AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Del Skrevet 19. mars 2016 Jeg synes hjemmefester er MYE gøyere enn byen. Det er kjedelig når vi har det skikkelig gøy på festen og det er god stemning, så skal vi plutselig ut på byen Folk vil kun på diskotek i byen og der skal alle. Det er stappfult, umulig å finne bord, køer overalt, for høy musikk at det er umulig å holde en samtale, dyrt osv. Noen ganger blir vi enig om å ikke på byen, men er alltid noen som må ut og maser på oss andre som ikke vil. Ender opp med å dra på byen likevel. En ting som er irriterende er at vi alltid blir splitta når vi kommer til byen. Vi blir enige om å holde sammen, men sånn blir det ikke. Noen skal kjøpe mat, noen må på et annet utested for å hilse på noen og sier de kommer tilbake, men det gjør de ikke. Har skjedd mer enn en gang folk har forsvunnet og jeg ender opp alene. Ikke alltid lett å rInge folk heller eller å holde styr på folk. Bestevenninna mi blir litt care på byen og plutselig er hun borte. På hjemmefester er vi hvert fall samlet. Men føler meg alene om å ikke synes det er gøy på byen og synes hjemmefesterer gøyere. Flere som synes det er gøyere på hjemmefester og ikke vil ut på byen? Noen ganger blir jeg med fordi folk maser. Anonymkode: b7d8c...822 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Del Skrevet 19. mars 2016 Litt krøll i overskriften og fikk ikke med er gøyere. Anonymkode: b7d8c...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Castielz Skrevet 19. mars 2016 #3 Del Skrevet 19. mars 2016 Jeg går som regel på vorspiel, så går jeg hjem når de andre stikker på byen! Av nesten nøyaktig samme grunnlag som deg! Dette har jeg gjort i 5 år, ble og lei av kompiser som bare skulle løpe etter kvinnfolk, istedenfor å ha det gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #4 Del Skrevet 19. mars 2016 19 minutter siden, Castielz skrev: Jeg går som regel på vorspiel, så går jeg hjem når de andre stikker på byen! Av nesten nøyaktig samme grunnlag som deg! Dette har jeg gjort i 5 år, ble og lei av kompiser som bare skulle løpe etter kvinnfolk, istedenfor å ha det gøy. Men hvordan tar de det? Jeg blir ofte mast på at jeg MÅ bli med på byen. Skjønner ikke hvorfor når folk bare forsvinner uansett. Anonymkode: b7d8c...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #5 Del Skrevet 19. mars 2016 Vi er ganske mange som mener det, problemet er at på vennefester så tar skjeldent vennene eller veninnene mine med seg nye jenter på festen og da ender det med at man må på byn om man skal kunne treffe nye jenter å bli kjent med. Anonymkode: dcf7e...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 19. mars 2016 #6 Del Skrevet 19. mars 2016 Jeg er enig! Syns å gå på byen i Norge suger. Går masse på byen nå, men her er drikkekulturen helt annerledes, og hjemmefester og vorspiel eksisterer omtrent ikke. Dessuten henger jeg bare på små lokale barer. Å gå på svære nattklubber derimot... ugh. Hjemmefester trumfer det lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #7 Del Skrevet 19. mars 2016 Helt enig med deg TS!! Anonymkode: 43ef2...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 19. mars 2016 #8 Del Skrevet 19. mars 2016 Ja, sånn husker jeg også at det var. Lenge siden jeg har vært ute nå, men det var alltid god stemning og vi hadde det gøy. Endte alltid med at noen skulle ut og da ble stort sett alle med. Jeg pleide å overnatte hos ei venninne og hun skulle ut så da ble jeg også med. Endte ofte opp alene siden hun ble med en eller annen fyr eller forsvant. De andre forsvant også. Jeg har aldri vært interessert i å gå ut for å finne one night stand, men tenker at det er motivasjonen til mange og andre tror vel at det blir kjempegøy ute. Kanskje en av ti ganger så ble det gøy. Noen var også enig i at det å gå ut på byen ikke var noe gøy, men allikevel så skulle de alltid ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Castielz Skrevet 19. mars 2016 #9 Del Skrevet 19. mars 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan tar de det? Jeg blir ofte mast på at jeg MÅ bli med på byen. Skjønner ikke hvorfor når folk bare forsvinner uansett. Anonymkode: b7d8c...822 Klaging, masing erting, men de lærte til slutt at det var for døve ører! Nå sier de ingenting på det lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 19. mars 2016 #10 Del Skrevet 19. mars 2016 Enig, selv om det kan være gøy på byen, men holder meg langt unna diskotek. Slitsomt å måtte skrike til hverandre fordi musikken er så høy. Liker meg bedre på puber. Det som er irriterende er at alle skal til byen så seint. Helst i 24 tiden og da er det virkelig umulig å finne bord. Jeg liker å ha en plass å sitte. Virker ikke som andre synes det er så viktig. Men hjemmefester er best. På byen må man passe på hvor folk er for plutselig er de borte. Har også opplevd at de jeg er på byen sammen med har forsvunnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #11 Del Skrevet 19. mars 2016 2 timer siden, Castielz skrev: Jeg går som regel på vorspiel, så går jeg hjem når de andre stikker på byen! Av nesten nøyaktig samme grunnlag som deg! Dette har jeg gjort i 5 år, ble og lei av kompiser som bare skulle løpe etter kvinnfolk, istedenfor å ha det gøy. Jeg å. Drar hjem når folk skal på byen. Byen er kjedelig og synes bare det er mas og stress. Får faktisk litt klaustrofobisk følelse av å være en plass hvor det er stappfult med mennesker. På hjemmefester slipper man å blakke seg helt og slipper irriterende menn som ikke vil gå vekk. Klarer ikke å kose meg på byen. Blir lei av venninner som bare er ute etter menn. Anonymkode: d33d0...0ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #12 Del Skrevet 19. mars 2016 Jeg syns helt motsatt av deg. Men "alle" mine venner likte best hjemmefester. Mange vors som blir til hjemmefester siden de liker det best. Anonymkode: ad795...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 20. mars 2016 #13 Del Skrevet 20. mars 2016 Jeg synes det kan være gøy på byen en times tid, så blir jeg lei. Liker å kunne ta noe å drikke og danse. Ingen jeg kjenner vil dra etter bare en time. De synes ofte jeg er kjedelig som vil dra tidlig, men ser ingen grunn til dra ut tiden og være der når jeg er dritt lei. Ikke ofte jeg er på byen da. Men skjønner deg TS. Jeg synes å hjemmefester er bedre. Men alle skal ut på byen uansett hva. Egentlig synes det gøyeste med byen er å danse, men er jo en grense på hvor lenge jeg gidder det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #14 Del Skrevet 20. mars 2016 Er enig med deg, synes det å dra på byen sjeldent er gøy. Likevel så pleier jeg å bli med... bruke penger på dyr ute-øl og angre etterpå Anonymkode: 587e8...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #15 Del Skrevet 20. mars 2016 Hjemmefester ok bob bob.. Byen er tingen for meg hvor det er mange mennesker, og holde kontakt med ukjente mennesker. Hvis det er høy musikk så er det mulig å forlatte dette utested å finne seg noen andre. Anonymkode: 2add7...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #16 Del Skrevet 21. mars 2016 Hjemmefest er tingen Har aldri vært særlig glad i å gå på byen, i hvertfall ikke nattklubber med alt for høy musikk og null sitteplasser. Da drar jeg heller på pub hvor det er mulig å høre hva han ved siden av deg sier. Jeg pleier ofte å gå hjem eller bli igjen når de andre drar på byen. Jeg gidder heller ikke å risikere at alle forsvinner fra deg, så blir det 10 ganger så dyrt å komme seg hjem når ikke man kan spleise på taxi. Anonymkode: 88f36...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venka Skrevet 21. mars 2016 #17 Del Skrevet 21. mars 2016 Helt enig med deg TS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #18 Del Skrevet 22. mars 2016 Helt enig med ts, men det er fordi jeg er gift. Da jeg var singel eeelsket jeg å dra på byen! Det var så ofte rene jentevors, og det gikk jeg kun på for å ha noen å bli full sammen med. Dette mest legendariske festene var da kjønnsdelingen var 50/50, men det var sjelden vare. Hele poenget mitt var jo å finne meg en flørt for kvelden😛 Men som sagt, nå digger jeg hjemmefester. Er hyggelig å kose seg med drikke, snacks og interessante samtaler, og slippe jaget og kjøttmarkedet på byen. Men som oftest vil mange andre på byen, og da drar jeg hjem.den derre masingen om å bli med overser jeg bare😛 Anonymkode: 43534...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 24. mars 2016 #19 Del Skrevet 24. mars 2016 Jeg er for så vidt enig med deg TS. Jeg har det stort sett morsomst på vors eller på en hjemmefest. Dersom jeg skal ut på byen foretrekker jeg i så fall å dra ut på en pub eller en bar, slik at man fortsatt har mulighet til å kunne holde en samtale gående. Diskoteker og den type plasser drar jeg aldri på lenger. Overdrevent høy musikk og overstadig berusede mennesker som går tacky kledd... Nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå