Gå til innhold

Sommerkroppen og bikini

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den 31. mars 2016 at 16.15, Silfen skrev:

Nemlig. Jeg sa ingenting om problemområder. ;)

Bikini er helt klart å foretrekke. Selv om jeg hadde hatt stor mage. Det ser verre ut når man prøver å gjemme seg. Så en mor på badeland for litt siden og hun gikk med tskjorte i bassenget. Tror sånn oppførsel fører til langt flere blitt enn om hun hadde vist frem magen.

Tror du har veldig rett i det siste. Dersom man kler/ter seg som at man ikke har noe å skjule, så er det færre som henger seg opp i det. Jeg har fremdeles til gode å se noen på stranden der jeg faktisk reagerer negativt på kroppen. Mye sitter mellom ørene til folk, og de fleste bryr seg ikke om hvilke "skavanker" andre rundt de har. Man tenker mest på egen kropp. Selvopptattheten lenge leve! Ikke før jeg selv fikk barn har det slått meg at kroppen til kvinner kan endre seg etter svangerskap. Og gudene skal vite at jeg har sett mange mødre med barna sine på stranden... men strekkmerker, keisersnittarr, løs hud etc. - vel, det har ALDRI slått meg. Når det gjelder min egen kropp, så kan dagen på stranden ødelegges av et inngrodd hår/kvise i bikinilinjen. :klaske:

Videoannonse
Annonse
Gjest FruKG
Skrevet

Gleder meg veldig til det går å ta på seg ei shorts, gå lettkledd og gå i bikini (jada mikro bikini ;)) 

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg villt til sommer. Ingen ull over og under :) Det som er viktig for meg er at kroppen er frisk og rask og at jeg med det får oppleve ennå en sommer. Bikinikropp my ass...Kropp er topp når den fungerer! 

Anonymkode: c4d14...afa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...