Den mystiske Skrevet 16. mars 2016 #1 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Foreslår *** på ***. (Qapla') Møtetid blir sannsynligvis **:00? Synes også at vi drar ute denne kvelden i stedet for å dra hjemme hver for oss. Hvor det blir skal jeg tro vi finner ut av i løpet av kvelden. 😊 Endret 18. mars 2016 av Den mystiske personvern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wonder Woman Skrevet 16. mars 2016 #2 Del Skrevet 16. mars 2016 Er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wonder Woman Skrevet 16. mars 2016 #3 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) @Helena83 @goodheart @tussi84 @Fireball @ElizabethTaylor @Stripekatt @Helene Iris Endret 19. mars 2016 av Wonder Woman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sobrello Skrevet 16. mars 2016 #4 Del Skrevet 16. mars 2016 Hmm.. Kansje jeg skulle ha kasta meg med:) hvor mange bruker dere å være , hva med Ca alder?:kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 16. mars 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 16. mars 2016 Vi var rundt 10 sist, og min erfaring sier at alder på forrige treff var rundt 25ish. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. mars 2016 #6 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Dere er modige Endret 16. mars 2016 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 16. mars 2016 #7 Del Skrevet 16. mars 2016 2 timer siden, Jacklost skrev: Dere er modige kunne du ikke tenkt deg å være med på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 16. mars 2016 #8 Del Skrevet 16. mars 2016 Wuhuu, denne gangen har jeg faktisk fri 😃 All in. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. mars 2016 #9 Del Skrevet 16. mars 2016 7 minutter siden, Stringfellow1 skrev: kunne du ikke tenkt deg å være med på dette? Vet ikke helt, jeg er redd noen som ikke liker meg hadde møtt opp og det hadde jeg ikke taklet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 16. mars 2016 #10 Del Skrevet 16. mars 2016 Dykk får kose dykk! Så skal eg prøve å bli med neste gong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 16. mars 2016 #11 Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) @Enhjørning, @Pjokkeline, @Lady, @Summers, @FruPotter, @ekkoet, @kisskissbangbang, @Fotballflue, @minister-mio, osv. Tagget litt folk her som jeg håper skal bli med. Jeg vurderer faktisk å bestille tur til Oslo den helgen. Så hadde vært kjekt og møtt dere da Vi skal ikke forresten planlegge kl.slett og sted på pm? Endret 17. mars 2016 av ElizabethTaylor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 17. mars 2016 #12 Del Skrevet 17. mars 2016 1 time siden, ElizabethTaylor skrev: @Enhjørning Blir med om jeg har mulighet til det :D må se det an litt nærmere dato! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 17. mars 2016 #13 Del Skrevet 17. mars 2016 Får kanskje vært med. Men aner ikke hvor dette stedet ligger på Majorstua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 17. mars 2016 #14 Del Skrevet 17. mars 2016 6 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Enhjørning, @Pjokkeline, @Lady, @Summers, @FruPotter, @ekkoet, @kisskissbangbang, @Fotballflue, @minister-mio, osv. Tagget litt folk her som jeg håper skal bli med. Jeg vurderer faktisk å bestille tur til Oslo den helgen. Så hadde vært kjekt og møtt dere da Vi skal ikke forresten planlegge kl.slett og sted på pm? Jeg er med, bestill tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 17. mars 2016 #15 Del Skrevet 17. mars 2016 13 timer siden, ElizabethTaylor skrev: Tagget litt folk her som jeg håper skal bli med. Jeg vurderer faktisk å bestille tur til Oslo den helgen. Så hadde vært kjekt og møtt dere da Alltid kjekt å bli nevnt og være ønsket, takk for det! Av endel grunner (først og fremst tid) så er nok desverre ikke jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker83924 Skrevet 17. mars 2016 #16 Del Skrevet 17. mars 2016 7 timer siden, minister-mio skrev: Jeg er med, bestill tur! Den er bestilt! Føler meg ufattelig spontan nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 17. mars 2016 #17 Del Skrevet 17. mars 2016 (endret) 15 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Enhjørning, @Pjokkeline, @Lady, @Summers, @FruPotter, @ekkoet, @kisskissbangbang, @Fotballflue, @minister-mio, osv. Tagget litt folk her som jeg håper skal bli med. Jeg vurderer faktisk å bestille tur til Oslo den helgen. Så hadde vært kjekt og møtt dere da Vi skal ikke forresten planlegge kl.slett og sted på pm? Jeg er med Endret 17. mars 2016 av Fotballflue 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 17. mars 2016 #18 Del Skrevet 17. mars 2016 1 time siden, ElizabethTaylor skrev: Den er bestilt! Føler meg ufattelig spontan nå Hurra for deg og spontaniteten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 17. mars 2016 #19 Del Skrevet 17. mars 2016 (endret) 20 timer siden, ElizabethTaylor skrev: @Enhjørning, @Pjokkeline, @Lady, @Summers, @FruPotter, @ekkoet, @kisskissbangbang, @Fotballflue, @minister-mio, osv. Tagget litt folk her som jeg håper skal bli med. Jeg vurderer faktisk å bestille tur til Oslo den helgen. Så hadde vært kjekt og møtt dere da Vi skal ikke forresten planlegge kl.slett og sted på pm? Dette høres jo spennende ut! Har veldig lyst.. Får se om jeg har mulighet! *krysser fingre* Endret 17. mars 2016 av FruPotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 17. mars 2016 #20 Del Skrevet 17. mars 2016 5 timer siden, Fotballflue skrev: Jeg er med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå