AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Del Skrevet 19. mars 2016 Altså, jeg plages ikke med den rent estetisk. Kjæresten min vet jo hvordan jeg ser ut, og ei mus er ei mus. Sånn er det. Problemet, er at jeg plages med den når jeg går i vanlige klær. Kommer veldig lite luft ned dit, og jeg får vondt i de ytre kjønnsleppene fordi det blir så stramt der nede pga bollemusen min. Etter å ha sittet lenge og hørt på foredrag f.eks., lukter det litt vondt av vaginaen min når jeg endrer beinstilling (går fra krysset bein til åpne). Jeg har ikke sopp eller generelle problemer med selve vaginaen, er bare at jeg blir kjempesvett pga bollemusa. Er uavhengig om jeg bruker stramme jeans eller ikke. Jeg har gått ned 25 kilo, men bollemusa er samme størrelse, og har blitt et ennå større problem etter vektnedgangen, fordi nå er resten av kroppen mindre og dermed tar den større plass. Jeg hater bare å få smerter og vond lukt på grunn av den. Hvordan kan jeg bli kvitt bollemusa? Anonymkode: 60b5a...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Del Skrevet 19. mars 2016 Du får få legen til å skjære den av. Anonymkode: 8425c...92d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #3 Del Skrevet 19. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får få legen til å skjære den av. Anonymkode: 8425c...92d Kan det opereres bort? Hva koster det? Anonymkode: 60b5a...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #4 Del Skrevet 19. mars 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får få legen til å skjære den av. Anonymkode: 8425c...92d Eh legen til å skjære den av? Hvor har du dette fra? Har du ekstra mye fett på venusberget, så kan du få den fettsuget. Hos en kirurg. Det koster nok noen tusen, men vet ikke nøyaktig prisen. Sjekk litt rundt på nettet. Anonymkode: 0c056...b08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 19. mars 2016 #5 Del Skrevet 19. mars 2016 Hvis du har reelle plager kan det vel hende at du får det dekket? Snakk m fastlegen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 19. mars 2016 #6 Del Skrevet 19. mars 2016 Hva med litt luftigere undertøy? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #7 Del Skrevet 20. mars 2016 Ut fra hvordan du beskriver problemet ditt, høres det mer ut som lyskesvette er problemet, ikke bollemusa. Man kan få Dridase på resept mot dette. Viktig med undertøy av bomull og klær som puster. Om du er veldig plaget av mye fett, så finnes det plastikkirurger som kan fettsuge. Risikoen blir vel da at huden blir slapp, om de ikke fjerner hud samtidig. Anonymkode: 18581...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #8 Del Skrevet 21. mars 2016 Ikke sitt med beina i kors, da blir det verre Anonymkode: 64b13...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå