Gå til innhold

All kinds of kinds

Tennessee

Anbefalte innlegg

Gjest Verdande

Det må jo være den kaka der, og sjokoladekakelangpanne som det har vært snakket mest om i dagbøkene :ler:

Spent på å høre om det sjokolademonsteret :hoho:

Håper du har en fin dag i dag :kose: Selv skal jeg visst ut på byen, husker virkelig ikke sist jeg var det... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.3.2017 den 17.57, Verdande skrev:

Det må jo være den kaka der, og sjokoladekakelangpanne som det har vært snakket mest om i dagbøkene :ler:

Spent på å høre om det sjokolademonsteret :hoho:

Håper du har en fin dag i dag :kose: Selv skal jeg visst ut på byen, husker virkelig ikke sist jeg var det... :hoho:

Ut på byen ja, det er lenge siden! Har blitt for gammel (og trøtt) for sånt, selv før gravidtrøtten kom og tok meg :fnise: Hadde du en fin kveld? 

Min lørdag ble veldig bra, og jeg føler meg fortsatt takknemlig for både det at kroppen oppførte seg så jeg kunne kose meg istedenfor å bare vente på at gjestene skulle gå igjen, og for at det kommer så fine folk for å være sammen med meg :hjerte: Kjempekoselig var det! Og ikke ble det for mye stress heller, i og med jeg bakte sitronkladdekake torsdag (den var skikkelig god forresten!!), vi ryddet og vasket hus fredag og det bare gjensto sjokolademonster å lage lørdag :tommelopp: Sjokolademonsteret fikk ekstremt gode kritikker, mange smil rundt bordet altså, og tre av gjestene gikk rett på bit nr 2 etter å ha fullført den første :daane: Vi andre så bare på dem med vantro :ler: Jeg må innrømme at jeg ikke smakte på den selv, jeg ville ikke jinxe det når kroppen var grei. Og selv om den nok er veldig god så har det ikke fristet med rester heller, så jeg har allerede bestemt meg for at jeg må lage den igjen når jeg også vil ha den :erter: 

2 timer siden, Verdande skrev:

Når er det UL? :hoppe:

Torsdag ettermiddag :bond: Det blir så skummelt det!! Jeg tenker jo fortsatt at det umulig kan være noen der, samtidig som jeg jo har tydelige tegn på at det er det... :daane: Tror dette er en sånn greie som bare føles grei å få unnagjort, og hvis det går bra så angrer jeg på å ikke bare kunne nyte det og vil gjøre det en gang til :ler: 

I dag skal jeg til fysioterapeut, tok kontakt med et sted like ved jobben i forrige uke da jeg hadde veldig hodepine som sannsynligvis bor i skuldre og nakke. Hodepinen er borte, men tenker likevel det kan være greit å gjøre litt forebyggende innsats og være litt snill med kroppen akkurat nå. Og så skal jeg sikkert hjem og sove. I går var jeg i et par krevende møter på jobb, i tillegg til litt dårlig søvn natt til i går grunnet fæle drømmer (jeg drev og drepte en kar som sto opp igjen gang på gang og ikke ville dø!), så da jeg kom hjem var det på tide med ettermiddagslur. La meg 14.10 og fikk helt sjokk da jeg så på klokka igjen 16.40 :sjokk: Så da skjønner du hva livet mitt består av om dagen :rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Ååh, så bra det ble hyggelig! :hoppe:

Den er goood :sikle: Fortsatt nysgjerrig på sjokolademonsteret, du må sende meg link :nigo:

Jeg hadde en veldig fin kveld! Heldigvis har ei i gjengen blitt gravid, så jeg kunne sitte på med henne hjem da hun ble trøtt og ville hjem og resten skulle videre ut på byen :fnise: Har blitt for gammel til slikt :Knegg:

Ååh, spennende! :bond:

Høres lurt ut med fysio! Bra du hører på kroppen og sover :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond::bond::bond::bond::bond: 

Plutselig er den her, dagen jeg har vært redd for å ikke komme til, og som jeg nå er redd for å gjennomføre... om ikke spenningen er nok, så må det ventes i timesvis, har ikke time før et stykke utpå ettermiddagen... :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Iiik, spennende! :bond: Jeg kommer til å sitte og refreshe Mine innlegg utover dagen! :ler:

Krysser fingre og tær og alt som er! :hoppe::bond::hoppe::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytter ikke å prøve å sove bort dagen heller idag tenker jeg :bond:  

Spent på hvor mange det er inni der jeg!! Gravid er jeg sikker på du er :gravid:  

Lykke lykke til, håper det blir en fin opplevelse :rodmer: 

P.s; jeg sitter på mobilen idag 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen: gratulerer såååå mye. I den grad et ultralydbilde kan være vakkert, så er dette definitivt det. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Verdande skrev:

:strix: Herregud! Gratulerer!!!!

Tusen takk! :rodmer: 

1 time siden, ^^Belle^^ skrev:

Igjen: gratulerer såååå mye. I den grad et ultralydbilde kan være vakkert, så er dette definitivt det. :strix:

Hehe, tusen takk! :nigo: Det ser mest ut som to grå skyer, men magisk er det likevel! :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig glad og lettet nå, og håper virkelig de to bittesmå blir værende lenge!! I tillegg er jeg takknemlig for at hele opplevelsen var veldig bra, bortsett fra at det var vondt med den ultralydstaven oppi der, tydeligvis mer ømt når det bor noen der inne! Men gynekologen var superhyggelig og avslappet og han inkluderte kjære like mye som meg. Det er jo alltid litt ekstra spenning ved å komme til et nytt sted, selv om det ikke bør være en greie vet vi jo ikke hvordan vi blir mottatt. Men ingen problemer der, stas! :jepp: 

Vi så at det var to rom med forstervann så og si med en gang, og tvilling nr 1 var lett å finne og han pekte på det lille flimrehjertet for oss :hjerte: Tvilling 2 var heller ikke vanskelig å finne, men det tok litt dytting og leting til for å finne et flimrehjerte der også :hjerte: De er nøyaktig like store, 17,27 mm og ble målt til 3 dager eldre enn de egentlig er. Vi velger å tro det er et godt tegn! Legen mente vi fikk noen lange slamper og at nå kom det til å bli liv i heimen :nigo: Og han virket fornøyd ellers også, han sa at "det var ikke verst, du er jo tvillinggravid!!" Uvirkelig, men sant!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Verdande skrev:

Jeg begynte nesten å gråte da jeg leste det, herregud! Gåsehud! :strix: 

Tenk, de var der da vi møttes i Oslo :nigo: Tusen takk for varmt engasjement! :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande

Det var nok helt sikkert møtet med meg som gjorde at de fant ut at de bare måtte bli værende der! :nigo::ler:

Åh, så bra! Skal fortsette å krysse ting og sende gode tanker, dette må bare gå veien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Verdande skrev:

Det var nok helt sikkert møtet med meg som gjorde at de fant ut at de bare måtte bli værende der! :nigo::ler:

Åh, så bra! Skal fortsette å krysse ting og sende gode tanker, dette må bare gå veien! :hjerte:

Garantert!!  :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Tvillinger, gratulerer så masse! Dobbel lykke :strix: Det var nå eller aldri, og det skjønte de visst, de små astronautene! :hjerte: 

Hva føler du nå? (i beste sports-journalist-stil :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...