AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #1 Skrevet 26. mars 2016 En jeg har datet en stund har reist bort på en lenge planlagt ferie til utlandet. Han skal være borte i 8 uker. Vi møttes ukentlig i ca 6 uker før han dro. Han sier at han vil fortsette der vi slapp når han kommer hjem igjen og at han håper at jeg ikke dater noen andre imellomtiden. Jeg lurer litt på om det er feil av meg å ha sex med en gammel FF mens han er borte? FFen er en jeg har hatt sex med av og på leeenge. Jeg føler det blir feil, men samtidig... ... hva om han har sex med noen der han er? Vi er jo ikke akkurat sammen, så han gjør jo ikke noe galt. Hadde dere "godtatt" det eller avsluttet relasjonen da? (Om han faktisk hadde fortalt om det da selvfølgelig). Jeg har altså ingen planer om å ha sex med noen andre mens han er bortreist, fordi jeg liker han veldig godt. Men hva om han har sex med noen der? Er det en dealbreaker eller er det innafor? Anonymkode: c5fd7...003
Ulla Ullsokk Skrevet 26. mars 2016 #3 Skrevet 26. mars 2016 Begge to bør være trofaste hvis dere vil bli noe mer enn ff. Du kan risikere å angre deg veeeeldig senere hvis du ligger med noen andre nå. 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #4 Skrevet 26. mars 2016 For meg hadde dette vært en dealbreaker å ha sex med noen annen i den situasjonen. 8 uker er ikke fryktelig lenge å klare seg uten sex, det burde dere begge klare. Anonymkode: 87240...be4 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #5 Skrevet 26. mars 2016 Hva ønsker du med denne mannen? Hva betyr han for deg? Hva betyr FF formdeg? Hvem er viktigst av disse to mennene for deg? Tenk deg at utlandet mannen får vite om at du har sex med FF og dermed ikke ønsker å fortsette med deg enten om noen dager eller om mange måneder, kan du leve med det? Svarene på disse spørsmålene vet bare du, og svarene dine bør gi deg svar på om du skal hoppe i høyet med FF. Anonymkode: cdfa0...7c6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #6 Skrevet 26. mars 2016 Jeg synes du tar veldig lett på dette, når daten har sagt at han håper du ikke dater andre i mellomtiden. Når du da vurderer å treffe FF, virker du egentlig ikke så interessert i daten. Og det virker som du tror daten kan ha sex med noen andre i utlandet til tross for at han har bedt deg om å ikke treffe andre. Her virker det å være både mistillit og miskommunikasjon. Anonymkode: 765ec...20d 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #7 Skrevet 26. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du tar veldig lett på dette, når daten har sagt at han håper du ikke dater andre i mellomtiden. Når du da vurderer å treffe FF, virker du egentlig ikke så interessert i daten. Og det virker som du tror daten kan ha sex med noen andre i utlandet til tross for at han har bedt deg om å ikke treffe andre. Her virker det å være både mistillit og miskommunikasjon. Anonymkode: 765ec...20d Ser at flere her ikke har lest innlegget mitt før de har svart. Ts Anonymkode: c5fd7...003
Gjest Nikee Skrevet 26. mars 2016 #8 Skrevet 26. mars 2016 Personlig ville jeg ha diskutert det med ham, tatt opp temaet å date andre/ha sex med andre i den perioden. I og med at han sier han håper du ikke ser noen andre i den perioden så har jo du fått en klar indikasjon på hva han vil. Så da hadde jeg ikke gjort det. Utenom det tenker jeg at så lenge man ikke har lovet hverandre noe så står man fritt til å gjøre det man selv føler er greit.
peppermyntete Skrevet 26. mars 2016 #9 Skrevet 26. mars 2016 Du skriver selv at du føler det blir feil, så hvorfor gjøre det? Åtte uker går utrolig fort, kan du ikke tilfredsstille deg selv i mellomtiden og så være helt sikker på at du ikke ødelegger noe mellom dere? Så enkelt er det faktisk. Man MÅ ikke ha sex. 2
Banter Skrevet 26. mars 2016 #10 Skrevet 26. mars 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: En jeg har datet en stund har reist bort på en lenge planlagt ferie til utlandet. Han skal være borte i 8 uker. Vi møttes ukentlig i ca 6 uker før han dro. Han sier at han vil fortsette der vi slapp når han kommer hjem igjen og at han håper at jeg ikke dater noen andre imellomtiden. Jeg lurer litt på om det er feil av meg å ha sex med en gammel FF mens han er borte? FFen er en jeg har hatt sex med av og på leeenge. Jeg føler det blir feil, men samtidig... ... hva om han har sex med noen der han er? Vi er jo ikke akkurat sammen, så han gjør jo ikke noe galt. Hadde dere "godtatt" det eller avsluttet relasjonen da? (Om han faktisk hadde fortalt om det da selvfølgelig). Jeg har altså ingen planer om å ha sex med noen andre mens han er bortreist, fordi jeg liker han veldig godt. Men hva om han har sex med noen der? Er det en dealbreaker eller er det innafor? Anonymkode: c5fd7...003 Jeg synes du skal ha sex med ham
Gjest Blomsterert Skrevet 26. mars 2016 #11 Skrevet 26. mars 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: En jeg har datet en stund har reist bort på en lenge planlagt ferie til utlandet. Han skal være borte i 8 uker. Vi møttes ukentlig i ca 6 uker før han dro. Han sier at han vil fortsette der vi slapp når han kommer hjem igjen og at han håper at jeg ikke dater noen andre imellomtiden. Jeg lurer litt på om det er feil av meg å ha sex med en gammel FF mens han er borte? FFen er en jeg har hatt sex med av og på leeenge. Jeg føler det blir feil, men samtidig... ... hva om han har sex med noen der han er? Vi er jo ikke akkurat sammen, så han gjør jo ikke noe galt. Hadde dere "godtatt" det eller avsluttet relasjonen da? (Om han faktisk hadde fortalt om det da selvfølgelig). Jeg har altså ingen planer om å ha sex med noen andre mens han er bortreist, fordi jeg liker han veldig godt. Men hva om han har sex med noen der? Er det en dealbreaker eller er det innafor? Anonymkode: c5fd7...003 Skjønner ikke helt hva du egentlig vil. Han sier før han dro at han håper du ikke dater andre,og at dere kan fortsette der dere slapp. Så spør du om det blir feil å ha sex med en annen. Samtidig som du føler det blir helt feil. ? Deretter lurer du på om han vil komme til å ha sex med andre mens han er borte,og om det er deltaker. Hva mener du egentlig her? Skal du ha sex med noen selv om du føler det er feil,i tilfelle han har sex med andre?? Skjønte ikke helt jeg..
Gjest Coolaid Skrevet 26. mars 2016 #12 Skrevet 26. mars 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: En jeg har datet en stund har reist bort på en lenge planlagt ferie til utlandet. Han skal være borte i 8 uker. Vi møttes ukentlig i ca 6 uker før han dro. Han sier at han vil fortsette der vi slapp når han kommer hjem igjen og at han håper at jeg ikke dater noen andre imellomtiden. Jeg lurer litt på om det er feil av meg å ha sex med en gammel FF mens han er borte? FFen er en jeg har hatt sex med av og på leeenge. Jeg føler det blir feil, men samtidig... ... hva om han har sex med noen der han er? Vi er jo ikke akkurat sammen, så han gjør jo ikke noe galt. Hadde dere "godtatt" det eller avsluttet relasjonen da? (Om han faktisk hadde fortalt om det da selvfølgelig). Jeg har altså ingen planer om å ha sex med noen andre mens han er bortreist, fordi jeg liker han veldig godt. Men hva om han har sex med noen der? Er det en dealbreaker eller er det innafor? Anonymkode: c5fd7...003 Hva med å lage en felles greie på det? "jeg liker deg godt og kunne godt tenke meg å vente på deg...hva med deg?"... osv... Følg følelsene dine... og bestem deg for å stole på ham og finn ut om han er villig til å stole på deg.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #13 Skrevet 26. mars 2016 3 minutter siden, Blomsterert skrev: Skjønner ikke helt hva du egentlig vil. Han sier før han dro at han håper du ikke dater andre,og at dere kan fortsette der dere slapp. Så spør du om det blir feil å ha sex med en annen. Samtidig som du føler det blir helt feil. ? Deretter lurer du på om han vil komme til å ha sex med andre mens han er borte,og om det er deltaker. Hva mener du egentlig her? Skal du ha sex med noen selv om du føler det er feil,i tilfelle han har sex med andre?? Skjønte ikke helt jeg.. Skjønner at mange misforstod 🙈 Det jeg lurte på er hva dere tenker om dette med å ikke være eksklusive; for det er vi faktisk ikke, å om det er feil eller akseptabelt å ha sex med andre i en slik situasjon. Jeg ser flere tror jeg har lyst til å ha sex med en annen, men det har jeg altså ikke - som jeg skrev nederst i HI. Men la oss si at han gikk på en smell og hadde sex med en annen - som sagt er vi ikke sammen og han har derfor ikke gjort noe galt- hadde det da vært rart/litt voldsomt av meg å reagere på dette og kalle det en dealbreaker? Vi har bare møttes i 6 uker og har ikke hatt sex sammen enda. Håper flere skjønner hva jeg mener nå. (Dette med FFen var ment som: hadde han hatt rett til å si at det var dårlig av meg å ha sex med en annen når jeg/vi ikke har lovet hverandre å ikke gjøre det) TS Anonymkode: c5fd7...003
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #14 Skrevet 26. mars 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at flere her ikke har lest innlegget mitt før de har svart. Ts Anonymkode: c5fd7...003 Prøv deg ikke. Jeg gjenga hva du hadde skrevet i innlegget. Anonymkode: 765ec...20d 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #15 Skrevet 26. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv deg ikke. Jeg gjenga hva du hadde skrevet i innlegget. Anonymkode: 765ec...20d Hæ? 🙈 Anonymkode: c5fd7...003
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #16 Skrevet 26. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv deg ikke. Jeg gjenga hva du hadde skrevet i innlegget. Anonymkode: 765ec...20d Oops, glemte å legge til: Jeg skrev jo at jeg IKKE ville ha sex med FFen nederst i innlegget.. Så skjønte ikke hva du mente. (Men har prøvd å oppklare til dere som misforstod litt lenger opp om du er intr:) ) Anonymkode: c5fd7...003
Gjest Blomsterert Skrevet 27. mars 2016 #17 Skrevet 27. mars 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at mange misforstod 🙈 Det jeg lurte på er hva dere tenker om dette med å ikke være eksklusive; for det er vi faktisk ikke, å om det er feil eller akseptabelt å ha sex med andre i en slik situasjon. Jeg ser flere tror jeg har lyst til å ha sex med en annen, men det har jeg altså ikke - som jeg skrev nederst i HI. Men la oss si at han gikk på en smell og hadde sex med en annen - som sagt er vi ikke sammen og han har derfor ikke gjort noe galt- hadde det da vært rart/litt voldsomt av meg å reagere på dette og kalle det en dealbreaker? Vi har bare møttes i 6 uker og har ikke hatt sex sammen enda. Håper flere skjønner hva jeg mener nå. (Dette med FFen var ment som: hadde han hatt rett til å si at det var dårlig av meg å ha sex med en annen når jeg/vi ikke har lovet hverandre å ikke gjøre det) TS Anonymkode: c5fd7...003 Ville vel skjønt det om du ble skuffet. Vet ikke helt om det ville vært dealbreaker. Men om ingen av dere har sex med andre mens han er borte,så er det ihvertfall positivt med tanke på at dere blir eksklusive uten noe "grums"i bagasjen videre.
bjone Skrevet 27. mars 2016 #18 Skrevet 27. mars 2016 7 timer siden, peppermyntete skrev: Du skriver selv at du føler det blir feil, så hvorfor gjøre det? Åtte uker går utrolig fort, kan du ikke tilfredsstille deg selv i mellomtiden og så være helt sikker på at du ikke ødelegger noe mellom dere? Så enkelt er det faktisk. Man MÅ ikke ha sex. Der må jeg si meg enig.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #19 Skrevet 27. mars 2016 27 minutter siden, bjone skrev: Der må jeg si meg enig. Men.. Jeg vil jo ikke ha sex med noen andre... Ts Anonymkode: c5fd7...003
bjone Skrevet 27. mars 2016 #20 Skrevet 27. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Men.. Jeg vil jo ikke ha sex med noen andre... Ts Anonymkode: c5fd7...003 Bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå