AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #1 Del Skrevet 1. april 2016 En kollega av meg utførte en dårlig snarr mot meg idag på jobben. Han la en brøskive med kaviar på på stolen min og jeg satte meg i den og så fikk jeg kaviar utover hele bukserumpa. Det luktet kaviar av rumpa mi og jeg måtte hjem og skifte. Kan jeg saksøke ham? Kan jeg forvente at han betaler for en ny bukse? Det var en skikkelig dålig aprils snarr. Anonymkode: 4cddd...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #2 Del Skrevet 1. april 2016 Anonymkode: e1f55...5bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #3 Del Skrevet 1. april 2016 Atte hva kalte du det? Anonymkode: cf0d7...783 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. april 2016 #4 Del Skrevet 1. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kollega av meg utførte en dårlig snarr mot meg idag på jobben. Han la en brøskive med kaviar på på stolen min og jeg satte meg i den og så fikk jeg kaviar utover hele bukserumpa. Det luktet kaviar av rumpa mi og jeg måtte hjem og skifte. Kan jeg saksøke ham? Kan jeg forvente at han betaler for en ny bukse? Det var en skikkelig dålig aprils snarr. Anonymkode: 4cddd...9cb Aprils snarr? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #5 Del Skrevet 1. april 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kollega av meg utførte en dårlig snarr mot meg idag på jobben. Han la en brøskive med kaviar på på stolen min og jeg satte meg i den og så fikk jeg kaviar utover hele bukserumpa. Det luktet kaviar av rumpa mi og jeg måtte hjem og skifte. Kan jeg saksøke ham? Kan jeg forvente at han betaler for en ny bukse? Det var en skikkelig dålig aprils snarr. Anonymkode: 4cddd...9cb Ja, sett i gang. Kontakt advokat. Men regn med at vi som svarer i tråden her kommer til å saksøke deg, for å ha aprilsnarret oss. Anonymkode: 0f8c4...a16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #6 Del Skrevet 1. april 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kollega av meg utførte en dårlig snarr mot meg idag på jobben. Han la en brøskive med kaviar på på stolen min og jeg satte meg i den og så fikk jeg kaviar utover hele bukserumpa. Det luktet kaviar av rumpa mi og jeg måtte hjem og skifte. Kan jeg saksøke ham? Kan jeg forvente at han betaler for en ny bukse? Det var en skikkelig dålig aprils snarr. Anonymkode: 4cddd...9cb En dårlig snarr? Hva er en snarr? Anonymkode: 50c71...e2a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 1. april 2016 #7 Del Skrevet 1. april 2016 ville ha anmeldt kaviaren, det var den som laga kvalme for deg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArtyFarty Skrevet 1. april 2016 #8 Del Skrevet 1. april 2016 Snarr Forøvrig er dette en practical joke, ikke en aprilsnarr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #9 Del Skrevet 1. april 2016 2 minutter siden, makkapakka skrev: ville ha anmeldt kaviaren, det var den som laga kvalme for deg Sa matpakka. Anonymkode: 0f8c4...a16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #10 Del Skrevet 1. april 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: En kollega av meg utførte en dårlig snarr mot meg idag på jobben. Han la en brøskive med kaviar på på stolen min og jeg satte meg i den og så fikk jeg kaviar utover hele bukserumpa. Det luktet kaviar av rumpa mi og jeg måtte hjem og skifte. Kan jeg saksøke ham? Kan jeg forvente at han betaler for en ny bukse? Det var en skikkelig dålig aprils snarr. Anonymkode: 4cddd...9cb Det eneste som er dårlig her, er vel hvordan du faktisk skriver "dårlig aprilsnarr" Anonymkode: 2012a...a74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 1. april 2016 #11 Del Skrevet 1. april 2016 Du har visst snarret hele gjengen her. Gratulerer! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 1. april 2016 #12 Del Skrevet 1. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: En dårlig snarr? Hva er en snarr? Anonymkode: 50c71...e2a snarr, er ikke det supernarr? mmm, fikk lyst på kaviar jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 1. april 2016 #13 Del Skrevet 1. april 2016 Snarr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #14 Del Skrevet 6. april 2016 Passe blind og uoppmerksom om du ikke legger merke til noe så stort som en brødskive på stolen din før du setter deg. Anonymkode: f4e9c...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå