AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #1 Skrevet 2. april 2016 Å, herregud, jeg har driti så på draget. Sendte en fyllesms til en jeg tidligere har datet i går kveld. I dag måtte jeg bare beklage og sendte en melding om at jeg ikke ante hva som hadde kommet over meg, og at jeg dater en ny fyr, så han trenger ikke være redd for at det skal gjenta seg. At jeg dater en ny fyr er bare tull, men var redd jeg har framstått som det mest desperate kvinnemennesket på jord. Fikk tidenes sure melding tilbake om han var glad han ikke var den fyren, og at han nå datet en ny selv, så jeg måtte slutte å sms-e han. At han dater en ny er helt greit, for jeg er oppriktig ferdig med han, men er så utrolig flau over meg selv! Skrev som sagt kun at jeg datet en ny fyr så han ikke skulle tro at jeg går rundt og tenker på han, men nå kom det bare og beit meg i stumpen. Aner virkelig ikke hvorfor jeg sendte han en melding i går, jeg har kommet meg videre (trodde jeg i alle fall). Nå sitter jeg her og skjelver og er så skuffa over meg selv. Endte bare med at jeg skrev at jeg virkelig beklaget og at det ikke kom noen flere meldinger fra meg nå. Nå går han vel rundt og tenker jeg er det verste mennesket han har vært borti. Shitshit, måtte bare få dette ut. Håper jeg aldri mer er så dum. Anonymkode: 037fb...618
Kristiansand123 Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Hehhe, slapp av! Det er bare en mann av mange mill. Drit i han. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3 Skrevet 2. april 2016 Know the feeling. Har fyllesmset endel opp igjennom mine år jeg også Alltid like jævlig å sjekke tlf sin dagenderpå.. Jeg får som oftes blackout uansett hvor lite eller mye jeg drikker så jeg har faktisk ikke peiling på hva jeg finner på tlf min når jeg våkner. Har tilogmed bygd opp en forsvarsmekanisme at jeg sletter meldingene iløpet av natta.. For om jeg ikke ser dem, har jeg vel ikke sendt dem!? Hva skrev du da? Anonymkode: b25b1...48b 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #4 Skrevet 2. april 2016 Det er jo han som virker som et utskudd når han svarer deg på denne måten. En fyllemelding er ikke særlig sjarmerende, men når du beklager deg og skriver at det ikke vil gjenta seg er han en temmelig stor drittsekk når han svarer deg slik. Jeg satt igjen med et verre inntrykk av han enn jeg gjorde av deg. Jeg synes du fint kan legge dette bak deg. Hva han mener er helt forskrudd uansett, så det synes jeg ikke du skal legge vekt på. Anonymkode: 42ca2...deb 14
Sapientia Skrevet 2. april 2016 #5 Skrevet 2. april 2016 Har det noe å si hva ha måtte mene om deg og en SMS sendt i fylla? 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #6 Skrevet 2. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Know the feeling. Har fyllesmset endel opp igjennom mine år jeg også Alltid like jævlig å sjekke tlf sin dagenderpå.. Jeg får som oftes blackout uansett hvor lite eller mye jeg drikker så jeg har faktisk ikke peiling på hva jeg finner på tlf min når jeg våkner. Har tilogmed bygd opp en forsvarsmekanisme at jeg sletter meldingene iløpet av natta.. For om jeg ikke ser dem, har jeg vel ikke sendt dem!? Hva skrev du da? Anonymkode: b25b1...48b TS her. Tør ikke si hva jeg skrev, men det var noe som var upassende hvis jeg datet en annen fyr. Noe jeg ikke en gang tenkte på da jeg nevnte det til han, jeg ville bare ikke at han skulle tro jeg var så desperat etter han. Jeg har aldri fyllesms-et noen før! Aner ikke hvorfor dette skjedde, og skammer meg sånn. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo han som virker som et utskudd når han svarer deg på denne måten. En fyllemelding er ikke særlig sjarmerende, men når du beklager deg og skriver at det ikke vil gjenta seg er han en temmelig stor drittsekk når han svarer deg slik. Jeg satt igjen med et verre inntrykk av han enn jeg gjorde av deg. Jeg synes du fint kan legge dette bak deg. Hva han mener er helt forskrudd uansett, så det synes jeg ikke du skal legge vekt på. Anonymkode: 42ca2...deb Oi, syns du han reagerte upassende? Det fikk meg til å føle meg litt bedre, jeg føler meg skikkelig fæl nå. Det betyr jo ingenting hva han mener, men at jeg har gitt inntrykk av å date en fyr og legge meg etter han likevel, det er så langt unna den personen jeg er. Et øyeblikk siden, Sapientia skrev: Har det noe å si hva ha måtte mene om deg og en SMS sendt i fylla? Nei, men vi hadde avsluttet datingen på en ok måte, selv om det var tydelig at jeg ville mer. Følte likevel jeg gikk fra det med verdigheten i behold, mens nå tror han at jeg er en utro skank som er desperat, eller noe sånt. Anonymkode: 037fb...618
Chizue Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 Mine fylle sms'er er uleselige...jeg kan knapt skrive på smarttlf i edru tilstand....sååå mine blir noe slikt; Fu frwn ye e såp drkg ludtåp knykle dgh nåp? XD Slapp av, det blir bedre i morgen 😄 2
Sapientia Skrevet 2. april 2016 #8 Skrevet 2. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei, men vi hadde avsluttet datingen på en ok måte, selv om det var tydelig at jeg ville mer. Følte likevel jeg gikk fra det med verdigheten i behold, mens nå tror han at jeg er en utro skank som er desperat, eller noe sånt. Anonymkode: 037fb...618 Forstår det er litt kjipt. Men siden du er ferdig med ham så ikke legg noe særlig energi i det. Litt dumt at det ble slik når det ikke engang stemmer at du dater en annen selvsagt.
Gjest Blondie65 Skrevet 2. april 2016 #9 Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, Chibi skrev: Mine fylle sms'er er uleselige...jeg kan knapt skrive på smarttlf i edru tilstand....sååå mine blir noe slikt; Fu frwn ye e såp drkg ludtåp knykle dgh nåp? XD Slapp av, det blir bedre i morgen 😄 Jeg skjønner ikke hva som var uleselig med den, jeg da. Ellers synes jeg faktisk at når noen fylleSMS'er og beklager dagen etter så må det gå an for mottaker å være høflig. Har opplevd to ganger at venner har sendt melding eller ringt for å beklage sin adferd dagen før og det er da virkelig ikke nødvendig å strø salt i et åpent sår og heller takke for selvinnsikten.
Arca Skrevet 2. april 2016 #10 Skrevet 2. april 2016 Ikke viktig Synes han svarte som han burde i og med at du sa du hadde ny type.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #11 Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, Sapientia skrev: Forstår det er litt kjipt. Men siden du er ferdig med ham så ikke legg noe særlig energi i det. Litt dumt at det ble slik når det ikke engang stemmer at du dater en annen selvsagt. Forstår ikke hvorfor jeg tenkte det var en god idé å si, så jo med en gang på svaret hans at det fikk meg til å fremstå som en skikkelig dust. Er nok bare veldig sur på meg selv fordi jeg har følt meg ferdig med han den siste tiden, også gjør jeg det her. Tror ikke vi møtes tilfeldig i noen sammenhenger, så har ingen mulighet til å oppklare ting heller. Jeg liker nok ikke at en person jeg har likt veldig godt tenker sånn om meg. Et øyeblikk siden, Blondie65 skrev: Jeg skjønner ikke hva som var uleselig med den, jeg da. Ellers synes jeg faktisk at når noen fylleSMS'er og beklager dagen etter så må det gå an for mottaker å være høflig. Har opplevd to ganger at venner har sendt melding eller ringt for å beklage sin adferd dagen før og det er da virkelig ikke nødvendig å strø salt i et åpent sår og heller takke for selvinnsikten. Takk, føler meg litt bedre. Men jeg forstår jo hvordan jeg framstår når jeg har lagt meg etter han og dagen etter beklager og sier at jeg faktisk dater en annen. Åh, at jeg kunne være så korttenkt. Ville virkelig aldri datet mer enn en av gangen, eller prøvd å ha sex med noen andre enn den jeg er involvert med. Anonymkode: 037fb...618
Gjest Linaria Skrevet 2. april 2016 #12 Skrevet 2. april 2016 Sånt kan skje, og vi har nok alle vært der. Synes han bare kunne svart høflig eller latt vær å svare. Vi gjør alle dumme ting i fylla, og akkurat det der er ikke så ille. Ikke bry deg om hva han svarte
Chizue Skrevet 2. april 2016 #13 Skrevet 2. april 2016 1 time siden, Blondie65 skrev: Jeg skjønner ikke hva som var uleselig med den, jeg da. Ellers synes jeg faktisk at når noen fylleSMS'er og beklager dagen etter så må det gå an for mottaker å være høflig. Har opplevd to ganger at venner har sendt melding eller ringt for å beklage sin adferd dagen før og det er da virkelig ikke nødvendig å strø salt i et åpent sår og heller takke for selvinnsikten. Hehe, så det betyr da altså at du får en del slike meldinger? Nå fant jeg jo bare på en, men de jeg har sendt er helt uleselig Kunne like gjerne lomme sendt en melding altså.
Gjest Blondie65 Skrevet 2. april 2016 #14 Skrevet 2. april 2016 40 minutter siden, Chibi skrev: Hehe, så det betyr da altså at du får en del slike meldinger? Nå fant jeg jo bare på en, men de jeg har sendt er helt uleselig Kunne like gjerne lomme sendt en melding altså. Neida ...
LadyBlaBla Skrevet 2. april 2016 #15 Skrevet 2. april 2016 (endret) Herregud for en drittfyr! Hvis han har så høye tanker om seg selv at han ikke ser humoren i en fyllesms så skal du være glad han er ute av livet ditt. Makan! Endret 2. april 2016 av LadyBlaBla 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #16 Skrevet 2. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo han som virker som et utskudd når han svarer deg på denne måten. En fyllemelding er ikke særlig sjarmerende, men når du beklager deg og skriver at det ikke vil gjenta seg er han en temmelig stor drittsekk når han svarer deg slik. Anonymkode: 42ca2...deb Han sa vel ikke det han sa fordi han var sint over å ha fått melding i det hele tatt. Han sa det fordi TS sier hun har type i tillegg til at hun sender meldinger der hun viser aktiv seksuell interesse - hvilket tilsier at hun er den utro og promiskuøse typen (beruset eller ei). Så hans respons er, forståelig nok, at han er glad han ikke er denne nye fyren. Forstår ellers TS, for vi har alle vært der, men det går over. Han blir glemt til slutt. Anonymkode: 3dc00...fa6 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #17 Skrevet 2. april 2016 5 minutter siden, LadyBlaBla skrev: Herregud for en drittfyr! Hvis han har så høye tanker om seg selv at han ikke ser humoren i en fyllesms så skal du være glad han er ute av livet ditt. Makan! Les teksten en gang til. Når TS sier hun dater noen nye i tillegg til at hun sender seksuelle sms der hun prøver å få seg noe, så er det vel ikke rart man responderer negativt? Dersom det var din kjæreste som prøvde seg på andre jenter i fylla, ville du da sett "humoren i en fylle-sms"? At TS faktisk ikke treffer noen andre er jo en løgn, og sådan irrelevant for hvordan han oppfatter situasjonen. Anonymkode: 3dc00...fa6 2
LadyBlaBla Skrevet 2. april 2016 #18 Skrevet 2. april 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les teksten en gang til. Når TS sier hun dater noen nye i tillegg til at hun sender seksuelle sms der hun prøver å få seg noe, så er det vel ikke rart man responderer negativt? Dersom det var din kjæreste som prøvde seg på andre jenter i fylla, ville du da sett "humoren i en fylle-sms"? At TS faktisk ikke treffer noen andre er jo en løgn, og sådan irrelevant for hvordan han oppfatter situasjonen. Anonymkode: 3dc00...fa6 Han skjønner vel at hun fant på den skrønen? Herregud, det tok jeg nesten for gitt. Uansett så har hun jo beklaget og sagt at hun angrer, han trenger jo ikke nødvendigvis å legge til byrden hennes ved å være sur tilbake. Jeg ville ikke sett humoren i at min kjæreste fylle-smset andre nei. Men det er jo ikke sammenlignbart. Dersom jeg hadde fått en fyllesms av en gammel flamme derimot, så hadde jeg definitivt sett humoren i det jo. Det hadde ikke vært mitt ansvar å 'straffe' han, det fikk han og den evt. nye dama hans ordne opp i seg i mellom. Jeg hadde hvertfall svart at 'den er grei, lykke til' eller noe sånt..
Tibbie Skrevet 2. april 2016 #19 Skrevet 2. april 2016 Å, haha. Uff. Vi fleste har vel vært der x) Jeg ville nok også prøvd å minke skaden ved å si at jeg datet en ny, så han ikke blir innbilsk. Synes han reagerte veldig rart, da. De fleste ville ledd av det. Skjønner ikke hvorfor han blir så sur, med mindre du tekster han hele tiden (noe jeg ikke har inntrykk av at du gjør?). Du vil sikkert få en klein følelse når du tenker på det om fem år også, så du må bare prøve å ikke tenke så mye på det
Cleopatra. Skrevet 2. april 2016 #20 Skrevet 2. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo han som virker som et utskudd når han svarer deg på denne måten. En fyllemelding er ikke særlig sjarmerende, men når du beklager deg og skriver at det ikke vil gjenta seg er han en temmelig stor drittsekk når han svarer deg slik. Jeg satt igjen med et verre inntrykk av han enn jeg gjorde av deg. Jeg synes du fint kan legge dette bak deg. Hva han mener er helt forskrudd uansett, så det synes jeg ikke du skal legge vekt på. Anonymkode: 42ca2...deb Helt enig i dette. Nei, fyllemeldinger er kanskje ikke det lureste, men alle kan gjøre feil og dette er langt ifra det verste jeg har lest om
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå