Gå til innhold

Eksen min nekter meg å dra i bursdag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og eksen har mange felles venner og ikveld var vi bedd i samme bursdag. Jeg trodde alt var Okei helt til jeg sent igårkveld får melding om at eksen min nekter å komme så lenge jeg skal dit. Dette er ikke første gang heller. Så Idag tok jeg affære. Jeg kontakten han å spurte hva som var problemet? Vi har aldri drukket sammen heller så han sier han ikke vet hvordan jeg er i fylla osv og at ekskjærester og fylla fungerer dårlig sammen. Han forsto heller ikke hvorfor jeg var invitert. Jeg kan jo forstå hans synspunkt men det er da ikke MIN feil at jeg er bedd jeg også? Han sa at hvis jeg drar så kommer ikke han. Men de som feirer bursdagen han kjent eksen min lengre enn meg derfor måtte jeg trekke meg. Jeg synes det er utrulig dårlig gjort. Hvorfor kan vi liksom ikke være der alle sammen å ha det hyggelig sammen? Alle de andre vil jo ha meg der, bortsett fra eksen og ene kompisen hans, som da slikker eksen min opp etter rumpa.

Det endte med at jeg ble sparket ut fra chatten på Facebook mens alle de andre skal i bursdagen.

Hva skal jeg gjøre? Eksen er forbanna på meg for at jeg ble bedd. Og jeg er samtidig utrulig lei meg for at jeg ikke kan ta del i bursdagsfeiringen. 

Anonymkode: adefb...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Chatten med alle inviterte til bursdagen 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da driter du i dem. Hvorfor skal du henge med vennegjengen til eksen din?

Anonymkode: a21fd...efb

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo ikke bare hans vennegjeng men masse felles venner som skal dit 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvem var det som kastet deg ut da? Fikk du inntrykk av at de fleste var enige, eller var de fleste på din side? Har du snakket med bursdagsbarnet selv? Har du en god venninne som skal?

Anonymkode: 92e44...128

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Først var det en kompis av eksen min som kastet meg ut, han er også en av gjestene.

har snakket med de som feirer og de sier at det kun er eksen og kompisen hans som ikke vil ha meg der, resten vil at jeg skal komme.

ja har flere venninner som skal og dette er bare den nte gangen at jeg blir holdt utenfor.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Hvis han ikke vil gå fordi du skal dit, får han bare la være å gå syns jeg. Det er ikke ditt problem at han ikke ønsker å dra på en fest hvor dere begge er. 

Jeg forstod ikke helt dette med catte, hvorfor du ikke kan dra fordi du ble sparket ut der i fra og hvem som sparka deg ut. Ta kontakt med den dere skal til, og si at du kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, Evans skrev:

Hvis han ikke vil gå fordi du skal dit, får han bare la være å gå syns jeg. Det er ikke ditt problem at han ikke ønsker å dra på en fest hvor dere begge er. 

Jeg forstod ikke helt dette med catte, hvorfor du ikke kan dra fordi du ble sparket ut der i fra og hvem som sparka deg ut. Ta kontakt med den dere skal til, og si at du kommer :)

Okei skjønner at det med chatten ble litt misvisende, men har fått meldinger fra de som skal feire at det er ikke vits at jeg kommer når eksen min er så sta 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går du, da. Det er han som har problem med dette, og da er det han som burde trekke seg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei skjønner at det med chatten ble litt misvisende, men har fått meldinger fra de som skal feire at det er ikke vits at jeg kommer når eksen min er så sta 

Ok, det syns jeg hørtes veldig merkelig og barnslig ut. Hvem trekker tilbake en invitasjon fordi det er en annen person som lager drama? Da ville det jo vært mer logisk at han fikk beskjed om at han står fritt til og ikke komme... 

Edit: Når det er slik det ligger an, så tenker jeg at du klarer deg fint uten denne feiringen. Det hørtes ikke noe hyggelig ut, så finn heller på noe koselig med andre gode venner :)

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først var det en kompis av eksen min som kastet meg ut, han er også en av gjestene.

har snakket med de som feirer og de sier at det kun er eksen og kompisen hans som ikke vil ha meg der, resten vil at jeg skal komme.

ja har flere venninner som skal og dette er bare den nte gangen at jeg blir holdt utenfor.

TS

Så bursdagsbarnet har selv sagt at du ikke bør/få komme? Er det det du mener med "de som skal feire?"

Kan ikke venninnene dine snakke med bursdagsbarnet og forklare at det er eksen din som er teit og at det er dumt at det må gå ut over deg og at du blir holdt utenfor?

Anonymkode: 92e44...128

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle er klar over situasjonen og er enig med meg om at dette er uholdbart. Allikevel føyer alle seg etter eksens meninger fordi ellers blir det krangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, frk91 skrev:

Er det lenge siden det ble slutt? Og var bruddet stygt? 

Et halvt år, ja bruddet var veldig stygt. Dumpet meg for noen andre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det jo strengt talt du som skulle hatt et problem med hans tilstedeværelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da syns jeg ikke du skulle gått i selskapet. Hadde jeg ikke turd, ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om den som har bursdag synes det er greit du kommer så går du bare. Drit i eksen din. Han får vel bare gjøre hva han vil. Skjønner ikke hvorfor du gidder å ta det opp engang. 

Anonymkode: 91b00...5cd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, enig med den over meg. Det er du som har mest rett til å være på denne festen, ikke den utro dritten du var sammen med.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville dratt jeg. Er ikke han som styrer invitasjonene. Ellers så lar du han kontrollere livet ditt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...