AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #61 Skrevet 31. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glansdagene er forbi ja.De hadde du rundt 18-21. Du er fortsatt attraktiv, men du har jo bare et par år igjen før du er i en lavere kategori enn jenter rundt den aldersgruppen du foreløpig så vidt tilhører. Ingen har snakka om 45 åringer. Men menn på 30-35. vi menn tørr være litt ærligere med oss selv skjønner du. Vi vet at vi er eldre når vi nærmer oss 30, mens dere damer sitter og lurer dere til å tro at det betyr 40-45 fordi dere selv ikke takler tanken på å være eldre. Anonymkode: c86a1...8c1 Ja, kvinner har glansdagene sine fra 18-21, menn fra 25-100, vi vet. Anonymkode: f3abf...2b3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #62 Skrevet 31. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er enda vanligere at jenter på 20 liker menn på 25. Damer på 30 år har ikke mer problemer med å finne noen enn en mann på 30, du burde ta deg en tur ut selv. Anonymkode: f3abf...2b3 Det er fordi damer står høyere i kurs blant det motsatte kjønn enn menn, men en kvinne på 30 står betydelig lavere på kjøttmarkedet enn en jente på 20. En mann på 30 står ikke lavere enn menn på 20. Noen 25 åringer ser kanskje bedre ut enn menn på 30, men menn på 30 har som regel andres staussymboler som gjør dem mer attraktive enn menn på 25.. Poenget er at menn får det bedre etterhvert som de eldres mens kvinner entrer siste del av 20 årene med savn etter glansdagene når de ser yngre jenter få den oppmerksomheten de selv pleide å få. Anonymkode: c86a1...8c1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #63 Skrevet 31. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er sånn dere tolker det. Det er vanlig at en jente på 20 heller vil ha sex med en fyr rundt 30 enn en fyr på hennes egen alder. Det er også vanlig at menn rundt 30 og litt mer er i glansdagene, mens damer på samme alder for lengst har sett bedre dager. Så kan du snakke om at 40 år gamle gubber ikek ser ut, men uansett så ser de mye bedre ut en damer i tilsvarende alder og har sjans på damer mye yngre enn seg enn det damer har av yngre menn. idiotisk at dere driver og krangler på det her. Ta en tur ut i virkeligheten. Anonymkode: c86a1...8c1 Ok,jeg husker vel at mer at menn i midten av 20-årene var mer attraktive for meg da jeg var rundt 20. Men damer vil jo uansett,stort sett,ikke ha menn som er veldig mye yngre så hvorfor bekymre seg over at man ikke vil ha sjangs på en yngre mann? Jeg ønsker meg ikke en mann på 20 nå når jeg er 30. Det er vel noen mannfolk som driver og tror at de har sjangs på 18-åringer samme hvor gamle de blir. Du kan jo lure på hvem som er mest realistisk noen ganger? Dessuten tror jeg du skal ta deg en tur ut i virkeligheten selv. Anonymkode: 7270d...43d
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #64 Skrevet 31. mars 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du blir nok bare oppfattet som milf og lettere å få i sengs. Anonymkode: c86a1...8c1 Haha, kan ikke vente til du når din såkalte beste alder og ungjentene finner deg ekkel Anonymkode: 5735b...c62 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #65 Skrevet 31. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok,jeg husker vel at mer at menn i midten av 20-årene var mer attraktive for meg da jeg var rundt 20. Men damer vil jo uansett,stort sett,ikke ha menn som er veldig mye yngre så hvorfor bekymre seg over at man ikke vil ha sjangs på en yngre mann? Jeg ønsker meg ikke en mann på 20 nå når jeg er 30. Det er vel noen mannfolk som driver og tror at de har sjangs på 18-åringer samme hvor gamle de blir. Du kan jo lure på hvem som er mest realistisk noen ganger? Dessuten tror jeg du skal ta deg en tur ut i virkeligheten selv. Anonymkode: 7270d...43d For menn forandrer det seg ikke hvem de har lyst på. Det er ikke sånn at det bare er 20 åringer som har lyst på 20 år gamle jenter. Alle menn vil ha de yngste jentene. Blir 30 til sommeren jeg, og ingenting er forandret. Kvinner på min alder er jeg ikke interessert i og jeg ser fortsatt på ungjentene som om jeg skulle vært 18 selv. Faktisk var jeg mer interessert i kvinnerpå 30 når jeg var yngre (sikkert pga mer test). SÅ sånn går det opp. Kvinner vil ha menn rundt sin egen alder og oppover. Menn vi ha yngre damer, helst så unge som overhode mulig. Det er de som har mest feminintet, mens menn får mer maskulinitet med årene. Anonymkode: c86a1...8c1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #66 Skrevet 31. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi damer står høyere i kurs blant det motsatte kjønn enn menn, men en kvinne på 30 står betydelig lavere på kjøttmarkedet enn en jente på 20. En mann på 30 står ikke lavere enn menn på 20. Noen 25 åringer ser kanskje bedre ut enn menn på 30, men menn på 30 har som regel andres staussymboler som gjør dem mer attraktive enn menn på 25.. Poenget er at menn får det bedre etterhvert som de eldres mens kvinner entrer siste del av 20 årene med savn etter glansdagene når de ser yngre jenter få den oppmerksomheten de selv pleide å få. Anonymkode: c86a1...8c1 Jeg kjenner mange damer i 30 årene, de ser bra ut, alle er i forhold, og noen av dem har menn som er et par år yngre enn de selv. Vet om flere single menn i 30- 40 årene som ikke finner noen. Anonymkode: f3abf...2b3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #67 Skrevet 31. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For menn forandrer det seg ikke hvem de har lyst på. Det er ikke sånn at det bare er 20 åringer som har lyst på 20 år gamle jenter. Alle menn vil ha de yngste jentene. Blir 30 til sommeren jeg, og ingenting er forandret. Kvinner på min alder er jeg ikke interessert i og jeg ser fortsatt på ungjentene som om jeg skulle vært 18 selv. Faktisk var jeg mer interessert i kvinnerpå 30 når jeg var yngre (sikkert pga mer test). SÅ sånn går det opp. Kvinner vil ha menn rundt sin egen alder og oppover. Menn vi ha yngre damer, helst så unge som overhode mulig. Det er de som har mest feminintet, mens menn får mer maskulinitet med årene. Anonymkode: c86a1...8c1 Nei,jeg forstår det,men det er allikevel urealistisk å tro at man har sjangs på en 18-åring når man selv er 50. Dessuten er vel ikke verden så svart-hvit som du skal ha det til,og jeg tenker også at livet er mer sex og oppmerksomhet for hvordan man ser ut. Hvis utseende er det eneste man har så er det sikkert kjipt å bli eldre ja,men har man mer å fylle livet med så er det vel ikke sånn at man sitter og gråter over all oppmerksomheten man ikke får lenger. Anonymkode: 7270d...43d
Okapi Skrevet 31. mars 2016 #68 Skrevet 31. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner mange damer i 30 årene, de ser bra ut, alle er i forhold, og noen av dem har menn som er et par år yngre enn de selv. Vet om flere single menn i 30- 40 årene som ikke finner noen. Anonymkode: f3abf...2b3 Ja, det er jo det h*n sier. Damer er generelt mer ettertraktet enn menn. Innvendingen går på at alder rammer kvinner hardere enn menn, fordi kvinners utseende er viktigere for menn enn det menns er for kvinner. Samtidig bedres gjerne økonomi og sosial status når man er forbi tjueårene, og dette er ting kvinner anser som viktig eller tiltrekkende, men som menn ikke bryr seg like mye om. Påstanden om at menn fysisk sett tåler aldring bedre enn kvinner er jeg mindre overbevist om.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #69 Skrevet 31. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei,jeg forstår det,men det er allikevel urealistisk å tro at man har sjangs på en 18-åring når man selv er 50. Dessuten er vel ikke verden så svart-hvit som du skal ha det til,og jeg tenker også at livet er mer sex og oppmerksomhet for hvordan man ser ut. Hvis utseende er det eneste man har så er det sikkert kjipt å bli eldre ja,men har man mer å fylle livet med så er det vel ikke sånn at man sitter og gråter over all oppmerksomheten man ikke får lenger. Anonymkode: 7270d...43d Ikke hvis man ser mot Thailand. Anonymkode: c86a1...8c1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #70 Skrevet 31. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke hvis man ser mot Thailand. Anonymkode: c86a1...8c1 Nei,det er jo klart. Om det er det man vil ha så er det helt greit for min del. Anonymkode: 7270d...43d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå