peppermyntete Skrevet 30. mars 2016 #21 Del Skrevet 30. mars 2016 Et øyeblikk siden, Wenda skrev: Men da står du ikke å lager middag en time. Tar 5 minutter å slenge sammen en deig, noe man kan gjøre når som helst på dagen, eller dagen før for den saks skyld. Deigen hever seg jo selv. Ja, men jeg må vente like lenge på middagen uansett om deler av den gjør seg selv eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 30. mars 2016 #22 Del Skrevet 30. mars 2016 1 minutt siden, peppermyntete skrev: Ja, men jeg må vente like lenge på middagen uansett om deler av den gjør seg selv eller ei. Det er jo tungvindt tenking. Du kan jo gå på jobb mens deigen hever. Eller gjøre andre ting. Blir som å si at man bruker flere dager på å bake surdeigsbrød om man setter surdeigen først 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskemor Skrevet 30. mars 2016 #23 Del Skrevet 30. mars 2016 Her er noe av det jeg/vi pleier å lage til middag i hverdagen, alt tar under en time å lage. -Hjemmelaget tomatsuppe - hjemmelaget pesto med pasta, kylling og diverse grønnsaker (tomat, avokado, paprika...) -laks med salat, ris og pesto (hjemmelaget) -fisketaco med guacamole, mangosalsa og salat -kylling i mangosaus med ris og salat -hjemmelaget blomkålsuppe -chili con carne med kjøttdeig - Panert sei med poteter og grønnsaker -stekt fisk med brokkolisalat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1anonym2 Skrevet 31. mars 2016 #24 Del Skrevet 31. mars 2016 Takk for masse god inspirasjon! Elsker å kunne lage litt "ny" mat, det blir fort at jeg faller i et spor med de samme, etter hvert kjedelige, rettene hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #25 Del Skrevet 1. april 2016 Laks, poteter, rømme og agurksalat Anonymkode: 5a54f...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå