AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Hei, jeg er gravid i uke 5 hvis man regner fra siste mens. Har masse murringer å trekkninger i magen, akkuratt som om det er mensen som skal komme , litt samme smerte. Kvalmen , tett nese , luft i magen og hetebølger/kuldebølgen beskymrer meg lite, for det ser jeg på som gode tegn. Men dette er min første gang, så jeg kjenner jeg beskymrer meg litt over disse smertene helt nederst i magen. Har lest det er normalt, men følte for å skrive her for å høre andres erfaringer og tips. Tok test senest idag for å bare bekrefte for meg selv at alt er OK, dette er 7 positive testen jeg har fått siden jeg ble gravid, Hehe Hilsen gravid jente Anonymkode: 30951...0c6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Helt normalt med mensmurringer nederst i magen i begynnelse. Det er livmoren som strekker seg Anonymkode: dc5eb...8c2
atropos Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 (endret) Det er helt vanlig å ha litt smerter når egget fester seg til livmoren. Det skjer rundt uke 5. (Det kan også komme litt blod, så er du forberedt på det ) Gratulerer så mye med graviditeten egen erfaring; jeg hadde litt murringer rundt første graviditet litt sånn til og fra i hele graviditeten. Fødte en frisk og rask unge, så murring er nok ikke veldig dramatisk Endret 19. mars 2016 av atropos Empiri
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #4 Skrevet 19. mars 2016 Heisann! jeg er i uke 6 idag, og har akkurat samme symptomer som deg! Vondt i magen er normalt å ha. Det har jeg hatt siden jeg ble gravid, livmoren vokser og strekker seg, så alt du opplever er helt normalt! Jeg er mest redd for fødselen! Min største frykt! Grautulerer med graviditet !! Anonymkode: 81d37...f3f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #5 Skrevet 19. mars 2016 6 minutter siden, atropos skrev: Det er helt vanlig å ha litt smerter når egget fester seg til livmoren. Det skjer rundt uke 5. (Det kan også komme litt blod, så er du forberedt på det ) Gratulerer så mye med graviditeten egen erfaring; jeg hadde litt murringer rundt første graviditet litt sånn til og fra i hele graviditeten. Fødte en frisk og rask unge, så murring er nok ikke veldig dramatisk Feil. Egget fester seg ca en uke etter befruktning, dvs uke 3. Smerter er helt normalt hele svangerskapet , skyldes at livmoren vokser. Anonymkode: 77aa0...324
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #6 Skrevet 19. mars 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heisann! jeg er i uke 6 idag, og har akkurat samme symptomer som deg! Vondt i magen er normalt å ha. Det har jeg hatt siden jeg ble gravid, livmoren vokser og strekker seg, så alt du opplever er helt normalt! Jeg er mest redd for fødselen! Min største frykt! Grautulerer med graviditet !! Anonymkode: 81d37...f3f Åå gratulerer så mye selv Og tusen takk for svar, betryggende å vite at jeg ikke er alene Anonymkode: 30951...0c6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #7 Skrevet 19. mars 2016 Veldig betryggende å få så mange gode svar. Jeg er så spendt , tusen takk til hver og en av dere som har tatt seg tid til å svare Nå føler jeg meg veldig lettet og glad, og da ser jeg på graviditeten min som sund hittil, for symptomer har jeg så og si hele tiden, og masse murringer, så da vet keg det strekker seg og vokser nedi der 😍 Anonymkode: 30951...0c6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #8 Skrevet 19. mars 2016 Jeg er nå i uke 25, og har hele veien sjekket opp i alt av smerter, plager, tegn etc. Jeg haDDE det veldig likt som du beskriver, og det kjentes ofte ut som om jeg skulle få mensen de første ukene. Mer tingene har kommet og gått, og jeg har de femdeles. I uke 7-14 så hadde jeg spotting (blodig utflod) av og på, men ble betryggende om at det er normalt. Gratulerer så masse med graviditeten <3 Som hysterisk gravid anbefaler jeg deg å slappe av rundt alle plagene og vit at det aller meste er normalt. Anonymkode: 5b11b...ea3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #9 Skrevet 19. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nå i uke 25, og har hele veien sjekket opp i alt av smerter, plager, tegn etc. Jeg haDDE det veldig likt som du beskriver, og det kjentes ofte ut som om jeg skulle få mensen de første ukene. Mer tingene har kommet og gått, og jeg har de femdeles. I uke 7-14 så hadde jeg spotting (blodig utflod) av og på, men ble betryggende om at det er normalt. Gratulerer så masse med graviditeten <3 Som hysterisk gravid anbefaler jeg deg å slappe av rundt alle plagene og vit at det aller meste er normalt. Anonymkode: 5b11b...ea3 Det var godt å høre fra en som er et hodt stykke på vei ! Jeg sattser på at dette går som smurt og at lille spiren vokser seg stor og sterk uten noe komplikasjoner Tusen takk for godt svar og gratulerer selv med graviditet! <3 Anonymkode: 30951...0c6
Shinigami Skrevet 19. mars 2016 #10 Skrevet 19. mars 2016 Hadde også en del murringer rundt uke 5-6 og sitter her med en nydelig liten gutt nå Så er nok helt normalt
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #11 Skrevet 19. mars 2016 15 minutter siden, Shinigami skrev: Hadde også en del murringer rundt uke 5-6 og sitter her med en nydelig liten gutt nå Så er nok helt normalt 15 minutter siden, Shinigami skrev: Hadde også en del murringer rundt uke 5-6 og sitter her med en nydelig liten gutt nå Så er nok helt normalt Tusen takk for svar Håper det går greit igjennom alt Anonymkode: 30951...0c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå