Gå til innhold

En mann på 2 m svært gode sjanser på makredet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere kvinner det er attraktivt med en kar på 2 meter? Jeg er 2 meter høy, men ikke veltrent. Litt mage , og generelt litt rundt, men absolutt ikke lubben/tykk. Hva tenker dere om meg i forhold til en slank/veltrent kar på 180 - 190? 

Forstår godt at andre ting spiller inn. men nå tenker jeg kun på den umiddelbare tiltrekningen / førsteinntrykk. 

Anonymkode: 944ab...6ec

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest revestrekjenta
Skrevet

namnamnam, du høres ut som en deilig bamse :):) ja, du har svært gode sjanser på markedet. 2 meter høy  - nam , deilig ..:rodmer:

Gjest studenten95
Skrevet

DESS HØYERE DESS BEDRE! DET SYNES DE FLESTE DAMER :)

AnonymBruker
Skrevet

EEEEEEEEElsker høye menn. 2 meter er perfekt. :sikle:

Anonymkode: a7495...16b

Skrevet

Er det du som er ute med ablegøyer, Katten? :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge en mann på 2m ikke er for tynn, er det helt topp. Kjenner en som er 2m og veldig tynn, det er ikke så pent. 

Anonymkode: a31ea...d7f

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg tenker umiddelbart kink i nakken.

Ellers har du sikkert fine sjanser.

Endret av Moonwalker
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere kvinner det er attraktivt med en kar på 2 meter? Jeg er 2 meter høy, men ikke veltrent. Litt mage , og generelt litt rundt, men absolutt ikke lubben/tykk. Hva tenker dere om meg i forhold til en slank/veltrent kar på 180 - 190? 

Forstår godt at andre ting spiller inn. men nå tenker jeg kun på den umiddelbare tiltrekningen / førsteinntrykk. 

Tenker du er akkurat litt for høy. En veltrent mann på 1.90 får jentene til å renne av stolen for å si det mildt.

Anonymkode: 0d131...473

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjetter at en veltrent mann på 190 har ganske mye høyere "verdi på markedet", men som du ser så er det noen som liker lubne kjemper :)

Anonymkode: 16dd6...9b1

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, revestrekjenta skrev:

namnamnam, du høres ut som en deilig bamse :):) ja, du har svært gode sjanser på markedet. 2 meter høy  - nam , deilig ..:rodmer:

nam nam, deilig.. si meg, tror du menn er et stykke kjøtt!? :opplyser:

Anonymkode: 16dd6...9b1

Skrevet

Jeg er to meter høy, og det gir aldri negativ respons. Ikke skam deg for høyden, du må ha god holdning.

Skrevet

Vet ikke hva Makredet er, makrell-redet? Aner ikke!

Kommer an på hva en 2 meter lang laban vil ha, det. Men jeg ville foretrukket en 2 meter høy goslig kar, fremfor en 180 cm. lang supertrent muskelmann, når som helst. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ca 190 er best. To meter blir litt 'freak show' / for spesielt interesserte.

Hilsen kvinne på 173

Anonymkode: 2b542...265

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du er akkurat litt for høy. En veltrent mann på 1.90 får jentene til å renne av stolen for å si det mildt.

Anonymkode: 0d131...473

Er du en av disse mennene? Uansett er du garantert mann.

Anonymkode: 534e8...a94

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 158. Synes det er stress å være med høye menn, men min eks var 196 cm. Var jo glad i han likevel. Samboeren min nå er 184. Jeg synes det er mye bedre, men vi kan f.eks ikke ha sex i dusjen og sånne ting. Han er jo likevel en fantastisk mann som jeg elsker :) 

Anonymkode: de64f...d0a

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 158. Synes det er stress å være med høye menn, men min eks var 196 cm. Var jo glad i han likevel. Samboeren min nå er 184. Jeg synes det er mye bedre, men vi kan f.eks ikke ha sex i dusjen og sånne ting. Han er jo likevel en fantastisk mann som jeg elsker :) 

Hvorfor ikke? Å ha det i dusjen har ikke så veldig mye med høyde å gjøre. 

Anonymkode: 03ce6...434

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så komisk når kvinner sier de ikke liker så høye menn, også refererer de til eksene sine som er over gjennomsnittet. Der er en grunn til at du falt eksen din og kjæresten din er mye høyere enn deg. Menn på 1,70 var ikke gode nok.

• Liker 1
Skrevet

Høyde er for meg så godt som revnende likegyldig når det gjelder hvem jeg tiltrekkes av. Men jeg elsker bamsete menn, og der høres det ut som om du er midt i blinken :)

AnonymBruker
Skrevet

Var med en som var 2.10 en gang. Syns ikke noe om det. Perfekte høyde for meg er 1.80-185. Menn som er høyere blir for store! Og liker ikke pondus.. kresen ja.

Anonymkode: 52152...44a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...