Gå til innhold

Nesten voldtatt av tidligere bekjent

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært på vennetur i helga med alkohol. Havnet etter hvert inn på fest hos en annen gjeng, hvor det var en tidligere bekjent av meg. En liten stund satt jeg på fanget hans da det var svært få sitteplasser (det satt flere i høyden rundt bordet, både menn og kvinner). For min del var ikke dette på noen måte tenkt som en invitasjon, og jeg oppfattet heller ikke at han mente det var det. Jeg er av den typen som flirer og smiler med alle, jenter som gutter, og gjorde det også til alle som var til stedet på festen.

Etter å ha vært på do møtte jeg mannen i gangen og han tok et fast grep om skuldrene mine og førte meg inn på et rom vegg i vegg med stua, jeg gjorde ikke noe særlig med motstand da ettersom jeg ikke helt skjønte hva som foregikk. Når vi kommer inn på rommet begynner han derimot å beføle meg og kysse meg på halsen. Jeg sier med det samme nei, uten at han stopper. Forsøker å skyve han unna og si nei flere ganger, han reagerer med å ta hardere tak i meg og prøve å snu meg med ryggen mot han. Først da går det opp for meg hva som er på tur å skje, jeg får panikk og er på vei til å rope etter hjelp. Tror han skjønte hva som var på tur å skje og slapp meg da etterhvert. Ble så satt ut at jeg valgte å forlate festen like etter.

Reagerte ikke stort på hendelsen da den skjedde, ut over dagen i dag har jeg derimot tenkt noe over det som skjedde. Det er en blanding av avsky mot mannen, sinne, tristhet da jeg trodde jeg kjente mannen til tross for lite kontakt de siste årene, skam og en tvil om jeg selv har lagt opp til dette.

Jeg kommer ikke til å anmelde dette da det ikke finnes noe bevis og det heller ikke ble gjennomført noen voldtekt.

Måtte bare dele dette her da jeg ikke ønsker å dele det med noen i livet mitt.

Anonymkode: dcc1d...8f8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har opplevd noe av det samme. Snakket i telefonen i et annet rom, han kom inn når jeg avsluttet samtalen, tvang meg ned i sengen og holdt meg nede. Jeg fikk helt panikk. Heldigvis kom det en annen inn, vet den dag i dag ikke hvem som kom inn eller hva det mennesket tenkte/forsto, jeg bare stakk av. Det er nå over 15 år siden.

Hele episoden satt en stor støkk i meg og jeg stoler i dag ALDRI på noen! Har aldri fortalt det til noen, mannen er gift i nabolaget her og jeg treffer han fra tid til annen. Lurer av og til på om han har gjort lignende med andre 😔

Anonymkode: 9bb5a...6e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har blitt " missopfattet" endel ganger selv. Min tro om mange menn tenker man er hypp på sex bare man prater med de. Og ikke ta nei for et nei er uansett helt uakseptabelt.  

Anonymkode: 97f48...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd noe av det samme. Snakket i telefonen i et annet rom, han kom inn når jeg avsluttet samtalen, tvang meg ned i sengen og holdt meg nede. Jeg fikk helt panikk. Heldigvis kom det en annen inn, vet den dag i dag ikke hvem som kom inn eller hva det mennesket tenkte/forsto, jeg bare stakk av. Det er nå over 15 år siden.

Hele episoden satt en stor støkk i meg og jeg stoler i dag ALDRI på noen! Har aldri fortalt det til noen, mannen er gift i nabolaget her og jeg treffer han fra tid til annen. Lurer av og til på om han har gjort lignende med andre 😔

Anonymkode: 9bb5a...6e3

Takk for at du delte din opplevelse med meg. Så bra det ikke gikk lengre for sin del heller.

Det som plager meg mest i dag er frykten for at han skal gjøre det samme med noen andre, men da få fullført det hele. Han en er sånn type som "alle" tror er snill som et lam, litt forsiktig type. Jeg har å trodd det helt til nå.

Måten han ble på i det øyeblikket jeg sa nei var helt grusom, øynene hans ble helt svart og han endret kroppsholdning fullstendig. Jeg føler så avsky mot mannen, samtidig som jeg synes synd på han fordi han er så ynkelig at han mener han kan ta seg tilrette.

Ts

Anonymkode: dcc1d...8f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...