Gå til innhold

27 - er jeg gammel???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er nylig blitt slutt mellom meg og kjæresten. Mange vil si at jeg er ei pen jente, ikke sånn "superpen" - men ok, men i det siste har jeg følt at jeg er gammel?? Jeg føler "alle" jeg møter som er på min alder i et forhold/fått barn. Jeg bor i en stor by i Norge, men likevel!!! Er 27 og singel game over for ei jente??? 

Anonymkode: 880b5...dae

Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Nei? 

Du kan jo få unger når du er 30 år og, men da bør du finne deg en snart da... 

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Nei, du er ikke gammel.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er gammel..

Anonymkode: b0df7...204

• Liker 1
Skrevet

Jeg må nesten le.Det er på ingen måte game over. Du flytter ubevisst grensen selv etter hvert som du blir eldre. Søk opp denne tråden igjen om ti år og skriv hva du tenker da :)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du er sånn midt mellom. Du er i den alderen der du ikke er like populær som milfs og cougars fordi folk antar du er hypp på å etablere deg å slå deg til ro og uoppnåelig for bare knullings, samtidig som du ikke er like ung og attraktiv som jenter på 20-24. Jenter på 30 pluss er lettere å få i sengs, det samme er jenter i begynnelsen 20 årene siden de bare er ute etter å ha det morsomt. Så du må regne med å kjempe litt mer for oppmerksomheten. Du er liksom ikke milfbait og du er heller ikke ung og lovende og naiv..

Anonymkode: c86a1...8c1

Skrevet

Så klart er du ikke gammel.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud! Hva tror du?! Du er bare 27, ikke 67 ...

Anonymkode: c7037...25c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

ts her, 

Føler meg nok bare litt nede etter brudd, og ja. Gutter blir liksom bare kjekkere med tiden, mens vi jenter føler oss "gamle" og mindre pene... Jeg føler dog at jeg får masse oppmerksomhet, selvom jeg er 27, men siste jeg var ute så løy jeg og sa at jeg var 25 :S heheh Det er jo ikke så bra... 

AnonymBruker
Skrevet

Det håper jeg da ikke, vi er like gamle 😊 Jeg blir fortsatt spurt om leg og jeg har fått to barn så det er ihvertfall ikke utseendet det går på. 

Anonymkode: da20e...ab3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts her, 

Føler meg nok bare litt nede etter brudd, og ja. Gutter blir liksom bare kjekkere med tiden, mens vi jenter føler oss "gamle" og mindre pene... Jeg føler dog at jeg får masse oppmerksomhet, selvom jeg er 27, men siste jeg var ute så løy jeg og sa at jeg var 25 :S heheh Det er jo ikke så bra... 

Nei.

Og du er ikke gammel.

Anonymkode: 2ebaa...f89

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nei herlighet du er ikke gammel. Du har sikkert litt "panikk" pga du nylig er blitt singel. Jeg er akkurat fyllt 36 og føler meg ikke gammel en plass før jeg tenker over tallet. Jeg møtte drømmemannen min da jeg var 35 og med barn fra før. Nå blir jeg snart samboer etter å ha bodd aleine i over 6 år og håper vi kan få barn sammen. Lev livet og når du minst venter det dukker den rette opp:)

Anonymkode: 4c684...d49

• Liker 1
Skrevet

Nei, du er ikke gammel. Slapp helt av!

• Liker 1
Skrevet

Ingen grunn til panikk. Jeg fant den store kjærligheten etter fylte 40. 

Dessuten er man ikke eldre enn man føler seg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke tenåring, men du er ikke gammel,du er jo ikke 30 engang.Jeg er 42 jeg, og det er en interessant alder, da mener noen jeg er ung og noen at jeg er gammel, spørs alt ettersom hvem jeg snakker med, selv føler jeg meg ikke steingammel, heller ikke purung.

Anonymkode: 73ab5...d66

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Jo.

Slutt og vær bitter.

Skrevet

You's oooold as fuuuck.

Jeg er i den alderen og det begynner å gå opp for meg :(

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo.

Slutt og vær bitter.

Ikke bitter fordi man ikke synes gutter ser bedre ut med alderen. Jeg synes gutter på min alder ser best ut. I begynnelsen av tyveårene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo.

Slutt og vær bitter.

Bitter fordi jeg ikke føler meg gammel og mindre pen? Har hjernen din kortsluttet? :laugh:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Sofia123 skrev:

Ikke bitter fordi man ikke synes gutter ser bedre ut med alderen. Jeg synes gutter på min alder ser best ut. I begynnelsen av tyveårene.

Menn flest blir kjekkere med årene fordi de får flere maskuline trekk om tettere skjeggvekst osv. I tillegg til bedre jobber, bedre bekledning osv. ting som kvinnfolk er så jævla opptatt av. Du prøver bare å nyte godene av å være ung jente å prøve å holde guttene ned på jorda når du kommer til å oppleve at de har langt høyere attraktivitet enn hva du vil ha om fem år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...