Gå til innhold

Hvordan traff dere hverandre?

Klips

Anbefalte innlegg

Gjest Duchess

Traff han på nettet......vi hadde utrolig mye å prate/taste om..satt vel og prata i 25 timer før vi traff hverandre...og det ble ikke værre da vi møttes IRL...vi hadde faktisk myye å prate om da også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silje =)

Jeg møtte min kjære ute på by`n!

Han var ute sammen med en venn av meg, og vi kom i snakk!

Men det gikk mange uker fra vi møttes første gang ute, til vi ble kjærester...

Men nå har vi vært sammen i over 1 år, og alt er helt topp fortsatt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff samboeren min ute på byen. Han var ute sammen med noen kamerater, og de satte seg ved bordet mitt. Prata ikke så mye med ham da, men fikk fortalt om en annonse jeg hadde liggende på internett. Dagen etter lå det svar på annonsen min fra ham...

Da han var gift, ble det ikke noe mer ut av det enn et par e-poster frem og tilbake (jeg sa klart ifra om at jeg ikke var interessert i gifte menn...), og det stoppa opp litt. Men ca halvannen måned senere møtte jeg ham helt tilfeldig ute på det samme utestedet. Det sa bare klikk! :lol: Og sånn endte mitt absolutte prinsipp med ikke å blande meg borti gifte menn... :roll:

Nå har vi vært lykkelige samboere i nesten et halvt år... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei alle forelskede par !!

Selv traff jeg mannen i livet på selveste julaften. Jeg hadde en avtale med en god venninde om å ta en flaske vin og prate litt etter familie-dagen, og sent på kvelden kom jeg med dit. Mannen hennes var på vei ut for å spille bridge, sam vanlig i den gjengen, og ventet bare på sin fetter som bor i utlandet og ser meget sjelden.

Da fetter kom i døra ble jeg rammet av et voldsomt annfall av nærvøsitet :oops: og klarte ikke å se annet enn på den pene mannen. Han lovet å komme tilbake etterpå, og det gjorde han. Vi sov på armen den natten på gjesterommet. Seks uker senere hadde har flyttet tilbake til hjemlandet og inn til meg. Det er nå et halv år siden og vi planlegger å gifte oss i 2004

Vi har to hunder og lever vår beste tid i livet :smile: sammen om resten !!

Kunne ikke hatt det bedre slev om andre syntes det har gått fort kjennes det ut som vi har kjent hverandre for bestandig :D

thi-hi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Traff han på byn for vel 4 år siden, og jeg som aldri hadde forestilt meg at jeg skulle treffe mannen i mitt liv på byn..Sånn kan det gå:)

Bor fra hverandre nå pga studier og jobb, men ingen av oss betviler at det blir oss.

Lenge leve kjærligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min forlovede en Marsnatt i `96 på en nattklubb/diskotek.

Jeg var ute med noen venninner og han kom med en kamerat for å hente en kamerat. Det endte med av vi jentene ble med de på nachspiel ( mine venninner kjente den ene av guttene ).

Dagen etter så reiste vi hvert til vårt. Jeg tenkte som så at han ble det ikke noe med verken nå eller senere, men Mandagskvelden ( eller Tirsdagskvelden.....husker ikke helt ), så ringte han ( igjen ) og fikk tak i meg endelig :ler:

Vi snakket sammen i telefonen i 4 timer! Og dermed var det i gang :D

Vi flyttet sammen for 3 år siden, forlovet oss i April og har to barn på 2,8 år og 8 mnd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi traff hverandre da vi begge hadde reist på hyttetur i samme området.

Det ble arrangert er fest i løpet av kvelden der alle havnet i ett boblebad.Jeg ble kastet oppi med full påkledning og kunne ikke unngå å legge merke til at sidemannen satt der naken i tro om at faktisk alle andre også var nakne...Jeg klaret ikke dy meg og sa: Jeg ser du er ute og lufter lipsylen din i dag..Det var visst en fin åpningskommentar det, for vi satt resten av kvelden å snakket som om vi skulle ha kjent hverandre i åresevis..Mulig en annen person ville tatt det ille opp,men jeg traff visst spikeren på hodet.. heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte mannen i mitt liv på byen en november-natt i 1993!!

Det skulle være en helt og holdent jentekveld på byen, men så dukka kjæresten til venninna mi' opp helt uventa 15 minutter før utestedet stengte.

Mens venninna mi' og kjæresten hennes danset til de siste sangene hang jeg i baren og bannet litt for meg selv. Så banker en ukjent fyr meg på skulderen og spør om vi skal danse....... Dermed var det gjort!!!

Har nettopp giftet oss og venter vårt første barn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har truffet menn på de merkeligste steder.... :o

Du er kanskje ute etter hvordan de som er sammen nå traff hverandre...

Men et av de mest "romantiske" minnene jeg har er, fra tiden jeg var student i Trondheim..Da var det nemlig en som hadde sett meg i butikken og som kom syklende etter meg for å hjelpe meg å bære....Jeg ba han inn på kaffe som takk for hjelpen. Vi tilbrakte en del tid sammen etterpå, men det ble aldri til noe....men et kjekt minne er det jo. :wink:

Mirabella :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gummis - ikke innlogget

Vi moettes paa en blind-date, arrangert av en felles venninne. Det sa pang - og naa gifter vi oss om 1 mnd! Han flyttet inn hos med med en gang, og naa har vi vaert sammen over 4 aar.

Ingen blinddate historier her ser jeg... folk ler av oss, men det funka som bare det =)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble kjent med hverandre på internett i april 2000. Snakket sammen et par dager på nett før vi begynte å snakke på telefon. Traff hverandre 10 dager etter vår første prat på nett, og siden har jeg ikke blitt kvitt han :ler: Etter tre måneder var alle tingene hans her. hehe :)

Og i juni i år giftet vi oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Akkurat som Ice White så møtte jeg kjæresten min på skolen. Han går i parallellklassen min, og vi har hatt matte sammen det siste året. Syntes han var søt og morsom helt fra starten av, men trodde ikke akkurat at han var "min type"...men så fikk vi gradvis mer kontakt, og en venninne av meg lurte på om jeg var litt interessert, for "du prater jo om han hele tiden jo"...jeg sa at nei, det var jeg ikke, jeg mente at han var litt for flåsete og litt for "grunn" for meg, men venninnen min foreslo at jeg skulle grave litt, og kanskje jeg ville finne gull likevel.

Og det gjorde jeg, til min store overraskelse :)

Vi har ikke vært sammen så lenge da, bare tre måneder, men jeg har tro på at det kommer til å vare en stund :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Traff han på en fest hos en felles bekjent, jeg synes at han var en kul fyr men ikke no mere enn det. Jeg var da samboer med to barn, så tidspunktet var heller ikke riktig.

Noen måneder senere traff vi hverandre på en annen fest, satt og prata hele natta (først på kjøkkenet senere i sengen til vennen min) Vi bare lå og holdt rundt hverandre og snakket.

Etter en stund flytta jeg ut fra min daverende samboer og inn i egen leilighet. Han jeg traff på festen og jeg hadde maaange lange samtaler på tlf. (opptil 5 timer) Jeg var helt vekk, tenkte ikke på andre enn han. Etter to mnd til flytta jeg inn til han og samme dagen spurte han om jeg ville være kjæresten hans................og det ville jeg!! :wink:

Nå har vi snart vært gift i to og og mine to barn har blitt til tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...