penny_ Skrevet 27. juni 2017 #21 Del Skrevet 27. juni 2017 Bruker 3500-4000 kr på dagligvarer og restaurantbesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #22 Del Skrevet 27. juni 2017 Jeg bruker ca. 3500. Spiser aldri på restaurant, har aldri middagsselskap, drikker ikke alkohol eller brus og spiser ikke kjeks og godteri. Spiser grønnsaker, frukt, fisk og glutenfritt brød. Anonymkode: 68c07...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 27. juni 2017 #23 Del Skrevet 27. juni 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt gammel tråd- men det var lite! Er blitt singel og beregner rundt 8500 på mat pr mnd! Tar jeg hardt i? Er ikke vant til å spare i det hele tatt da... Anonymkode: d7ed9...e43 Det er over dobbelt av det vi bruker på to personer. Du kan kutte ganske drastisk og fortsatt spise bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #24 Del Skrevet 27. juni 2017 På 3.4.2016 den 10.43, AnonymBruker skrev: Jeg er singel og handler derfor på matbutikken kun til meg selv. Har den siste tiden brukt ca. 2500 kr per måned (inkludert andre ting som kjøpes i matbutikken, feks. sjampo, såpe, vaskepulver osv.). Trenger å kutte ned litt, da jeg har dårlig råd for tiden. Likevel trener jeg mye, og må derfor ha mye mat, og synes slik det er vanskelig å beregne hvor lavt jeg kan sette budsjettet. Hvor mye bruker dere på mat og andre husholdningsprodukter for én person per måned? Vil vite litt hva som er realistisk her - Jente 22 Anonymkode: 8504a...561 Jeg bruker vel noe av det samme. Men blir en del øl også utenom. 2500,- er jo ikke så verst syntes jeg. Det med treninga føler jeg er irrelevant i forhold til matbudsjettet ditt. Anonymkode: ea2fb...06c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #25 Del Skrevet 27. juni 2017 Jeg bruker ca 3000. Noen ganger mer, sjeldent mindre. Anonymkode: bf9fd...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. juni 2017 #26 Del Skrevet 27. juni 2017 Jeg er forsåvidt single/enslig, men har en halvvoksen sønn å forsørge. Matbudsjettet mitt ligger da på 6300,- i mnd ca, varierer overraskende lite fra mnd til mnd, og det inkluderer da mat til to personer og en hel haug med brus. Ja, brus er et MUST her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #27 Del Skrevet 27. juni 2017 Max 1200 i måneden med mindre det er noe spesielt Mye ris fra innvandrerbutikker, firstprice pasta, poteter, kål, sesongbetonte grønnsaker, fryst frukt og grønt, linser, bønner, kikerter, kun vann som leskedrikk, hermetiserte tomater, langtidsholdbare sauser som står i skapet, mye hjemmebakt, havregrøt til frokost og lunsj. Høres litt ekstremt ut, men jeg storkoser meg med å finne på nye billige matkombinasjoner Anonymkode: 3972d...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 27. juni 2017 #28 Del Skrevet 27. juni 2017 (endret) 3500-4000 per mnd på dagligvarer (inkl snus) og restaurantbesøk. Endret 27. juni 2017 av venus_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå