Gå til innhold

Hvordan traff dere hverandre?


Klips

Anbefalte innlegg

Er skikkelig sucker for romantiske eller spennende historier, noen som vil fortelle hvordan de møttes og ble sammen?

Selv møtte jeg Mannen på Blinderen. Hadde egentlig samboer, men ble bare helt blåst av føttene av denne morsomme, glupe fyren.

Vi hadde kjent hverandre i to år før det ble klinings på en fest (behørig fotodokumentert :oops: ) Og så mens jeg hadde samboer. Skammer meg over det. Men hadde jeg ikke gjort det ville kanskje ikke Mannen satt hardt mot hardt og sagt at: "Dump ham, ellers gidder jeg ikke være venn med deg mer". Mente det ikke, selvsagt, men det gjorde susen. Det var i '97, den sommeren det var så varmt. Var en meget bisarr sommer for meg.

Nå har vi snart vært gift i et år :ler:

Få høre deres historier da vel :o (nysgjerrig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janna

Traff ham på internett rett før jul i år 2000. Vi sendte mailer og snakket på telefonen i tre-fire mnd før vi møttes, og da hadde vi sex. (jeg var jomfru, ikke han) Han besøkte meg tre ganger til, og jeg besøkte ham to ganger... Var også hos ham en hel uke i juni år 2001- og da bestemte jeg meg for at denne mannen SKAL jeg ha. Sta som jeg er så var det rett hjem og bearbeide foreldre :lol: Da var jeg 17 år.

Flyttet ned til Oslo til ham i juli samme året. Og nå har vi bodd sammen i 1 år og er kjempefornøyde begge to :blunke:

Angrer ikke på noe av det jeg har gjort sammen med ham!!

Tror vi er rett og slett ment to be :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min elskede en januar natt i `98. Jeg hadde nettopp flyttet til Oslo og skulle være fri en stund, tenkte jeg. Vel, så kom han da jeg stod i minibanken på Solliplass. Vi tok spaserturen ned til byen, men ble enige om å ta en øl (venner forsvant fort) for å snakke mer sammen. Siden har det vært oss.

Er i grunnen litt glad i ettertid at jeg slapp å være "fri" i oslo. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...

Har en offesiell historie og en uoffesiell :blunke:

Offesielt møttes vi på treningsstudio!!!

Uoffesielt? "-fylla har skylda"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Rødmer bare tanken på hvordan vi traff hverandre....

Det var sommeren 2001 og jeg hadde netopp begynt så vidt å bevege meg på byen etter min datter var født.....

Var ute med noen venner som jeg mistet utover kvelden,jeg gikk alene på en nattclubb,der jeg satt og venetet på at det skulle bli tid for at nattbussen skulle gå...

Da jeg så han komme inn i lokale,ble jeg betatt leeenge før han så meg...

Allt bare stemmte,kroppsholdning,utseende allt....

jeg begynnte å sende flørtende blikk til han og han oppdaget meg...

Flørtet på avstand en stund før han kom bort og vi begynnte å prate....

En kompis og en dame kom og dro han vekk fra meg,jeg trodde at han var sammen med denne dama,noe jeg fant ut at jeg dreit i....

Gikk bort til han da det kom en rolig låt og spurte om vi skulle danse,noe han ikke takket nei til....

Før vi vist ordet av det sto vi og klinte på dansegulvet....

Vi stakk like etter på,gikk og kjøpe oss mat og drikke får å så gå på tur i byen og prate....

Satt oss ned på en benk i byparken og så på enderne og pratet...

det var akurat som om hendelsen var tatt ut av en romantisk komedie...

Begynnte å todne og reine og vi søkte ly under et stooor tre,han hold sine strke armer rundt meg for å holde meg varm...

Gikk å tuslet til langt ut på morningen og han følte meg til døren og vi sa hade og byttet telefon nommer....

Nå har vi vært sammen litt over et år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på en studietur til Brussel. Blei kjent på vei nedover, og etter ei uke med mye god sjømat og drikke blei vi sammen på veien hjemover. Dette skjedde i 2000. Vi gifter oss sommer'n 2003 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg var syk og dro til legen. Men denne gangen var min faste lege syk selv, og jeg måtte gå til sønnen hans istedet. En meget kjekk mann!

Så, ca to uker senere, var jeg frisk og rask igjen, og tok meg en tur ut på byen. Og jammen meg fikk jeg øye på han! Jeg smilte, han smilte, og vi kom i prat.

Han var veldig hyggelig, og helt anderledes enn jeg trodde!

Han ba meg ut på en date, og PANG! Så var i forelsket!

Det er ca et års tid siden, og vi er sammen enda. Vi har det helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom i prat for litt over et år siden.... Det var en periode hvor jeg var mye ute på byen med venninner!! Kan huske at han alltid så på meg og smilte lurt.. Og da jeg smilte tilbake så ble han litt blyg og snudde seg!! Jeg ble ganske nyskjerrig på denne underlige oppførselen.... Etter en stund, så kom vi da i kontakt!!! Han virket veldig forelsket, og jeg var jo i et annet forhold så det var ikke i min interesse å gjøre noe med det!!

Men så et år etter, så møttes vi igjen.... Og da klarte jeg bare ikke å holde igjen følelsene mine.....!!!!

Vi har nå vært sammen i litt over en måned..... Jeg er kjempe lykkelig og aldri har jeg blitt så sjarmert av en gutt før!!!!!!!!!!!

Hmmm.... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff han på internet for noen år siden. Var bare et vennskap som plutselig sa PANG, vet ikke helt hva som skjedde, men alle brikkene bare falt på plass. Det var jo DRØMMEtypen!!!!!

Jeg var akkurat da i et avsluttende forhold som hadde vart noen år, så det gjorde at det ble mye flørting i all hemmelighet før det var "klar bane" for oss.

Jeg som skulle være singel en stund... :wink: jaja, angrer ikke i det heeeele tatt, det er sååå bra. Blir snart samboere, jeg kan nesten ikke vente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Dette var moro.

Blir helt ør jeg, av å tenke tilbake på tiden vi ble sammen, alt ved ham var helt magisk.

Han gjør meg forresten fremdeles både yr og ør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff også sambo gjennom internett..... 8)

Helt tilfeldig og i alle fall ikke med i mine beregninger.... Heller ikke hans...

Detaljene holder jeg for meg selv, men nå er det i alle fall snart 2 måneder siden jeg flytta inn til ham. :sjarmor:

Rart å treffe et menneske man overhodet ikke kjenner (sånn sett), men som alt klaffer med, og man føler man har kjent hele livet.... likevel....

Det er også nesten for bra til å være sant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff kjæresten min allerde i 7 klasse på ungdomsskolen jeg.. :o

Jeg var forelska i, og kjæreste med bestekameraten hans..

Dette er 13 år siden, og har bare hatt sporadisk kontakt i disse årene, helt til i fjor sommer da vi møttes ute på byen.

Etterhvert ble det mer og mer seriøst, og etter han bestemte seg for å droppe jorde-rundt-reisen han hadde planlagt har det gått vanvittig fort..

Nå har vi snart vært sammen et år, og skal gifte oss i april neste år.. :D

Frk. Busybody :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på jentetur i syden, drømmegutten var på guttetur på samme sted. Ingen av jentene eller guttene kjente hverandre før ferien.

Vi møttes andre kvelden, det sa pang....nå har vi vært sammen i 10 år, gift i 6. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eminel

Jeg og typen min gikk på samme skole og bodde på samme sted i et helt år, og jeg syntes han var litt snexy, men han hadde dame. I januar i år møttes vi på byen og jeg fikk nummeret hans. Så sendte jeg mld noen dager senere og han ringte meg og bad meg med ut på Valentine's day. Han var utrolig romantisk og vartet meg opp på alle måter :) Først spiste vi pizza på resturant, så gikk vi på kino etterpå. Jeg ble veldig keen på han etter det møtet! Vi avtalte å møtes noen dager senere også, hjemme på hybelen hans. Da såg vi to filmer, og jeg overnattet (det skjedde ingenting, bortsett fra at vi ble sammen og koste hele natten) ;) Nå har vi vært sammen i snart 5 måneder og jeg har nettopp flyttet hjem til foreldrene mine for sommeren (bor nesten 4 timer unna han) :cry: Gleder meg til å flytte tilbake til høsten!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff min på byen.Han var på jobb og kunne ikke danse med meg da jeg spurte.

Helga etter traff jeg han igjenn og da danset vi.

D hadde allerede sagt pang for han,mens jeg trengte litt tid for å finne ut at han var/er drømmemannen min som jeg har ventet på i alle disse år.

Men fylla satte fortgang på alt :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsen min traff jeg på byn for 5 år siden.

Og første gang jeg så han viste jeg at han var mannen i mitt liv.

Så han ble med meg hjem og vi gjorde det man ikke skal gjøre første kvelden.

Han flytta også inn til meg etter 2 mnd. og det skal man jo heller ikke gjøre.

Så egentlig gjorde vi alt feil, men det gikk jo bra og vi har nå snart vært gift i et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Silje

Møtte kjæresten på internett, kanskje rart å si det: men merket det alt første kvelden - at denne var helt spesiell. Ja, jeg falt ved "første klikk"! Det tok ikke mange ukene før vi møttes etter denne (og daglige) internett samtaler.

Han er uten tvil mannen i mitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hjemme på sommerferie og møtte min på fest hos noen felles venner.Synes han så riktig søt ut, men litt sjenert og da ei venninne kom i snakk med han utpå kvelden,kapret jeg samtalen..Han hadde da fått litt mer innabords.. he he.

Vi reiste til byen, og vi danset, snakkket og kyssa.Fant ut at han var både søt og morsom. Han "mista" toget hjem og "måtte" overnatte, noe som ikke var særlig populært hos "svigermor"... :evil: Hun var ikke helt vant med at jeg dro mannfolk med meg hjem.Men vi gjorde ingenting da..

Dagen etter fikk jeg en mobbetelefon ifra venninna mi,hun hadde hørt alt om det ifra kompisen hans, og hun sa han var sjenert så jeg måtte ikke regne med at han ringte.Ok tenkte jeg, da får jeg gjøre noe og fikk tak i email-adressen hans.Det var liksom litt "ufarlig", ikke for desperat liksom :lol: Da fikk jeg kjapt ordna en date..

Andre gangen han overnatta var heller ikke særlig populær hos mor, men hun har smelta totalt nå.. Han er den store helten nå :hoho:

Nå har vi vært gift i to år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff min elskede gjennom Internett. Da hadde jeg vært "alene" i 6 år. Etter en måned snakk så møøtes vi og det eneste vi husker er at vi snakket, drakk vin, snakket og drakk vin osv.

Etter 14 dager flyttet han inn til meg og nå har vi vært gift i 2 år.

Vi er begge eldre en 45 og lever et fantastisk liv - vi reiser, går turer, lager deilig mat har mange felles venner nå og vi er HELT sikre på at vi skal være sammen resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Siden jeg går på en ganske stor skole, kjente jeg ikke alle i mitt klassetrinn. Han gikk i parallellklassen min, men jeg hadde ikke lagt noe særlig merke til han, annet enn at venninna mi synes han var kjekk. På den tiden brukte jeg ikke linser, og kunne ikke bedømme om han var kjekk eller ikke. :blunke: Men en dag da jeg chattet på MSN med min bestevenn, var det slik at han i parallellklassen spurte bestevennen min hvem han hadde på lista, og det var jo meg og mange andre. Så det endte med at han og kameraten hans lagret meg. Først synes jeg han virket skikkelig innbilsk og teit, men likte derimot kameraten hans skikkelig godt. Det gikk noen uker med chat, også begynte vi å si hei hver gang vi møttes på skolen. Og jeg ble mer og mer bevisst på hvordan jeg kledde meg og oppførte meg. Kameraten var skikkelig sjenert, så han ga jeg opp, selv om han er/var UTROLIG kjekk.

MEN... Så skjedde det! Det kom tikkende inn en tekstmelding på mobilen min om at han, ikke kameraten altså, hadde blitt forelsket i meg. :D Så, en dag venninna mi og jeg var ute, kom typen til venninna mi og han tilfeldigvis forbi (senere fikk jeg vite at det var planlagt). Jeg ble med ett KJEMPEstille (ulikt meg), men han fulgte meg hjem. Da pratet vi om noe så teit som SKOLEN. :hoho:

Dagen etter gikk vi bare rundt og pratet. Jeg frøs skikkelig, og han la armen sin rundt meg. Da han fulgte meg hjem litt senere, kysset vi.. og jeg var hans..

Og den 6. august har vi vært sammen i 9 mnd! :D :tunge1: :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...