LukaFrost Skrevet 5. april 2016 #61 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg takler ikke Hadde Hope. Ser helst ikke på Senkveldgutta heller. De er for høye på deg selv. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 5. april 2016 #62 Del Skrevet 5. april 2016 Den 3.4.2016 at 21.21, AnonymBruker skrev: Mange som misliker Nadia Hasnaoui. Kan jeg spørre hvorfor? Har alltid sett på henne som intelligent. Anonymkode: 90d34...0ec Mulig det, men intelligens gjør jo ikke nødvendigvis en god programleder. Da hadde jo jeg vært Norges svar på Oprah. Høhø. Jeg vet ikke helt, synes ikke hun har spesielt mye karisma, liker ikke stemmen, synes hun stotrer, avbryter deltakere, stiller tåpelige spørsmål og har platt humor som hun flirer mest av selv. Hun presterer omtrent som jeg tror jeg hadde gjort selv om noen hadde gitt meg noen kort å lese fra og kastet meg på scenen. Blir nok veldig subjektivt sånne ting da, jeg synes jo f.eks. Atle Pettersen er overraskende god, og ser han blir nevnt som dårlig her. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severin Skrevet 7. april 2016 #63 Del Skrevet 7. april 2016 Tore Skoglund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 7. april 2016 #64 Del Skrevet 7. april 2016 Eeeeeh.... Ffff.. eeeeh... Fredrik ehhhhh Skavlan. Har egentlig ingenting imot Nadia Hasnaoui men jeg skvetter litt når hun plutselig sperrer opp øynene som om hun prøver å hypnotisere intervjuobjektet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 9. april 2016 #65 Del Skrevet 9. april 2016 Tråden ryddet for personangrep. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 9. april 2016 #66 Del Skrevet 9. april 2016 Det må bli Skavlan. Virker som om han ikke har forberedt seg noe særlig og den fliringen hans hele tiden er ikke naturlig. Sikkert ment til å være hyggelig, men. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. april 2016 #67 Del Skrevet 9. april 2016 Dan Børge Akerø. Haaaaaaater han 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 9. april 2016 #68 Del Skrevet 9. april 2016 Herregud, i går fikk virkelig han duden i Idol vist for en forferdelig programleder han er. Han er virkelig verdens dårligste programleder! Helt på slutten av episoden har han kalt ut 3 deltagere som er i faresonen til å dra hjem, og de står alle ved hans side på scenen, i storspenning om hvem som får gå videre og hvem som blir utropt til å dra hjem. Helt stille i salen....spenning.....mer spenning. BANG, han nærmest roper ut ivrig navnet på deltageren, og den stakkars jenta ser ikke ut til å skjønne om hun er med videre eller om det er hun som er stemt ut på grunn av den syke måten han ropte ut navnet hennes på. Var jo hun som måtte dra hjem, for plutselig snakker han med en helt annen holdning, og sier trist at de kommer til å savne henne og bla bla bla.. Var så kleint å se på!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #69 Del Skrevet 20. juni 2023 Anonymkode: e16ef...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #70 Del Skrevet 20. juni 2023 Markus Neby Anonymkode: c1dd0...063 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 20. juni 2023 #71 Del Skrevet 20. juni 2023 Aner ikke hva hun heter men hun dom er gift med Ailo Gaup 0 karisma 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #72 Del Skrevet 20. juni 2023 Åååh, det er så mange som aldri burde fått den jobben... Vi begynner med de "gode gamle"... Tande P, Dan Børge, Tore Strømøy, Nadia Hasnaoui, Dorthe Skappel, Tore Skoglund, Rune Larsen, Knut Borge De litt yngre: Kåre Magnus Bergh, Triana Iglesias, Atle Pettersen, Helene Olafsen, Markus Neby, Hun eiendeomsmegleren - Karianne eller noe? Og sikkert mange flere jeg har glemt i farta... Dog ser jeg folk her nevner mange av de jeg liker, som Lindmo, Skavlan, Vår Staude, Ylvis... Så smaken er som baken... Anonymkode: 6a7b7...2a0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #73 Del Skrevet 20. juni 2023 Nikolay Ramm! Anonymkode: c1dd0...063 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2023 #74 Del Skrevet 20. juni 2023 Kathrine Moholt og Vår Staude Anonymkode: 49380...51b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #75 Del Skrevet 21. juni 2023 On 6/20/2023 at 3:09 AM, Fru Uperfekt said: Aner ikke hva hun heter men hun dom er gift med Ailo Gaup 0 karisma Anne Rimmen? Anonymkode: 56c02...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #76 Del Skrevet 21. juni 2023 Verste noensinne: Bernt Hulsker i Fangene på fortet. 1/10. Kanskje like greit at han ble kansellert 😄 Er heller ingen fan av Mads André Hansen i Forræder og Aksel Lund Svindal i MM. Heldigvis er fokuset på deltakerne. Anonymkode: bd202...162 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #77 Del Skrevet 21. juni 2023 On 4/5/2016 at 5:47 PM, LukaFrost said: Jeg takler ikke Hadde Hope. Ser helst ikke på Senkveldgutta heller. De er for høye på deg selv. Jeg husker det var en eller annen medieviter som skrev en kritikk av senkveld for mange, mange år siden. Senkveld gutta fikk jobben utelukkende på grunn av kontakter og at de var vestkantmenn. De hadde null publikum fra før av, og de fikk jobben fordi pappaen til en aller annen ga de jobben. Anonymkode: 26c32...2bb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #78 Del Skrevet 21. juni 2023 On 6/20/2023 at 2:28 PM, AnonymBruker said: Nikolay Ramm! Anonymkode: c1dd0...063 Eier ikke talent. Har gjort karriere av å kopiere youtube/tiktok og alt annet som har gått viralt. Sier litt om hvor sørgelig NRK er i dag. Anonymkode: 26c32...2bb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #79 Del Skrevet 21. juni 2023 Riskrem skrev (På 4.4.2016 den 20.47): Charlotte Thorstvedt, rett og slett dårlig. Husker henne fra MTV Norge. Hun virket ekstremt keitete og ukomfortabel foran kamera. En annen dame i samme gate: Silvany Bricen, som var programleder for VG-lista på NRK på slutten av nittitallet. Tror hun fikk jobben fordi hun var artist og modell. Anonymkode: bd202...162 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #80 Del Skrevet 21. juni 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Husker henne fra MTV Norge. Hun virket ekstremt keitete og ukomfortabel foran kamera. Anonymkode: bd202...162 Fikk kun jobben fordi pappa var fotballkjendis. Anonymkode: 26c32...2bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå