Gå til innhold

Sommerkroppen og bikini

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som gruer seg til sommeren?

Vil gå i bukser hele året. Tykke gensere osv, og det gjør jeg med glede. 

Anonymkode: 27205...8e6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gruer meg ikke, men er ikke komfortabel i bikini og er kjapp på med shorts og topp

Anonymkode: 85cfd...d25

• Liker 1
Gjest Aucaman
Skrevet

Nå er ikke jeg noen storforbruker av bikini forsåvidt, men det blir nok en langermet sommer i år også!

Gjest cheshirecat
Skrevet

Hvorfor skulle jeg grue meg? Jeg har en kropp, jeg har en bikini = sommerkropp.. Viss jeg skal tenke på noe verdig å grue seg til vedrørende kroppen min får det være noe alvorlig; pest, kolera.. Manneinfluensa, den er ganske alvorlig har jeg hørt.. Noe sånt.. Fordi å grue seg er slitsomt, ain't nobody got time for that.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg,  ikke fordi jeg har en perfekt sommerkropp, men fordi jeg er blitt så pass voksen at jeg har et veldig avslappet forhold til dette. Jeg gidder ikke la noe sikt stå i veien fra å kose meg, nyte sommer varmen, lyse kvelder, kle meg etter været. Slippe å gå kledd som en eskimo med tykke fæle klær, nyte de få månedene vi har her i Norge til å slippe solen løs på kroppen.. Elsker sommeren, og ja jeg har en bikini og jeg har en kropp, ingen av de er "perfekt" og??? Nei jeg vil ikke takke nei til å kose meg og være avslappet, og riktig nyte de få gode måneden i året bare fordi jeg skulle ha et par kilo for mye eller for lite eller ikke være like fit som trenden er, det blir for dumt.

Anonymkode: cb932...298

• Liker 2
Skrevet

Jeg går i bikini, men jeg er stirremateriale, så det er ikke helt komfortabelt. Men jeg tenker som så at folk får bare glo.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er bortkastet energi. Vi har sommer en gang i året, og den går altfor fort. Jeg er i tyveårene og det er jeg kun en gang og jeg nekter å kaste bort (mer) tid på kroppsstress. Om tyve år lengter jeg etter kroppen jeg har i dag, tyve år senere lengter jeg etter kroppen jeg hadde da, og tyve år etter det igjen lengter jeg etter å ha i det hele tatt ha helse til å bevege meg fritt. 

Jeg passer riktignok på figuren, men det gjør jeg året rundt. Man skal ha en kropp man trives med, på fulltid - ikke på deltid. 

Den er ikke perfekt og selv om jeg passer ekstra på i månedene som kommer vil jeg nok ikke ha Candice Swanepoel-fasongen jeg elsker å stirre på hos nettavisene, men jeg har i det minste lært meg at det betyr veldig lite. 

Anonymkode: 62ffd...968

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gruer meg masse til sommeren. Jeg er gravid og pga diverse omstendigheter så fikk jeg treningsforbud også før graviditeten, så i sommer er det ett år siden jeg trente. Føler meg som ekkel kvapsete bolledeig. 

Det blir ikke t-shirt, shorts eller bikini for å si det sånn. Tenkte å klippe to hull i ett laken og leke spøkelse i sommer.

Anonymkode: b547a...4f2

• Liker 3
Skrevet
Den 29. mars 2016 at 21.35, Silfen skrev:

Jeg går i bikini, men jeg er stirremateriale, så det er ikke helt komfortabelt. Men jeg tenker som så at folk får bare glo.

Hva med badedrakt hvis du ikke liker andres blikk?

Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Bikini føles helt greit. Konteksten sier meg at her skal vi alle kle av oss uansett hvordan vi ser ut, og vi er alle i samme båt. Det er verre med påkledningen utenom stranden/parken. For et par år siden var det faktisk første gang siden barneskolen at jeg beveget meg ute i Norge med bare legger.

Skrevet
1 time siden, himmeloghav skrev:

Hva med badedrakt hvis du ikke liker andres blikk?

Eh..   Hvilken forskjell mener du det utgjør? 

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Silfen skrev:

Eh..   Hvilken forskjell mener du det utgjør? 

Skjuler magen bedre, noen har en slik hold in effekt mener jeg. Jeg er ikke komfortabel med å vise meg i hverken bikini eller badedrakt, men badedrakt er klart det beste alternativet.

Edit: Nå vet jeg ikke hva du Silfen tenker på angående blikk, men badedrakt dekker jo mer enn bikini.

Jeg gleder meg til sommeren, men med mindre jeg klarer å gå ned litt i vekt har jeg ikke selvtillitt til å gå i bikini eller badedrakt. Det har jeg ikke hatt siden jeg var barn.

Endret av Cherries
Skrevet

Nemlig. Jeg sa ingenting om problemområder. ;)

Bikini er helt klart å foretrekke. Selv om jeg hadde hatt stor mage. Det ser verre ut når man prøver å gjemme seg. Så en mor på badeland for litt siden og hun gikk med tskjorte i bassenget. Tror sånn oppførsel fører til langt flere blitt enn om hun hadde vist frem magen.

• Liker 1
Skrevet

Hva er det du er så redd for å vise frem da Silfen? Har sett mange bilder av deg og du er kjempefin.

Skrevet

Vi alle er forskjellige å unike på forskjellige måter. Ta på deg det du vil å vær stolt av deg selv. Om du er overvektig så må du vurdere å endre livsstilen din om du ikke er fornøyd med deg selv :)

Skrevet
8 minutter siden, palamina skrev:

Hva er det du er så redd for å vise frem da Silfen? Har sett mange bilder av deg og du er kjempefin.

Man kler seg jo selvsagt slik normalt sett at problemområder er dekket til. ;)

Skrevet

Gleder meg til sommeren og varmen. Jeg har ikke en sommerkropp, kun min egen kropp. Kunne ikke brydd meg mindre om noen skulle reagere på mine cellulitter, strekkmerker eller ekstra kilo. Om de har et problem med slike kropper på stranden så burde de holde seg hjemme. 

Skrevet
19 minutter siden, Silfen skrev:

Nemlig. Jeg sa ingenting om problemområder. ;)

Bikini er helt klart å foretrekke. Selv om jeg hadde hatt stor mage. Det ser verre ut når man prøver å gjemme seg. Så en mor på badeland for litt siden og hun gikk med tskjorte i bassenget. Tror sånn oppførsel fører til langt flere blitt enn om hun hadde vist frem magen.

Jeg er uenig med deg der :PEr man sykelig overvektig blir man jo lagt merke til uansett. Er man bare overvektig funker det sikkert fett med hold-in badedrakt. 

14 minutter siden, Viking1980 skrev:

Vi alle er forskjellige å unike på forskjellige måter. Ta på deg det du vil å vær stolt av deg selv. Om du er overvektig så må du vurdere å endre livsstilen din om du ikke er fornøyd med deg selv :)

Det er ikke alltid like lett å gå ned i vekt som folk skal ha det til. Det er også mange som sliter med selvtilliten, hva enn det måtte være. 

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg går i bikini og bryr meg ikke om hvordan jeg ser ut. En sommerkropp er noe helt annet enn den man ser i blader, på en strand er alle forskjellige. Der er både tynne, slanke, lubne, tykke. Ja mange forskjellige kropper så tror ingen bryr seg om hvordan du ser ut i bikini :)  Kast klærne, det er snart sommer :) Gleder meg til å bade ute 

Skrevet

Selvsagt bryr ikke DU deg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...