AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Del Skrevet 22. mars 2016 Jeg sitter her å kjenner at hele magen vrenger seg. Mistet en god venn i ung alder som skal begraves idag. Jeg føler at jeg ikke klarer å dra, må jeg i denne Begravelsen? Anonymkode: 76507...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 22. mars 2016 #2 Del Skrevet 22. mars 2016 Du må ingenting. Men i ettertid er det større sjanse for at du angre på at du ikke gikk enn at du gikk. Det er og mulig det er andre som vil sette pris på at du kommer? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 22. mars 2016 #3 Del Skrevet 22. mars 2016 Kondolerer Har ikke egen erfaring.. Men en bekjent av meg mistet bestevenninnen i slutten av tenårene, og gikk ikke i begravelsen av uvisse årsaker. Hun angrer bittert, så hvis hun kunne gitt deg råd hadde det vært å gå. Håper du gjør det som er riktig for deg uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. mars 2016 #4 Del Skrevet 22. mars 2016 Kondolerer Nei, du må ikke dra. Jeg dro ikke i min bestevenninne sin begravelse. Ble en del misforståelser, en arrogant kjæreste av henne og dessuten var jeg gråtkvalt. Jeg angrer ikke, begravelsen hadde satt seg fast i minnet og jeg vil heller huske henne som den hun var istedenfor synet av kista. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 22. mars 2016 #5 Del Skrevet 22. mars 2016 Jeg ville dratt! Jeg aldri angret på å ha gått i en begravelse, men jeg har angret på den ene begravelsen jeg ikke dro i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #6 Del Skrevet 23. mars 2016 Kondolerer. Du velger selv om du vil gå i begravelsen. Anonymkode: 0bd33...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #7 Del Skrevet 26. mars 2016 Jeg hadde gått. Det er utrolig godt for de nærmeste å se at deres kjære hadde betydning for alle som møter frem. Å gå i begravelsen kan du se på som en støtteerklæring til familien. Anonymkode: 2172b...80f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #8 Del Skrevet 26. mars 2016 Du må ingenting. Kan bli for mye. Du kan jo besøke graven og tenne lys ? Anonymkode: ea37e...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå