Lady Skrevet 17. mars 2016 #21 Del Skrevet 17. mars 2016 22 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Enhjørning, @Pjokkeline, @Lady, @Summers, @FruPotter, @ekkoet, @kisskissbangbang, @Fotballflue, @minister-mio, osv. Tagget litt folk her som jeg håper skal bli med. Jeg vurderer faktisk å bestille tur til Oslo den helgen. Så hadde vært kjekt og møtt dere da Vi skal ikke forresten planlegge kl.slett og sted på pm? Så hyggelig å bli nevnt. Får se om jeg tør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 17. mars 2016 #22 Del Skrevet 17. mars 2016 23 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Summers, Gøy å bli nevnt, jeg kommer kanskje må tenke litt over det først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #23 Del Skrevet 18. mars 2016 Den 16. mars 2016 at 0.46, ElizabethTaylor skrev: @Enhjørning, @Pjokkeline, @Lady, @Summers, @FruPotter, @ekkoet, @kisskissbangbang, @Fotballflue, @minister-mio, osv. Tagget litt folk her som jeg håper skal bli med. Jeg vurderer faktisk å bestille tur til Oslo den helgen. Så hadde vært kjekt og møtt dere da Vi skal ikke forresten planlegge kl.slett og sted på pm? Godt poeng da vi på ingen måte er bundet til mitt forslag. Så folkens, skal vi på pm i plenum finne et sted samt hvilket klokkeslett eller virker mitt forslag greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 18. mars 2016 #24 Del Skrevet 18. mars 2016 Bare en ting jeg kom på av nysgjerrighet, Kommer man som "seg selv" eller blir det som et live forum med ekte ansikter. Altså, hilser man på folk slik: "Jeg heter Per Pedersen og det er jeg som er den mystiske" eller kjører man brukernavn hele kvelden uten å være borti ekte navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 18. mars 2016 #25 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) 4 timer siden, Den mystiske skrev: Godt poeng da vi på ingen måte er bundet til mitt forslag. Så folkens, skal vi på pm i plenum finne et sted samt hvilket klokkeslett eller virker mitt forslag greit? Tenkte mer på at når sted og klslett står i HI, så kan det hende det kommer noen å lusker på oss Så kanskje bedre å fjerne det fra HI, også ser vi om vi tar samme sted samme tid eller annet sted på pm. Endret 18. mars 2016 av ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 18. mars 2016 #26 Del Skrevet 18. mars 2016 Hehe. Jaja. Kl 19? Den er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 18. mars 2016 #27 Del Skrevet 18. mars 2016 1 minutt siden, ElizabethTaylor skrev: Tenkte mer på at når sted og klslett står i HI, så kan det hende det kommer noen å lusker på oss Så kanskje bedre å fjerne det fra HI, også ser vi om vi tar samme sted samme tid eller annet sted på pm. Nå er det for sent vet du. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 20. mars 2016 #28 Del Skrevet 20. mars 2016 Den 16.3.2016 at 15.06, Den mystiske skrev: Foreslår *** på ***. (Qapla') Møtetid blir sannsynligvis **:00? Synes også at vi drar ute denne kvelden i stedet for å dra hjemme hver for oss. Hvor det blir skal jeg tro vi finner ut av i løpet av kvelden. 😊 Flott initiativ! Og takk for å ha blitt tenkt på, @ElizabethTaylor @minister-mio Jeg er helt med, skal sjekke ut om turnusen er satt opp for ukene framover og for den datoen, på mandag Er det blitt opprettet gruppe PM som noen lån invitere meg på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stripekatt Skrevet 20. mars 2016 #29 Del Skrevet 20. mars 2016 I'm in! :-) Takk til @Wonder Woman for tagging :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goodheart Skrevet 26. mars 2016 #30 Del Skrevet 26. mars 2016 Så tråden først nå, får prøve å ta turen denne gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 27. mars 2016 #31 Del Skrevet 27. mars 2016 Hei, Blir treffet på dagtid eller kveldstid? Hvis dag, vil jeg gjerne være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basun Skrevet 29. mars 2016 #32 Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg vil også gjerne være med☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 29. mars 2016 #33 Del Skrevet 29. mars 2016 kanskje jeg kan få blitt med :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 4. april 2016 #34 Del Skrevet 4. april 2016 Hvor skal vi møtes og når? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 4. april 2016 Forfatter #35 Del Skrevet 4. april 2016 Da er mange av dere over lagt til i gruppetråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 16. april 2016 #36 Del Skrevet 16. april 2016 Den Monday, April 04, 2016 at 23.27, Den mystiske skrev: Da er mange av dere over lagt til i gruppetråden. Legg meg til da😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 16. april 2016 Forfatter #37 Del Skrevet 16. april 2016 1 time siden, Jessica skrev: Legg meg til da😀 Sånn, da skal du være lagt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 16. april 2016 #38 Del Skrevet 16. april 2016 30 minutter siden, Den mystiske skrev: Sånn, da skal du være lagt til. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 22. april 2016 #39 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) "Heldigvis" så bor jeg så langt unna at jeg slipper å tenke og vurdere om jeg tør eller ikke. Endret 22. april 2016 av Miklo Velka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 23. april 2016 Forfatter #40 Del Skrevet 23. april 2016 19 timer siden, Miklo Velka skrev: "Heldigvis" så bor jeg så langt unna at jeg slipper å tenke og vurdere om jeg tør eller ikke. Sist gang det var KG-treff så var de de alle sammen hyggelige. Nå i kveld så har jeg stor tro på at det blir like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå