AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Del Skrevet 17. mars 2016 Hvorfor er det slik at noen av oss blir beglodd eller lagt merke til UANSETT hva vi gjør? Jeg er en høy fyr på 1.90cm, helt normal, rødskjær i håret, atletisk. Men uansett hvor jeg er så blir jeg beglodd. Blir lagt merke til! Hvorfor er det slik? Har noen en spesiell "aura" rundt seg, som tiltrekker seg øyekontakt/oppmerksomhet? Har utviklet smått angst over dette, men har innsett at jeg bare må drite i at folk glor eller legger merke til meg. Anonymkode: d881f...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 17. mars 2016 #2 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg blir alltid plukket ut av folk som trenger hjelp til noe. Det kan være fra vei beskrivelse, til en støttende arm for eldre. Venninene og familien min har faktisk lagt merke til det, så er ikke noe jeg bare føler ☺☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #3 Del Skrevet 17. mars 2016 7 minutter siden, MissPierce skrev: Jeg blir alltid plukket ut av folk som trenger hjelp til noe. Det kan være fra vei beskrivelse, til en støttende arm for eldre. Venninene og familien min har faktisk lagt merke til det, så er ikke noe jeg bare føler ☺☺ Så du kan bekrefte innlegget mitt? Anonymkode: d881f...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Castielz Skrevet 17. mars 2016 #4 Del Skrevet 17. mars 2016 Og jeg tiltrekker meg alltid alenemødre når jeg gikk på byen (er der SVÆRT sjelden i disse dager), selv om jeg ikke kan fordra unger. Det må være en rar form for aura ja, har flere kompiser som kan bekrefte dette, "vitner" om så var. De pleide erte meg med kallenavnet "milfhunter" selv om jeg ikke en eneste gang rørte noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 17. mars 2016 #5 Del Skrevet 17. mars 2016 Blir alltid lagt merke til, og jeg elsker det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 17. mars 2016 #6 Del Skrevet 17. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du kan bekrefte innlegget mitt? Anonymkode: d881f...ff8 Ja kan det. Vet ikke hvorfor de velger å henvende seg til akkurat meg. Når det står/går så mange andre rundt. Å jeg går oftest med musikk på ørene også. Så er liksom ikke dem mest tilgjengelig av alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #7 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg er som en magnet på unger, og jeg aner ikke hvorfor. Anonymkode: 0bff8...32e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #8 Del Skrevet 17. mars 2016 Dette er interessant... Det må no finnes noe psykologi på dette feltet !? Er det noen psykologer her med peiling? (Ikke hoppypsykologer) Anonymkode: d881f...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 18. mars 2016 #9 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er som en magnet på unger, og jeg aner ikke hvorfor. Anonymkode: 0bff8...32e Jeg også, og for ikke å snakke om alle de hundene og kattene som egentlig ikke liker fremmede. De ender opp som en ekstra kroppsdel, mens jeg er på besøk hos folk 😂😂 Endret 18. mars 2016 av MissPierce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 18. mars 2016 #10 Del Skrevet 18. mars 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det slik at noen av oss blir beglodd eller lagt merke til UANSETT hva vi gjør? Jeg er en høy fyr på 1.90cm, helt normal, rødskjær i håret, atletisk. Men uansett hvor jeg er så blir jeg beglodd. Blir lagt merke til! Hvorfor er det slik? Har noen en spesiell "aura" rundt seg, som tiltrekker seg øyekontakt/oppmerksomhet? Har utviklet smått angst over dette, men har innsett at jeg bare må drite i at folk glor eller legger merke til meg. Anonymkode: d881f...ff8 Du høres bare stilig ut, er sikkert derfor folk ser på deg! Likevel kan det være noe i det med aura. Jeg blir alltid tatt inn i varmen av dyr som egentlig ikke liker fremmede, selv om jeg er allergisk og ikke så glad i dyr av den grunn. Det har skjedd ufattelig mange ganger! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. mars 2016 #11 Del Skrevet 18. mars 2016 Kjenner meg igjen..... Blir alltid lagt merke til selv om jeg ikke gjør noe særlig utav meg. Og ukjente snakker til meg. Og jeg som hater å være i fokus.. (Men det er kjekt med smil da) Dessuten har jeg alltid vært en gammeldame-magnet! Jeg seriøst tiltrekker meg pensjonister som bier til ei honningkrukke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 18. mars 2016 #12 Del Skrevet 18. mars 2016 Du er høy og staselig, ser nok ut som en skikkelig viking. Blandet med at utrolig mange har ikke lært at man ikke skal glo åpenlyst på andre... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #13 Del Skrevet 18. mars 2016 Eventuelt så kan det være at du bare innbiller deg det. Fokuserer du veldig på det så kan du jo tro at "alle" glor på deg. Anonymkode: eac1b...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #14 Del Skrevet 18. mars 2016 Ikke helt svar på problemstillingen til ts, men ; Ser på meg selv som en dame med normalt utseende og normal kropp/vekt, er vel det som kalles "liten og nett". Men, i flere år har jeg lagt merke til at hvis noen går forbi meg på et begrenset område så går de veldig langt ut på siden som om jeg er på størrelse med en elefant. Har alltid stusset på dette og nesten tatt meg litt nær av det, helt til jeg leste at mennesker (uansett kjønn) ofte gjør dette hvis de går forbi en attraktiv person. Så nå tenker jeg på det hver gang noen går forbi meg, en liten trøst liksom Anonymkode: 9e587...558 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #15 Del Skrevet 18. mars 2016 det er en diagnose for dette. det heter paranoia neida, med du er sikkert kjekk da vet du Anonymkode: b3470...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 18. mars 2016 #16 Del Skrevet 18. mars 2016 Jeg tiltrekker meg barn som magneter. Det samme med dyr. Prøvde ut dette i fjor. Vi gikk langs en gård og jeg stoppet. Hun andre gikk videre, og kuene kikket raskt på henne og brydde seg ikke noe mer. Da jeg skulle gå, kom de samlet i en flokk og sa ofte "møø". Da jeg stoppet, stoppet dem. Da jeg gikk, gikk dem. Dilta etter meg. Alle slags dyr er som magneter på meg. Og barn kommer alltid bort til meg og prater, tuller og tøyser. Bare koselig det altså, jeg har barn selv. Skjedde før jeg fikk barn også. Tiltrekker meg også folk som trenger hjelp til å finne veien, særlig utenlandske turister, men også en del norske som ikke er kjent i området. Og gamle mennesker, elsker å prate meg med. Jeg er introvert person, så liker ikke all oppmerksomheten, men bare koselig altså. Og har også lagt merke til at folk liker å stirre på meg. Kikke på meg. Lurer på hvorfor det er sånn jeg og. Noen over her skrev noe om aura? Jeg skiller meg ikke ut på noen måte. Er 169 høy, vanlig kroppstype, går vanlig kledd, og håret er stelt osv. Bare positive opplevelser frem til nå, så håper det forholder seg sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freia. Skrevet 18. mars 2016 #17 Del Skrevet 18. mars 2016 Har faktisk vært forsket på at veldig mange føler seg mer beglodd, har mer uflaks og er smartere enn gjennomsnittet- noe som egentlig er ganske interessant da det ikke stemmer i de fleste tilfeller. Men for all del er det jo folk som har et godt eller annerledes utseende som vil få fler blikk enn gjennomsnittsmannen/dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #18 Del Skrevet 18. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke helt svar på problemstillingen til ts, men ; Ser på meg selv som en dame med normalt utseende og normal kropp/vekt, er vel det som kalles "liten og nett". Men, i flere år har jeg lagt merke til at hvis noen går forbi meg på et begrenset område så går de veldig langt ut på siden som om jeg er på størrelse med en elefant. Har alltid stusset på dette og nesten tatt meg litt nær av det, helt til jeg leste at mennesker (uansett kjønn) ofte gjør dette hvis de går forbi en attraktiv person. Så nå tenker jeg på det hver gang noen går forbi meg, en liten trøst liksom Anonymkode: 9e587...558 Det er jo ikke sikkert at folk gjør det av noen spesiell grunn. Jeg tenker at hvis man begynner å overtenke ting så blir de gjerne mye større enn de egentlig er. De fleste har faktisk nok med seg selv og sitt og går ikke rundt og glor på alle som går forbi. Anonymkode: eac1b...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #19 Del Skrevet 18. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det slik at noen av oss blir beglodd eller lagt merke til UANSETT hva vi gjør? Jeg er en høy fyr på 1.90cm, helt normal, rødskjær i håret, atletisk. Men uansett hvor jeg er så blir jeg beglodd. Blir lagt merke til! Hvorfor er det slik? Har noen en spesiell "aura" rundt seg, som tiltrekker seg øyekontakt/oppmerksomhet? Har utviklet smått angst over dette, men har innsett at jeg bare må drite i at folk glor eller legger merke til meg. Anonymkode: d881f...ff8 Samme her! Folk mener sikkert at jeg ser veldig merkelig og snodig ut. Det er bare å overse dette, eventuelt glefse tilbake "hva pokker glor du på!" Anonymkode: 0d6eb...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #20 Del Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Samme her! Folk mener sikkert at jeg ser veldig merkelig og snodig ut. Det er bare å overse dette, eventuelt glefse tilbake "hva pokker glor du på!" Anonymkode: 0d6eb...84a 2 timer siden, AnonymBruker skrev: det er en diagnose for dette. det heter paranoia neida, med du er sikkert kjekk da vet du Anonymkode: b3470...9be 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Eventuelt så kan det være at du bare innbiller deg det. Fokuserer du veldig på det så kan du jo tro at "alle" glor på deg. Anonymkode: eac1b...31d 6 timer siden, ViljaH skrev: Du er høy og staselig, ser nok ut som en skikkelig viking. Blandet med at utrolig mange har ikke lært at man ikke skal glo åpenlyst på andre... 6 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Du høres bare stilig ut, er sikkert derfor folk ser på deg! Likevel kan det være noe i det med aura. Jeg blir alltid tatt inn i varmen av dyr som egentlig ikke liker fremmede, selv om jeg er allergisk og ikke så glad i dyr av den grunn. Det har skjedd ufattelig mange ganger! -- Har fått høre jeg er "kjekk", bla fra søskenbarnet mitt som er snart 40'år. Ikke anser meg selv som kjekk, bare så det er sagt Det er ikke slik at jeg går rundt med en stor selvtillit pga utseende altså, tvert imot.. Har ofte fått høre at "har sett deg før" et eller anna. Det kan virke som om noen har sett meg en gang så er jeg husket, glir ikke i mengden og blir glemt. Har skjedd alt for ofte at andre nærmest kjenner meg uten jeg vet hvem de er. Har bare opplevd positiv oppmerksomhet rundt dette hittil da! Ikke noe negativt. Men jeg prøver å forstå hvorfor det er slik. Om jeg skal på kjøpesenter /butikken så glor folk. Jævla stress. Men som sagt er det bare positiv oppmerksomhet. Anonymkode: 3fc5c...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå