn. Jeg har så mange gode bevis og eksempler på at du har feil, så det ville vært en glede. Men jeg foretrekker at vi holder oss til emnet i denne tråden. Du får heller lage en egen tråd på dette. Anonymkode: 0533a...e3c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #37 Skrevet 6. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er virkelig ikke et problem hos meg. Hadde du lest tråden så hadde du sett dette. Du har bare deisa innom denne tråden for å sutre over manglende initiativ fra damer. Men det er ikke dette som er problemet til folk generelt der ute. Det er ikke det som er svaret på hvorfor folk er single. Og denne innblandelsen ble rett og slett veldig off Topic. Jeg kan godt diskutere dette med deg til du blir grønn. Jeg har så mange gode bevis og eksempler på at du har feil, så det ville vært en glede. Men jeg foretrekker at vi holder oss til emnet i denne tråden. Du får heller lage en egen tråd på dette. Anonymkode: 0533a...e3c Men jeg har sett dette - du takker for svar som er enige med deg selv. Og stempler alt det som antyder noe annet med det som verre er. Jeg har ikke sutret over noe som helst - du må vel komme med undersøkelser som viser poengene dine. Det sier seg selv at hvis du tar til takke med det som kommer rekende forbi deg så blir det sånn. Går du ut på eget initiativ og søker det som passer deg så får du nok en bedre match. Det er mitt poeng - og der er ikke de fleste damer. Nettopp fordi de er for passive og forventer at det en dag kommer en mann som de fortjener. Hvis de ikke gjør det så betyr ikke det at det er noe galt med dem egentlig. Eneste de gjør som er galt er å ikke ta mer initiativ selv som jeg sier. Alt det der blir i ditt hode lik at jeg hater alle damer osv osv...jeg skal lage en egen tråd på dette med en meningsmåling så kan vi jo se Anonymkode: 99863...79d 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #38 Skrevet 6. april 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo lett nok å teste. Lag en kvinnelig og en mannlig profil på Tinder, og se hvilken av dem som får flest meldinger. Anonymkode: 730b9...4d7 Å dra noen til høyre på Tinder er ikke sjekking. Det er ikke så mye som et hei engang. Men for all del - lag en egen tråd på dette for dette har ingen ting med emnet her å gjøre. Anonymkode: 0533a...e3c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #39 Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har sett dette - du takker for svar som er enige med deg selv. Og stempler alt det som antyder noe annet med det som verre er. Jeg har ikke sutret over noe som helst - du må vel komme med undersøkelser som viser poengene dine. Det sier seg selv at hvis du tar til takke med det som kommer rekende forbi deg så blir det sånn. Går du ut på eget initiativ og søker det som passer deg så får du nok en bedre match. Det er mitt poeng - og der er ikke de fleste damer. Nettopp fordi de er for passive og forventer at det en dag kommer en mann som de fortjener. Hvis de ikke gjør det så betyr ikke det at det er noe galt med dem egentlig. Eneste de gjør som er galt er å ikke ta mer initiativ selv som jeg sier. Alt det der blir i ditt hode lik at jeg hater alle damer osv osv...jeg skal lage en egen tråd på dette med en meningsmåling så kan vi jo se Anonymkode: 99863...79d Nei og dette her blir bare dumt. Dette har ingen ting med mitt innlegg og gjøre. Og jeg har takket for gode svar til tross for at de kan være kritiserende til meg. Ditt svar er ikke godt fordi det har ingen ting med mitt innlegg å gjøre. Men for all del så lag en egen tråd om dette. Jeg skal villig gi deg litt å tygge på Anonymkode: 0533a...e3c
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #40 Skrevet 6. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei og dette her blir bare dumt. Dette har ingen ting med mitt innlegg og gjøre. Og jeg har takket for gode svar til tross for at de kan være kritiserende til meg. Ditt svar er ikke godt fordi det har ingen ting med mitt innlegg å gjøre. Men for all del så lag en egen tråd om dette. Jeg skal villig gi deg litt å tygge på Anonymkode: 0533a...e3c For å sitere åpningsinnlegget ditt nedenfor: De kom seilende på en fjøl og virket å ha alt på stell og ro og trygghet i sjela. Men etter hvert har det vist seg at de har hatt mye å stri med. Går du ut på eget initiativ og søker det som passer deg så får du nok en bedre match. Det er mitt poeng - og der er ikke de fleste damer. Det var nå mitt poeng - at det ikke har noe med ditt innlegg å gjøre kan jeg vanskelig forstå. Jeg får en følelse av at du ikke søker råd i det hele tatt - kun trøst. Anonymkode: 99863...79d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå