AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Heisann. Jeg og kjæresten min har lenge vurdert å flytte til Oslo, bor i Trondheim nå. Har sett på endel steder i Oslo, men er det sånn at alle ser ned på deg om du feks ikke har en chanelveske feks og en porsche? Selv eier jeg masse merkeklær, men jeg tenker bare generelt. Har alltid vært veldig nysgjerrig på dette. Jeg er sykepleier og kjæresten min jobber innen finans, men er det slik at en sykepleier blir "sett ned på" hvis dere skjønner? At folk kanskje mener det er ikke noe for vestkantsfolk å jobbe som sykepleier. Vi har veldig god økonomi, men jeg vil bare høre hehe Er selv veldig imøtekommende og ikke snobbete i det hele tatt Anonymkode: b8948...16c
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Hva tenker du på med vestkanten? Jeg har hverken chanel-veske, porche eller merkeklær og trives. Anonymkode: cacc7...984 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du på med vestkanten? Jeg har hverken chanel-veske, porche eller merkeklær og trives. Anonymkode: cacc7...984 Nei altså, jeg har hørt så mange historier om folk som bor der er veldig snobbete. Ofte de med mye penger har jeg hørt er snobbete.. Anonymkode: b8948...16c 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Vestkanten? Et lite kjøpesenter som kjøpesentre flest, vel? Anonymkode: 96237...8dd 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei altså, jeg har hørt så mange historier om folk som bor der er veldig snobbete. Ofte de med mye penger har jeg hørt er snobbete.. Kanskje du skal flytte til Oslo og gjøre deg opp en mening selv? Anonymkode: 623b8...717 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vestkanten? Et lite kjøpesenter som kjøpesentre flest, vel? Anonymkode: 96237...8dd kjøpesenter? Anonymkode: b8948...16c