Gå til innhold

Hva hadde du gjort?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok, du skrev bare et veldig klønete hovedinnlegg. Så det du lurer på er om det burde vært greit om han hadde sex med noen andre på turen. Det synes ikke jeg. Jeg hadde håpet at han var såpass kin på meg at han ikke hadde noen interesse av det. Hadde blitt veldig skuffet, uansett om vi ikke hadde lovet hverandre noe. Når han ber deg droppe å date andre, så er jeg ganske sikker på at han ikke kommer til å gjøre noe selv! Og hvis han likevel skulle det, etter å ha bedt deg vene, ja, det sier for mye om fyren til at jeg hadde villet ha han. Han må da for pokker klare deg noen usle uker uten sex! Og det tror jeg han har planer om, så pust ut!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart han bør være eksklusiv overfor deg når han forventer at du er det overfor han. Hvis ikke er han en drittsekk. Om du er usikker på holdningen hans her bør du ta en prat med han.

Anonymkode: 765ec...20d

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at mange misforstod 🙈

Det jeg lurte på er hva dere tenker om dette med å ikke være eksklusive; for det er vi faktisk ikke, å om det er feil eller akseptabelt å ha sex med andre i en slik situasjon.

Jeg ser flere tror jeg har lyst til å ha sex med en annen, men det har jeg altså ikke - som jeg skrev nederst i HI.

Men la oss si at han gikk på en smell og hadde sex med en annen - som sagt er vi ikke sammen og han har derfor ikke gjort noe galt- hadde det da vært rart/litt voldsomt av meg å reagere på dette og kalle det en dealbreaker? Vi har bare møttes i 6 uker og har ikke hatt sex sammen enda. 

Håper flere skjønner hva jeg mener nå. 

(Dette med FFen var ment som: hadde han hatt rett til å si at det var dårlig av meg å ha sex med en annen når jeg/vi ikke har lovet hverandre å ikke gjøre det)

TS

Anonymkode: c5fd7...003

Jeg ser ikke noen lov om det men jeg synes du skal bestemme deg for hva du har lyst .

Skrevet

Hadde ikke gjort det hvis jeg var interessert i han jeg datet.

AnonymBruker
Skrevet

Nå ser jeg at du skriver at dere ikke er eksklusive. Men han har jo sagt til deg at han ikke vil du skal date andre når han er borte. Det er jo ekslusivitet!?! Eller tror du han mener at du kan ha sex med andre så lenge du ikke dater?

Anonymkode: 765ec...20d

AnonymBruker
Skrevet
Den 26.3.2016 at 9.51, Ulla Ullsokk skrev:

Ok, du skrev bare et veldig klønete hovedinnlegg. Så det du lurer på er om det burde vært greit om han hadde sex med noen andre på turen. Det synes ikke jeg. Jeg hadde håpet at han var såpass kin på meg at han ikke hadde noen interesse av det. Hadde blitt veldig skuffet, uansett om vi ikke hadde lovet hverandre noe. Når han ber deg droppe å date andre, så er jeg ganske sikker på at han ikke kommer til å gjøre noe selv! Og hvis han likevel skulle det, etter å ha bedt deg vene, ja, det sier for mye om fyren til at jeg hadde villet ha han. Han må da for pokker klare deg noen usle uker uten sex! Og det tror jeg han har planer om, så pust ut!

Takk for svar :) Ja, ble litt klønete innlegg..  Jeg er egentlig enig med deg, samtidig har jeg lest en del tråder her inne hvor folk nesten henger dem som mener at man ikke bør ha sex med andre før man har avtalt ordentlig at man bare dater hverandre. Nå kan det jo hende at det var dette han prøvde på ved å be meg ikke date andre da, men.. :fnise: Kanskje jeg rett og slett har misforstått og ikke skjønner at vi faktisk er ekslusive.. Bør vel kanskje ta en prat med han.

TS

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar :) Ja, ble litt klønete innlegg..  Jeg er egentlig enig med deg, samtidig har jeg lest en del tråder her inne hvor folk nesten henger dem som mener at man ikke bør ha sex med andre før man har avtalt ordentlig at man bare dater hverandre. Nå kan det jo hende at det var dette han prøvde på ved å be meg ikke date andre da, men.. :fnise: Kanskje jeg rett og slett har misforstått og ikke skjønner at vi faktisk er ekslusive.. Bør vel kanskje ta en prat med han.

TS

Høres lurt ut, for jeg tror det var dette han prøvde å si!

😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...