AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #1 Del Skrevet 22. mars 2016 FF'en har sagt at han ønsker å la døren stå åpen, og at jeg skal komme å vekke ham på den måten jeg selv ønsker. Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg blir ufattelig flau, og helt sikkert ikke tør å gjøre det når jeg står der. Noen gode tips? Anonymkode: 1142e...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #2 Del Skrevet 22. mars 2016 Snik deg under dyna og begynn suge han. (Det er garantert det han ønsker). (Ps. husk å ta med en lunken vaskeklut om han har sovet lenge før du gjør det. Kukksvette legger en stor demper på opplevelsen). Anonymkode: 45b7e...b1f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 22. mars 2016 #3 Del Skrevet 22. mars 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snik deg under dyna og begynn suge han. (Det er garantert det han ønsker). (Ps. husk å ta med en lunken vaskeklut om han har sovet lenge før du gjør det. Kukksvette legger en stor demper på opplevelsen). Anonymkode: 45b7e...b1f Herregud hvis kjæresten min tok med seg en vaskeklut og vaska meg før før han vekte meg. Hadde ledd meg ihjel. Er du seriøs? TS: Kle av deg, legg deg inntil ham under dyna, ta på ham og kyss på ham så våkner han nok og er med på leken. Ingen grunn til å overtenke eller gjøre det så komplisert. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #4 Del Skrevet 22. mars 2016 2 timer siden, kisskissbangbang skrev: Herregud hvis kjæresten min tok med seg en vaskeklut og vaska meg før før han vekte meg. Hadde ledd meg ihjel. Er du seriøs? TS: Kle av deg, legg deg inntil ham under dyna, ta på ham og kyss på ham så våkner han nok og er med på leken. Ingen grunn til å overtenke eller gjøre det så komplisert. Tar ikke med meg vaskeklut nei da drar jeg han heller med i dusjen Gjør det ikke så komplisert, er bare livredd for å vekke sovende folk Anonymkode: 1142e...0ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. mars 2016 #5 Del Skrevet 22. mars 2016 Du sier "God morgen. Klokken er 8. På tide å stå opp". Du kan også si "Frokosten er klar", hvis du har laget frokost da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. mars 2016 #6 Del Skrevet 22. mars 2016 Begynn med å slikke og suge pikken hans og litt på pungen. Vil tro han elsker å bli vekt slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #7 Del Skrevet 22. mars 2016 Det er jo kjempe hot! Prøver ofte å vekke typen med blowjob eller morgensex men han er som oftest så trøtt at han stopper hånda mi så fort den nærmer seg Har også spurt om ikke han vil vekke meg med beføling og fingring og morgensex men har ikke opplevd det enda desverre Anonymkode: e19e3...9c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 22. mars 2016 #8 Del Skrevet 22. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Snik deg under dyna og begynn suge han. (Det er garantert det han ønsker). (Ps. husk å ta med en lunken vaskeklut om han har sovet lenge før du gjør det. Kukksvette legger en stor demper på opplevelsen). Anonymkode: 45b7e...b1f Å bli vekket av at man blir vasket legger ikke en demper på stemningen eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #9 Del Skrevet 22. mars 2016 Jeg vet ikke om jeg hadde klart å nyte en blowjob gitt av dama mi, hvis jeg visste at kukken min var full av kukksvette og stinka og smake piss altså. Derav vaskeklut. Anonymkode: 45b7e...b1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #10 Del Skrevet 22. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Snik deg under dyna og begynn suge han. (Det er garantert det han ønsker). (Ps. husk å ta med en lunken vaskeklut om han har sovet lenge før du gjør det. Kukksvette legger en stor demper på opplevelsen). Anonymkode: 45b7e...b1f Hvorfor er du så sikker på det? Jeg tror han ønsker å bli vekket med en stor dildo opp i rumpa. TS: Ta utfordringen. Husk glidemiddel på dildoen før du kjører den opp i rumpa hans. Anonymkode: 7cc8a...0ea 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 22. mars 2016 #11 Del Skrevet 22. mars 2016 5 timer siden, Mysticgirl skrev: Begynn med å slikke og suge pikken hans og litt på pungen. Vil tro han elsker å bli vekt slik Hot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #12 Del Skrevet 22. mars 2016 De få gangene jeg våkner først elsker jeg av å vekke kjæresten med stryking, evt suging. Han elsker det. Pleier våkne, gå i dusjen ( er ikke så opptatt av hygiene, da vi har begge normal hygiene. Nyter det bare mer hvis jeg er helt ren og nydusjet) og så gå inn og vekke kjæresten. Etter en heftig morgenrunde (man krangler ikke med morgenbrød ) spiser vi frokost. Anonymkode: 08884...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt_24 Skrevet 23. mars 2016 #13 Del Skrevet 23. mars 2016 Høres da bare ut som en veldig morsom utfordring spør du meg:) Mange gode tips er blitt gitt så støtter bare de;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 23. mars 2016 #14 Del Skrevet 23. mars 2016 Høres slitsomt ut å bli vekt av oralsex, etter en lang natt. Nei, akkurat det er ikke hot. Kan man få lov å gå på do og slå lens, før man får en overraskende blow job? Thnx. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 23. mars 2016 #15 Del Skrevet 23. mars 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: FF'en har sagt at han ønsker å la døren stå åpen, og at jeg skal komme å vekke ham på den måten jeg selv ønsker. Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg blir ufattelig flau, og helt sikkert ikke tør å gjøre det når jeg står der. Noen gode tips? Anonymkode: 1142e...0ed Vekkerklokke. Når den piper skriker du at han må slå av den h@lvetes pipinga, fordi du har lyst til å sove mer. Hvem er det som vil bli vekket? La han sove til han våkner utvilt. DET blir satt pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. mars 2016 #16 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) 15 timer siden, Tøytigern skrev: Vekkerklokke. Når den piper skriker du at han må slå av den h@lvetes pipinga, fordi du har lyst til å sove mer. Hvem er det som vil bli vekket? La han sove til han våkner utvilt. DET blir satt pris på. Altså her har jo TS sin FF sagt at han VIL bli vekket av henne, og mange liker å bli vekt opp på denne måten. Ikke alle er som deg som bare vil sove hele natten uten litt kos Endret 23. mars 2016 av Mysticgirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #17 Del Skrevet 23. mars 2016 7 minutter siden, Mysticgirl skrev: Altså her har jo TS sin FF sagt at han VIL bli vekket av henne, og mange liker å bli vekt opp på denne måten. Ikke alle er som deg som bare vil sove hele natten uten litt kos Det var frekt sagt mysticgirl Anonymkode: 96a3d...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #18 Del Skrevet 23. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var frekt sagt mysticgirl Anonymkode: 96a3d...249 Nvm. Siterte feil innlegg Ignorer innlegget mitt Anonymkode: 96a3d...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #19 Del Skrevet 23. mars 2016 har ofte tullet med typen om å vekke han med suging/han vekke meg med sex, men har aldri blitt noe av. Tror vi begge synes det er litt flaut og at det er vanskelig å ta steget, men tror de fleste ville satt pris på det. Så vi får nesten bare ta med oss vaskekluten og suge det til oss Anonymkode: 1c2aa...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. mars 2016 #20 Del Skrevet 23. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nvm. Siterte feil innlegg Ignorer innlegget mitt Anonymkode: 96a3d...249 Det går bare bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå