Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Shit happens, og vi har alle vært en liten tur i møkkakjellern. :ler2:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for svar, jeg ble oppriktig skikkelig lei meg med en gang, men nå mener jeg at han sendte en ganske dårlig respons selv. Jeg er faktisk sikker på at den nye dama ikke finnes (det er sånn 3 uker siden vi avsluttet datingen, og vet han har hatt en intens jobbeperiode siden), og at han må ha blitt enten sjalu eller bare sinna fordi det er en ny inne i bildet. Som det ironisk nok ikke er. Ble i alle fall ganske klart for meg at vi ikke er bra for hverandre, jeg føler han får frem det verste i meg og ser ut som jeg kanskje får frem det verste i han og. 

Anonymkode: 037fb...618

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei ts :)

Jeg ønsker bare å fortelle deg at du ikke er alene. Og jeg synes det var veldig bra at du beklaget deg! Du kommer mest sannsynlig ikke til å sende lignende meldinger til denne fyren i fremtiden, hvis du har lært av dine feil ;) Jeg vet det er litt flaut, men det går over. Jeg kan jo fortelle om en klein sms jeg sendte til en fyr en gang. Vi hadde hatt en liiten flørt, også hadde jeg sendt han en: 'Jeg vil ha deg'-melding da jeg kom hjem fra byen en gang. Han svarte faktisk og spurte om jeg ville bli med på vors neste dag. Men jeg var SÅ flau at jeg beklaget og sa at romkameraten min hadde sendt meldingen.. Jeg synes bare sånn er så flaut. Så du er ikke alene ;p

Anonymkode: 9b3d4...8e8

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sa vel ikke det han sa fordi han var sint over å ha fått melding i det hele tatt. Han sa det fordi TS sier hun har type i tillegg til at hun sender meldinger der hun viser aktiv seksuell interesse - hvilket tilsier at hun er den utro og promiskuøse typen (beruset eller ei). Så hans respons er, forståelig nok, at han er glad han ikke er denne nye fyren.

Forstår ellers TS, for vi har alle vært der, men det går over. Han blir glemt til slutt. 

Anonymkode: 3dc00...fa6

Å date noen vil da ikke si at man har en kjæreste og derfor er utro når man sender slike meldinger. 

Anonymkode: 42ca2...deb

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å date noen vil da ikke si at man har en kjæreste og derfor er utro når man sender slike meldinger. 

Nei men det er like fullt legitimt å synes synd på fyren vedkommende dater når TS tydeligvis er hung up på en tidligere flørt og fortsatt er ute etter å ligge med ham. 

Skrevet

I fylla kommer sannheten frem. Du er nok keen på denne fyren, men prøver å fornekte det.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, tom1986 skrev:

I fylla kommer sannheten frem. Du er nok keen på denne fyren, men prøver å fornekte det.

Nei, nå er jeg så lite keen på han som jeg noensinne har vært etter den responsen. Nå som det har gått litt over et døgn innser jeg hvor utrolig usympatisk han er. Han vet at jeg inntil nylig var forelska i han, og syntes det var veldig leit at vi ikke skulle ses mer, og han vet at jeg har hatt det ganske kjipt den siste tiden. At jeg driter meg ut og sier at jeg dater en fyr for å prøve å ro meg litt i land gir han ingen rett til å si at jeg er en dårlig dame han er glad han ikke treffer mer, han aner ingenting om jeg f.eks dater fyren eksklusivt. Å date noen i ca to uker betyr ikke at man er utro når man legger seg etter en tidligere flørt, med mindre man har hatt en tydelig prat på at man kun dater hverandre.  

Det at han faktisk smeller tilbake at han selv dater en ny og at jeg må slutte å sende seksuelle meldinger ETTER at jeg har lagt meg flat og sagt at det aldri vil skje igjen, det syns jeg personlig sier at han ble snurt over at jeg visstnok har en ny i bildet.

Så nå har jeg konkludert med at jeg er glad jeg dreit meg sånn ut, for da fikk jeg virkelig sett hvem han er. Kommer aldri til å melde han mer så lenge jeg lever, og han får hele gå rundt med den oppfatningen han nå har tillagt meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei men det er like fullt legitimt å synes synd på fyren vedkommende dater når TS tydeligvis er hung up på en tidligere flørt og fortsatt er ute etter å ligge med ham. 

Hun ga da en ordentlig beklagelse og sa det ikke ville skje igjen. Herlighet. 

Skrevet
Den 2.4.2016 at 19.27, LadyBlaBla skrev:

Herregud for en drittfyr! Hvis han har så høye tanker om seg selv at han ikke ser humoren i en fyllesms så skal du være glad han er ute av livet ditt. Makan!

Latterlig.

AnonymBruker
Skrevet
Den 2.4.2016 at 16.37, AnonymBruker skrev:

Shitshit, måtte bare få dette ut. Håper jeg aldri mer er så dum. 

kutter du ned på alkoholforbruket så er nok problemet løst, eller er du kanskje desperat uansett hva du drikker?

Anonymkode: ddd09...412

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kutter du ned på alkoholforbruket så er nok problemet løst, eller er du kanskje desperat uansett hva du drikker?

frekk, helt unødvendig. dårlig dag?

Anonymkode: b8965...543

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aww, koselig. Nei, som jeg skrev i HI, dette har jeg aldri gjort før, så jeg er nok ikke så desperat uansett. Men kan glatt innrømme at det var et desperat øyeblikk, så blir ikke så fornærmet av ditt forsøk på å fornærme meg. 

Skrevet
Den 4/2/2016 at 16.37, AnonymBruker skrev:

Å, herregud, jeg har driti så på draget. Sendte en fyllesms til en jeg tidligere har datet i går kveld. I dag måtte jeg bare beklage og sendte en melding om at jeg ikke ante hva som hadde kommet over meg, og at jeg dater en ny fyr, så han trenger ikke være redd for at det skal gjenta seg.

At jeg dater en ny fyr er bare tull, men var redd jeg har framstått som det mest desperate kvinnemennesket på jord.

Fikk tidenes sure melding tilbake om han var glad han ikke var den fyren, og at han nå datet en ny selv, så jeg måtte slutte å sms-e han. At han dater en ny er helt greit, for jeg er oppriktig ferdig med han, men er så utrolig flau over meg selv! Skrev som sagt kun at jeg datet en ny fyr så han ikke skulle tro at jeg går rundt og tenker på han, men nå kom det bare og beit meg i stumpen. :( Aner virkelig ikke hvorfor jeg sendte han en melding i går, jeg har kommet meg videre (trodde jeg i alle fall).

Nå sitter jeg her og skjelver og er så skuffa over meg selv. Endte bare med at jeg skrev at jeg virkelig beklaget og at det ikke kom noen flere meldinger fra meg nå. Nå går han vel rundt og tenker jeg er det verste mennesket han har vært borti.

Shitshit, måtte bare få dette ut. Håper jeg aldri mer er så dum. 

Du dreit deg ut. Det har vi alle gjort på en eller annen måte i livet. Ja, det er flaut, men spiller det egentlig noen rolle hva denne eksdaten mener om deg? Han virker som ei "surtrus" uansett. 

Gjest Rose11
Skrevet (endret)

Haha samme har skjedd med meg å,  og har jo super fylleangst neste dag. Man føler seg jo SÅ teit. Det har skjedd alle og synes han reagerte på en rar måte, men ok. Bare prøv å legg deg bak deg og gå videre.  Du er ikke alene om å føle det sånn. Vi har alle vært der.

Tenk,  jeg sendte jo den desperate fyllemeldingen etter eksen dumpa meg. Han hadde visst fått seg dame allerede og hun svarte meg ved å si "Dette er dama hans, han er ikke interessert i deg. Ha det" Hadde bare lyst til å dø av skam. Huff. Fikk se bilder av de FB og døde litt.

Endret av Rose11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...