Gå til innhold

Uansett hvor jeg går blir jeg beglodd!.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lady Mondegreen
2 timer siden, Minlillesky skrev:

Vi gikk langs en gård og jeg stoppet. Hun andre gikk videre, og kuene kikket raskt på henne og brydde seg ikke noe mer. Da jeg skulle gå, kom de samlet i en flokk og sa ofte "møø". Da jeg stoppet, stoppet dem. Da jeg gikk, gikk dem. Dilta etter meg. Alle slags dyr er som magneter på meg. 

:ohmy:

Er du klar over hva for en gave naturen har tildelt deg?! Det er som en superkraft!! Zoolady!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Lady Mondegreen skrev:

:ohmy:

Er du klar over hva for en gave naturen har tildelt deg?! Det er som en superkraft!! Zoolady!!

Haha! Det der klarer jeg ikke ta seriøst :)
Dette var bare for å teste litt på ulike måter, og dette var en av dem, for morroskyld. Men sånn er det faktisk med dyr jeg møter. De kommer rett bort til meg, liten som stor. De er som magneter på meg. Bare koselig det altså, da jeg er veldig glad i dyr. Kanskje det som "utstråler" fra meg, og dyrene skjønner...ikke vet jeg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hvis du gir folk øyenkontakt når de går forbi deg så kanskje de tror du hilser på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, michaeline__07 skrev:

Hvis du gir folk øyenkontakt når de går forbi deg så kanskje de tror du hilser på dem?

Det sies jo at man skal møte øynene til folk å ikke glo i bakken når man passerer folk... 

Anonymkode: d881f...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.3.2016 at 19.58, Jolene skrev:

Blir alltid lagt merke til, og jeg elsker det :)

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Den 16.3.2016 at 19.45, MissPierce skrev:

Jeg blir alltid plukket ut av folk som trenger hjelp til noe.

Det kan være fra vei beskrivelse, til en støttende arm for eldre.

Venninene og familien min har faktisk lagt merke til det, så er ikke noe jeg bare føler ☺☺

Samme her, blir ofte noen runder med kameraer for turister i travle områder også. 

Anonymkode: 8b4df...a49

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...