Gå til innhold

Dere med store barna( ungdom)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det rart ungdom blir veike?

Anonymkode: 03927...edb

Er det bedre de blir slått ned, voldtatt og det som verre er? Ta deg sammen og slutt å provosere. 

(Ungdom i dag går på treningssentre for å unngå å bli veike.)

Anonymkode: 3a8de...721

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med MANNEN! Det er han som velger dette!!

Kvinner, assa!!!

Anonymkode: b47c1...fc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det bare å vente at tlf ringer, sette seg i bilen og kjøre ? Jeg ser stadig ungdom ta buss i alle døgnets tider. Kanskje jeg er en dårlig mor men mine må komme seg selv der de skal. De sykler og tar buss.De er ikke store nok nok til å vase rundt om kveldene, men der skal vi også ha avtaler og regler.

Selvfølgelig man skal hente og bringe..men jeg lurte bare om det er normalt at man skal sitte på vakt og sprette opp hver gang de ringer forde de fikk lyst å besøke venninnen, til butikken, til jobben etc. Jeg har snakket med mannen og han synes ikke det er gøy å være taxi,men han sliter med å si at det ikke passer.

ts

Anonymkode: 61547...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Blir hentet og kjørt etter klokka 20.30 hvis de kan, men bare hvis jeg må gå langt. Mine foreldre liker ikke tanken på at jeg skal gå helt alene tilfelle noe skulle skje...

Men når det kommer til å bli kjørt og henta fra skolen er litt annerledes. De henter meg som oftest etter skolen når jeg går av busstoppet (20min å gå) pga. Tung sekk og smerter i ryggen. De kjører meg til skolen hvis jeg starter sent fordi skolen er langt unna. 

Er 17 btw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...