Arabella Skrevet 1. april 2016 #61 Del Skrevet 1. april 2016 Et øyeblikk siden, Havbris skrev: Arabella - det er 1. april. Sjekk modereringen i denne tråden Jeg tenkte ikke så langt da jeg skrev innlegget mitt, kom på det like etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 1. april 2016 #62 Del Skrevet 1. april 2016 5 minutter siden, makkapakka skrev: du vil bli 2.prioritet resten av livet. Barna kommer først! Hva skjedde med barn og kvinner først??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #63 Del Skrevet 1. april 2016 Ta av egne penger og sørg for deg selv. Jeg ville aldri vært stemor igjen nettopp pga slike ting. Barna kommer alltid først. Jeg liker ikke være nummer fire i rekken. Så egoistisk er jeg. Anonymkode: 8e8aa...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 1. april 2016 #64 Del Skrevet 1. april 2016 1 minutt siden, Frida skrev: Hva skjedde med barn og kvinner først??? den morroa ble det slutt på når likestillingen kom 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #65 Del Skrevet 1. april 2016 Den Thursday, March 31, 2016 at 9.03, AnonymBruker skrev: Vi har ikke så god råd, og jeg hadde gledet meg lenge til påsken! Vi flyttet sammen i høst, inn i hans hus. Der bor også hans tre barn fra tidligere ekteskap, vi har dem 50/50 med biomor, men siden dette er der de er oppvokst og de alle er tenåringer så er de her mye mer enn hos biomor. Så jeg får jo nesten aldri fred! Uansett. Vi har ikke så god råd, men allikevel valgte han å gi dem alle ganske store påskeegg, med både godteri og andre ting. Og jeg fikk ingenting! Det var det samme til jul. Da fikk jeg et lite smykke, og ungene fikk store, flotte gaver. Hvordan kan jeg forklare ham at dette ikke er greit? Anonymkode: 59386...5f6 Haha tulletråd. Hva venter du deg. Hva ga du da?ga du noe til ungene?bli voksen. Om du vil ha fred,så flytt for deg selv Anonymkode: 1a5b4...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 1. april 2016 #66 Del Skrevet 1. april 2016 Takk for en god latter, modder. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WinWin Skrevet 1. april 2016 #67 Del Skrevet 1. april 2016 Barn hører hjemme i glass og ramme!!! Dump han! Forøvrig beste tråden på lenge - hurra for 1 april 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 1. april 2016 #68 Del Skrevet 1. april 2016 Hvorfor er ikke jeg hammeradmin? Hva har jeg egentlig gjort ut av livet mitt? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 1. april 2016 #69 Del Skrevet 1. april 2016 Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #70 Del Skrevet 1. april 2016 Morsom tråd, men litt synd at det måtte gå på stemors bekostning, som om stemødre ikke får nok pes her inne. Anonymkode: 88118...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #71 Del Skrevet 1. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Morsom tråd, men litt synd at det måtte gå på stemors bekostning, som om stemødre ikke får nok pes her inne. Anonymkode: 88118...de8 Uansett hva som blir tullet med, så vil en eller annen bli krenket vet du. Så for å være på den sikre siden bør alt tas på ramme alvor - alltid? Anonymkode: ea130...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 1. april 2016 #72 Del Skrevet 1. april 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er problemet med biomor? Anonymkode: 080ea...5b0 Det høres ut som en rugehøne. Ts! Jeg håper at dette er en aprilsnarr. Stakkars mann som har ikke bare 3 barn, men et forvokst sutrete jentebarn i tillegg om dette ikke er en spøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 1. april 2016 #73 Del Skrevet 1. april 2016 1 time siden, makkapakka skrev: den morroa ble det slutt på når likestillingen kom Bare likestillinga ikke tar knekken på 1.april-moroa også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 1. april 2016 #74 Del Skrevet 1. april 2016 Herregud - jeg får skikkelig diamanter i påskeegget mitt og spiser mest av godteri til barna mine slik at de gråter litt. Hva så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 1. april 2016 #75 Del Skrevet 1. april 2016 7 minutter siden, Frida skrev: Bare likestillinga ikke tar knekken på 1.april-moroa også det var min aprils narr og du gikk på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 1. april 2016 #76 Del Skrevet 1. april 2016 (endret) ååååå da vart æ lurt lell ps. @makkapakka Endret 1. april 2016 av Frida glemte sitering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 1. april 2016 #77 Del Skrevet 1. april 2016 Et advarselpoeng til modene for å starte aprilspøken en dag for tidlig. Jeg minner om reglene: * Spam og tulleinnlegg. Profiler/tråder som er opprettet kun til spam og «tull» kan bli sperret uten varsel. Det gjøres unntak for aprilspøker hvis modene ler av dem selv, men disse må opprettes første april, ikke, slik enkelte tullinger later til å tro, 31. mars. Brudd straffes med advarselpoeng, særdeles alvorlige brudd kan føre til øyeblikkelig utestengelse og i verste fall politianmeldelse, landsforvisning og svertekampanje på FB. (Sitat slutt.) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dacini Skrevet 1. april 2016 #78 Del Skrevet 1. april 2016 1 time siden, Pawn Hearts skrev: Et advarselpoeng til modene for å starte aprilspøken en dag for tidlig. Jeg minner om reglene: * Spam og tulleinnlegg. Profiler/tråder som er opprettet kun til spam og «tull» kan bli sperret uten varsel. Det gjøres unntak for aprilspøker hvis modene ler av dem selv, men disse må opprettes første april, ikke, slik enkelte tullinger later til å tro, 31. mars. Brudd straffes med advarselpoeng, særdeles alvorlige brudd kan føre til øyeblikkelig utestengelse og i verste fall politianmeldelse, landsforvisning og svertekampanje på FB. (Sitat slutt.) Svart kamel til alle modder. hæshtægg villa medusa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 1. april 2016 #79 Del Skrevet 1. april 2016 Hvor ser dere at moderatene har startet tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #80 Del Skrevet 1. april 2016 5 minutter siden, sweety pie skrev: Hvor ser dere at moderatene har startet tråden? Det sier seg selv. De kan ikke latterliggjøre andre. Anonymkode: dc4dc...fab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg