AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #21 Del Skrevet 21. mars 2016 3 timer siden, ForumEmma skrev: Ville dratt jeg. Er ikke han som styrer invitasjonene. Ellers så lar du han kontrollere livet ditt. 3 timer siden, ForumEmma skrev: Ville dratt jeg. Er ikke han som styrer invitasjonene. Ellers så lar du han kontrollere livet ditt. Tydeligvis så styrer han jo indirekte invitasjonene, ellers hadde jo ikke ts blitt oppfordret av vertene til å holde seg hjemme... De sier det blir krangling om hun kommet. For en drittfyr! Enig i at eksen burde ha droppet festen siden der er han som eier problemer... Men når ting har utartet seg som det har gjort er det nok hyggeligere å finne på noe annet denne kvelden 😊 Anonymkode: 9a9ba...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 21. mars 2016 #22 Del Skrevet 21. mars 2016 er det barnebursdag? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #23 Del Skrevet 21. mars 2016 Kanskje han har vurdert å ha noen med seg...og jeg er faktisk enig med han. Ekskjærester og alkohol lover utrolig dårlig stemning på fester. Da kan han selv la være å bli med. Det er ikke DU som skal holde deg unna, hvis du har felles venner. Anonymkode: 70fed...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 21. mars 2016 #24 Del Skrevet 21. mars 2016 De som har bursdagen, var de felles venner hele tiden eller var det hans eller dine venner først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dypvik Skrevet 21. mars 2016 #25 Del Skrevet 21. mars 2016 Dette var virkelig noe og gjøre big deal ut av. Man trenger strengt talt ikke og være på samme selskap som ex er. Det er forståelig at en ex ikke ønsker og se sin tidligere kjæreste på en slik hyggelig sammenkomst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 21. mars 2016 #26 Del Skrevet 21. mars 2016 18 minutter siden, Dypvik skrev: Dette var virkelig noe og gjøre big deal ut av. Man trenger strengt talt ikke og være på samme selskap som ex er. Det er forståelig at en ex ikke ønsker og se sin tidligere kjæreste på en slik hyggelig sammenkomst. Da håper jeg du er enig om at det er EKSEN som bør droppe å gå, ja? Ikke han som bestemmer at TS ikke får komme? For i så fall er vi enige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 21. mars 2016 #27 Del Skrevet 21. mars 2016 Den Saturday, March 19, 2016 at 18.22, AnonymBruker skrev: Alle er klar over situasjonen og er enig med meg om at dette er uholdbart. Allikevel føyer alle seg etter eksens meninger fordi ellers blir det krangel. Anonymkode: adefb...f35 Sånt hater jeg. Folk som lar dramaqueenen få viljen sin fordi de er redde for at han eller hun skal lage drama. Synes det er feigt du ikke kan komme pga de er redde for han. Jeg hadde bare sagt til han at han får bestemme seg om han vil komme eller ikke, og ikke brydd meg om han ble sur fordi du kommer. Hvis jeg var bursdagsbarnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. mars 2016 #28 Del Skrevet 22. mars 2016 8 timer siden, Dypvik skrev: Dette var virkelig noe og gjøre big deal ut av. Man trenger strengt talt ikke og være på samme selskap som ex er. Det er forståelig at en ex ikke ønsker og se sin tidligere kjæreste på en slik hyggelig sammenkomst. I og med at det var TS som ble dumpet for en annen, så burde hun ha førsterettt til å gå på festen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #29 Del Skrevet 22. mars 2016 Fjortizzdraaaama azzah! Anonymkode: b867a...1e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dypvik Skrevet 22. mars 2016 #30 Del Skrevet 22. mars 2016 8 timer siden, globalagogo skrev: Da håper jeg du er enig om at det er EKSEN som bør droppe å gå, ja? Ikke han som bestemmer at TS ikke får komme? For i så fall er vi enige. Dette var virkelig noe og gjøre big deal ut av. Man trenger strengt talt ikke og være på samme selskap som ex er. Det er forståelig at en ex ikke ønsker og se sin tidligere kjæreste på en slik hyggelig sammenkomst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dypvik Skrevet 22. mars 2016 #31 Del Skrevet 22. mars 2016 Da kan like greit begge to holde seg hjemme fra festen så blir ingen grinete av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #32 Del Skrevet 22. mars 2016 Hvem er Tuppen og hvem er Lillemor her? Like barnslige begge to. Kastet ut av chatten – buhu! Anonymkode: 9f4d0...a31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #33 Del Skrevet 22. mars 2016 Altså eksen min hadde latt være å dra om jeg kom. Men vertene ville jo ha både meg og han der og siden han mente vi ikke kunne være der sammen, så da ble det til at han ble prioritert av dem, som vanlig. Jeg ble hjemme mens de dro på festen. Så ble "alle" fornøyde. Anonymkode: adefb...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå