Gå til innhold

hvor lenge siden sist hadde du sex?

Gjest Anonymous

hvor lenge siden sist hadde du sex?  

1 stemme

1. 1. hvor lenge siden sist hadde du sex?

• noen minutter siden
      4
    • noen timer siden
      41
    • noen døgn siden
      100
    • noen år siden
      6
    • noen ti år siden
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Spidey: Du trenger ikke skrive inn hver gang du har hatt deg litt. Virker som om hver gang du har fått litt må du inn for å skryte eller kommeter om at du endelig har fått deg noe. Skulle du ikke hive ut knulle-eksen da? hvor mange ligger du rundt med..? 5-6 stk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betrakteren
Spidey: Du trenger ikke skrive inn hver gang du har hatt deg litt. Virker som om hver gang du har fått litt må du inn for å skryte eller kommeter om at du endelig har fått deg noe. Skulle du ikke hive ut knulle-eksen da? hvor mange ligger du rundt med..? 5-6 stk?

Spørsmålet gjelder "hvor lange siden du har hatt sex". Spidey har meddelt oss at hun trives i dusjen, og onani er også "å ha sex".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hillary..

Spørsmålet gjelder "hvor lange siden du har hatt sex". Spidey har meddelt oss at hun trives i dusjen, og onani er også "å ha sex".

I så fall kan jeg også begynne å skryte noe vanvittig, :ler: men i all min normalitet føler jeg litt for noe privatliv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

jeg pleier å ha sex en gang i måned om jeg er heldig, kona er ikke lenger interesert i sex og siden hun er bare 29 og vi har to barn sammen, synes jeg at det er rart at hun vil ikke ha sex lenger. lysten har gått sa hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes jeg lukter missunnelse jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...