Den røde fare Skrevet 24. mars 2016 #1 Del Skrevet 24. mars 2016 Lang historie kort, jeg ble god venn med i høst, vi prata om alt, og jeg trodde vi var gode venner. Nå er det vennskapet over, egentlig likegreit da vi rundt ser hva slags menneske dette er. Det har vært et par episoder i sosiale sammenheng, der det har endt med at hun sitter og forteller alle andre en del overdrevne ting som jeg har sagt til henne. I fortrolighet så klart. Dette er bare kort fortalt, men er det noen her som har opplevd samme type mennesker, som plutselig finner ut at de skal dra deg ned i møkka for alt det er verdt, som vrir og vender på alt du sier og samtidig legger all skyld på deg? Hva gjør man med slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #2 Del Skrevet 24. mars 2016 Ikke bruk mye energi på det. Dropp å bruke tid sammen med den personen. Ikke noe gøy å være med folk man ikke kan snakke om noe til. Anonymkode: 532d0...ddf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #3 Del Skrevet 24. mars 2016 1 time siden, Den røde fare skrev: Lang historie kort, jeg ble god venn med i høst, vi prata om alt, og jeg trodde vi var gode venner. Nå er det vennskapet over, egentlig likegreit da vi rundt ser hva slags menneske dette er. Det har vært et par episoder i sosiale sammenheng, der det har endt med at hun sitter og forteller alle andre en del overdrevne ting som jeg har sagt til henne. I fortrolighet så klart. Dette er bare kort fortalt, men er det noen her som har opplevd samme type mennesker, som plutselig finner ut at de skal dra deg ned i møkka for alt det er verdt, som vrir og vender på alt du sier og samtidig legger all skyld på deg? Hva gjør man med slikt? Har ikke opplevd at vedkommende har dradd meg ned i møkka, vridd og vendt på ting. Men, jeg har opplevd at ting jeg har sagt i fortrolighet til en nær venninne har blitt fortalt videre til folk som absolutt ikke trengte å vite det. For meg er brudd på min tillit, det samme som at vennskapet er over. Sånne ting er helt uakseptabelt i et nært vennskap. Anonymkode: b238f...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå