Gå til innhold

27 - er jeg gammel???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Bitter fordi jeg ikke føler meg gammel og mindre pen? Har hjernen din kortsluttet? :laugh:

Anonymkode: 2ebaa...f89

Bitter over at menn aldrer som vin, mens kvinner som melk.

Anonymkode: c86a1...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bitter over at menn aldrer som vin, mens kvinner som melk.

Anonymkode: c86a1...8c1

Nå lurer du deg selv. Se eksemplene her ;)

 

Anonymkode: 2ebaa...f89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bitter over at menn aldrer som vin, mens kvinner som melk.

Anonymkode: c86a1...8c1

Hahaha, det er det ikke mange menn som gjør ass. De fleste får høye viker og litt mage - kjempesexy, må jeg si. 

Anonymkode: 85dbf...996

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, det er det ikke mange menn som gjør ass. De fleste får høye viker og litt mage - kjempesexy, må jeg si. 

Anonymkode: 85dbf...996

Det betyr bare at de holdt seg i form og sluttet å gjøre det. Tenk deg menn som fortsetter å holde seg i form, eller unge menn som ikke holder seg i form og har mage. De blir kjekkere av å få tettere skjeggvekst, bedre jobb osv skjønner du. Kvinner derimot stagnerer etter 22 og derfra er det bare nedover, enten de tar vare på seg selv eller ikke.

Anonymkode: c86a1...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr bare at de holdt seg i form og sluttet å gjøre det. Tenk deg menn som fortsetter å holde seg i form, eller unge menn som ikke holder seg i form og har mage. De blir kjekkere av å få tettere skjeggvekst, bedre jobb osv skjønner du. Kvinner derimot stagnerer etter 22 og derfra er det bare nedover, enten de tar vare på seg selv eller ikke.

Anonymkode: c86a1...8c1

Håret holder seg på hodet hvis en holder seg i form? Den var ny :laugh:

Anonymkode: 2ebaa...f89

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håret holder seg på hodet hvis en holder seg i form? Den var ny :laugh:

Anonymkode: 2ebaa...f89

 

Med fyldigere skjegg og en god shave på hodet så kan man se bedre uten en halvpubertal pjokk på 20. unge jenter elsker å knulle med eldre menn, ser ikke så mange jenter som svermer etter jomfurgutter på 20

Anonymkode: c86a1...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr bare at de holdt seg i form og sluttet å gjøre det. Tenk deg menn som fortsetter å holde seg i form, eller unge menn som ikke holder seg i form og har mage. De blir kjekkere av å få tettere skjeggvekst, bedre jobb osv skjønner du. Kvinner derimot stagnerer etter 22 og derfra er det bare nedover, enten de tar vare på seg selv eller ikke.

Anonymkode: c86a1...8c1

Næh. Tar glatt en kjekk 20-25-åring fremfor en 40-åring. Lett. Det er FÅ menn som eldes veldig bra. De var nok uansett allerede kjekke når du de var yngre. 

Anonymkode: 85dbf...996

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Menn flest blir kjekkere med årene fordi de får flere maskuline trekk om tettere skjeggvekst osv. I tillegg til bedre jobber, bedre bekledning osv. ting som kvinnfolk er så jævla opptatt av. Du prøver bare å nyte godene av å være ung jente å prøve å holde guttene ned på jorda når du kommer til å oppleve at de har langt høyere attraktivitet enn hva du vil ha om fem år.

Anonymkode: c86a1...8c1

Og større mager mindre hår og mindre hard pikk 

Anonymkode: 01bcc...0b1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Med fyldigere skjegg og en god shave på hodet så kan man se bedre uten en halvpubertal pjokk på 20. unge jenter elsker å knulle med eldre menn, ser ikke så mange jenter som svermer etter jomfurgutter på 20

Anonymkode: c86a1...8c1

Ikke vær så bitter gamlefar ;)

Anonymkode: 2ebaa...f89

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollgammel! Livet er over når man er blitt 25! Da er man gammel, grå og kjedelig..

Hahaha så klart er du ikke gammel som 27 åring? Hvem er vel det? Livet er så vidt begynt! Kvinner stiftet familie når de er 40 år til og med! Lev livet og nyt det! Du er et år eldre enn meg og bare barnet ;P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Næh. Tar glatt en kjekk 20-25-åring fremfor en 40-åring. Lett. Det er FÅ menn som eldes veldig bra. De var nok uansett allerede kjekke når du de var yngre. 

Anonymkode: 85dbf...996

 

Hvor gammel er du?

Anonymkode: c86a1...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vær så bitter gamlefar ;)

Anonymkode: 2ebaa...f89

 

sannheten er ikke bitter for meg, det er nok du som kommer til å bli bitter :fnise:

Anonymkode: c86a1...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvor gammel er du?

Anonymkode: c86a1...8c1

23.

Anonymkode: 85dbf...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

23.

Anonymkode: 85dbf...996

Åja, glansdagene alt forbi. Da ble det plutselig mer forståelig hvorfor du ikke vil innrømme at dine jevnaldrene guttekompiser kommer til å øke i attraktivitet, mens du kommer til å bli forbigått av jenter i starten av 20 årene, slutten på tenårene. 

Anonymkode: c86a1...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 42 jeg, og det er en interessant alder, da mener noen jeg er ung og noen at jeg er gammel, spørs alt ettersom hvem jeg snakker med, selv føler jeg meg ikke steingammel, heller ikke purung.

Riktig. Du er ikke ung og ikke gammel, men det som heter middelaldrende.

Anonymkode: 4b668...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åja, glansdagene alt forbi. Da ble det plutselig mer forståelig hvorfor du ikke vil innrømme at dine jevnaldrene guttekompiser kommer til å øke i attraktivitet, mens du kommer til å bli forbigått av jenter i starten av 20 årene, slutten på tenårene. 

Anonymkode: c86a1...8c1

Hahah, hva søren. Hvorfor er du så sur, a? 23, og glansdagene mine er forbi? Jeg blir forbigått av jenter i starten av 20-årene, noe jeg forsåvidt er selv? Det du sier henger jo ikke på greip? 

Det er ikke så himla rart at jeg, og flere, syns at en 25-åring er mer attraktiv enn en 45-åring. Som allerede skrivd i denne tråden: de har mer hår, er mer fit og ser genrelt bedre ut. Your old ass må bare godta det. 

Anonymkode: 85dbf...996

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er ikke gammel.

Slapp av. Og nyt livet.

Anonymkode: ebf00...5d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Menn flest blir kjekkere med årene fordi de får flere maskuline trekk om tettere skjeggvekst osv. I tillegg til bedre jobber, bedre bekledning osv. ting som kvinnfolk er så jævla opptatt av. Du prøver bare å nyte godene av å være ung jente å prøve å holde guttene ned på jorda når du kommer til å oppleve at de har langt høyere attraktivitet enn hva du vil ha om fem år.

Anonymkode: c86a1...8c1

Jo ja,I 30 årene..så kommer 40,feit og ferdig med pondus og hårtap😉😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Ja. Du har jo bare 40 år igjen til du går av med pensjon. Hva skal man gjøre når tiden er så knapp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...