AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Del Skrevet 31. mars 2016 Casen er at en venn av meg la ei jente til på SC. Det som skjer er at han viser en av de som ligger på storyen til meg for lenge siden som jeg den gang viste igjen til en annen. Personen jeg viste den til er den eneste av oss som kjenner henne. Han konfronterte denne snapen nylig i ett utbrudd, men ønsker ikke å si hvordan den nådde han for å beskytte meg som er samboeren hans. Nå går det over stokk og stein for å finne ut kilden. Det jeg synes som er forferdelig e at vedkommende som ikke har gjort noe her får svi da det er barn med i bildet. Ingenting har skjedd enda, men skal i tilfelle skje. Personen jeg kjenner la henne til fordi han syntes hun var flott å se på, men problemet er at det er jeg som har vist det videre. Hun har vært å snakket med politiet og anmeldt sak om at hun har en forfølger... Jeg vet liksom ikke om dette bare roer seg, eller om dette faktisk er alvorlig? Hva tenker dere? Anonymkode: 1115f...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Del Skrevet 31. mars 2016 Og hvis vi får politiet på døren. Holder det at jeg forklarer dette til dem eller må det videre til den som har anmeldt? Anonymkode: 1115f...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Del Skrevet 31. mars 2016 Jeg synes det var ganske vanskelig å forstå hva som egentlig har skjedd her? Kan du forklare på en enklere måte? Anonymkode: 748e8...459 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Del Skrevet 31. mars 2016 Atte hæ?? Anonymkode: 8916a...f27 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Del Skrevet 31. mars 2016 Eh.. Hæh?? Okei, du har en samboer som kjenner en jente, og du har en kompis som la til denne jenta på snap.. Han viste henne\bilde eller noe til deg, som du viste til din samboer? Og nå er denne jenta sur pga det, og vil ta deg? g du har barn og er nå redd? Fikk jeg det rett? Hva slags bilde var dette? Jeg vil ikke tro at hun har noe sak. Snakk med henne og si unnskyld. Anonymkode: 0c6a3...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #6 Del Skrevet 31. mars 2016 Min samboer har en eks. En av mine venner la henne til og viste en gang en film og ett bilde som hun hadde lagt ut. Jeg viser dette til min samboer. Nå vet hun det. Samboeren min vil ikke si hvordan han vet dette. Antar politiet kontakter oss siden det er kun slik de kan få vite? Anonymkode: 1115f...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #7 Del Skrevet 31. mars 2016 Skjønner dessverre ikke en dritt... Anonymkode: 7c27f...a15 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #8 Del Skrevet 31. mars 2016 Så SC betyr snap chat? .... Eller? :/ Kjære ts, vanskelig å forstå bare ved å forkorte noe som kanskje 50% av brukerne på kvinneguiden bruker. Anbefaler å unngå forkortelser. Når folk ikke en gang forstår hva TS, HI og KG betyr.... Anonymkode: 19b56...0d0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #9 Del Skrevet 31. mars 2016 Ok, så vennen din viste deg en snap som du viste til samboeren din? Hvorfor er det et problem? Var det nakenhet eller noe sånt inne i bildet? Anonymkode: 748e8...459 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #10 Del Skrevet 31. mars 2016 Jeg skjønte det nesten da.. :D Jeg tror neppe politiet kommer å snakker med dere kun pga dette. Slapp av! Anonymkode: 0c6a3...24c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #11 Del Skrevet 31. mars 2016 Jeg skjønner ingenting Anonymkode: 09cbc...339 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #12 Del Skrevet 31. mars 2016 Beklager. Dette er på snapchat ja. En venn la henne til der grunnet utsende. Han viser en snap til meg fra henne som jeg viser videre til hennes eks som er min samboer. Nå har dette kommet frem og min samboer er anmeldt for å finne forfølgeren Anonymkode: 1115f...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 31. mars 2016 #13 Del Skrevet 31. mars 2016 Høres ut som vedkommende lager storm i et vannglass. Med mindre det er et bilde av veldig privat karakter, les nakenbilde/sexbilde, kommer politiet med stor sannsynlighet ikke til å gjøre noe med saken. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forest Skrevet 31. mars 2016 #14 Del Skrevet 31. mars 2016 Jeg forstår absolutt ingenting av det her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #15 Del Skrevet 31. mars 2016 Hæ? Hva? Anmelde for å vise snap? Hva i alle dager var det i den snappen da???? Anonymkode: 09cbc...339 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #16 Del Skrevet 31. mars 2016 Hva slags bilde\video var det? Var det ett hverdagsbilde type spiser middag, eller mer at hun spiser ting med underlivet? Anonymkode: 0c6a3...24c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 31. mars 2016 #17 Del Skrevet 31. mars 2016 Hvis politiet begynner å gå rundt på dørene til folk pga en videresendt snap, da har vi blitt presentert for årets aprilspøk fra den kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #18 Del Skrevet 31. mars 2016 Den viser ingenting ulovlig. Bare barna deres, men dette utløste seg da han ikke ville si det kom i fra meg fordi hvis han sier hvem så er jeg den eneste mellommannen det kan være. Anonymkode: 1115f...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #19 Del Skrevet 31. mars 2016 La meg gjøre det enkelt for gjengen som ikke skjønner noe. Mia ( eksen til TS sin samboer ) har lagt ut bilder og video. TS viser Mia sin video til sin samboer, Per. Mia finner ut at Per har sett videoen, men han vil ikke si hvor han har sett dette. Mia anmelder Per til politiet for stalking. Anonymkode: 5c17b...70e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 31. mars 2016 #20 Del Skrevet 31. mars 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Atte hæ?? Anonymkode: 8916a...f27 Ikke sant? Hæ? Jeg tror ikke snapchat er problemet da hvis ting er anmeldt, hvis noen har blitt forfulgt, osv... Da er det vel det at noen har blitt truet, eller forfulgt som er roten til problemet, og ikke snapchat. hellooo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå