Gjest Badebuksa Skrevet 28. mars 2016 #1 Del Skrevet 28. mars 2016 Bruker du grilldress når du ferierer på campingvogna? Hvis ikke, hva har du på deg da som oftest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egiett Skrevet 28. mars 2016 #2 Del Skrevet 28. mars 2016 Haha, nei Helt vanlige klær brukes når vi ferierer med vogna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinuwiel Skrevet 28. mars 2016 #3 Del Skrevet 28. mars 2016 Har faktisk en joggebukse og matchende jakke jeg slenger på meg hvis jeg skal gå for å dusje eller lignende. Men ellers går det i vanlige klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 28. mars 2016 #4 Del Skrevet 28. mars 2016 5 minutter siden, Egiett skrev: Haha, nei Helt vanlige klær brukes når vi ferierer med vogna Sitter du med stram olabukse og finfin topp? Ikke av med stramme klær og på med joggebuksa altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 28. mars 2016 #5 Del Skrevet 28. mars 2016 3 minutter siden, Tinuwiel skrev: Har faktisk en joggebukse og matchende jakke jeg slenger på meg hvis jeg skal gå for å dusje eller lignende. Men ellers går det i vanlige klær Hva definerer du som vanlige klær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Egiett Skrevet 28. mars 2016 #6 Del Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, Badebuksa skrev: Sitter du med stram olabukse og finfin topp? Ikke av med stramme klær og på med joggebuksa altså? Nei, som regel ikke! Om det regner og vi sitter inne så kanskje. Men er jo ikke sånn at vi befinner oss på campingplassen hele tiden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Del Skrevet 28. mars 2016 Jeg tror clogs er den nye grilldressen Anonymkode: c7366...c91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 28. mars 2016 #8 Del Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, Egiett skrev: Nei, som regel ikke! Om det regner og vi sitter inne så kanskje. Men er jo ikke sånn at vi befinner oss på campingplassen hele tiden da Nei, dere farter kanskje litt rundt Jeg har fått meg campingvogn og lurer på om jeg skal gå til innkjøp av Adidasgrilldress til alle mann hehe. Ja, helt useriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 28. mars 2016 #9 Del Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror clogs er den nye grilldressen Anonymkode: c7366...c91 Ja, det kan så være. De er j.vlig behagelige da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinuwiel Skrevet 28. mars 2016 #10 Del Skrevet 28. mars 2016 8 minutter siden, Badebuksa skrev: Hva definerer du som vanlige klær? Shorts og t-skjorte eller dongribukse og genser på dagtid, kjole om kvelden. Men vi er ikke på campingplasser i ukevis på sommeren, bare noen få helger på sommeren på amcartreff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 #11 Del Skrevet 6. april 2016 Den 28.3.2016 at 19.23, Badebuksa skrev: Sitter du med stram olabukse og finfin topp? Ikke av med stramme klær og på med joggebuksa altså? Jeg kan sitte med det ja. Anonymkode: b1827...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vannm75 Skrevet 6. april 2016 #12 Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Jeg bor i Haugesund og trives med det :-) Endret 8. januar 2017 av vannm75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå