Zienna Skrevet 19. mars 2016 #21 Del Skrevet 19. mars 2016 Glem holdningen din om at en mor er den beste for en datter! Tenåringer trenger å prate, at man har tid til å lytte er det viktigste i denne alderen. Som så ofte skjer i tenårene, har mor og datter kommet i klinsj med hverandre. Nå tærer de på hverandre, og det er ikke en god situasjon. Jeg synes du skal hoppe i det, men snakk med mor om hvilke regler hun mener bør gjelde (komme-hjem-tid, leksetid, leggetid osv. ). Så tar du et felles "møte" med mor og datter, og forteller at "slik vil det bli hos deg". Spør datteren din om hun er innstilt på å ha det slik. Høres ut som du føler ansvar for datteren din. Godt gjort etter å ha blitt "forhåndsdømt". Var jeg deg hadde jeg stilt opp nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 19. mars 2016 #22 Del Skrevet 19. mars 2016 Tenåringsdøtre og mødre.. Klassisk greie. Lykke til. <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #23 Del Skrevet 20. mars 2016 17 timer siden, Zienna skrev: Glem holdningen din om at en mor er den beste for en datter! Tenåringer trenger å prate, at man har tid til å lytte er det viktigste i denne alderen. Som så ofte skjer i tenårene, har mor og datter kommet i klinsj med hverandre. Nå tærer de på hverandre, og det er ikke en god situasjon. Jeg synes du skal hoppe i det, men snakk med mor om hvilke regler hun mener bør gjelde (komme-hjem-tid, leksetid, leggetid osv. ). Så tar du et felles "møte" med mor og datter, og forteller at "slik vil det bli hos deg". Spør datteren din om hun er innstilt på å ha det slik. Høres ut som du føler ansvar for datteren din. Godt gjort etter å ha blitt "forhåndsdømt". Var jeg deg hadde jeg stilt opp nå Takk Vi avtalte i går kveld at hun flytter hit etter påske, men er hos sin mor annenhver helg. Så får vi se hvordan det går. Det blir en ganske stor overgang for meg, har så mange spørsmål.. Mor mener jeg må ha strengere regler siden jeg bor nærmere sentrum (Oslo) med innetider etc, at jeg må passe på hvor hun er til enhver tid osv. Jeg føler det er en hel verden jeg ikke er innviet i nå som hun er tenåring.. Anonymkode: 65558...9a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå