Gå til innhold

Jeg tror faktisk ikke jeg har venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I helgen skal jeg møte daten min for 10 gang; jeg har allerede møtt stort sett alle hans venner, men han har ikke møtt noen av mine. Dvs jeg trodde jeg hadde venner, men nå begynner jeg å lure. Jeg hadde lyst til å invitere med meg noen til å møte denne fyren, men ingen virket så veldig gira på det. 

Jeg spurte om de hadde planer dagen det gjelder, det hadde ingen av de 5 jeg spurte. Spurte deretter om de hadde lyst til å bli med til X sted å møte han og noen av hans venner. Han er nysgjerrig på mine venner, noe som er naturlig.

Venn nr 1: "Tror ikke jeg gidder det, men du kan komme på besøk til meg om du vil"

Dette er en jeg alltid stiller opp for, har møtt hennes date/kjæreste osv. 

Venn nr 2: "Sparer penger, får bli senere"

Denne personen er ute på byen hver eneste helg, men akkurat denne helgen skulle hun altså spare penger. Greit nok. Også en jeg alltid stiller opp for.

Venn nr 3: "Hva slags folk er det da? Vet ikke om jeg er så keen på å henge med gamlinger" 

Daten er 6 år eldre enn meg..

Venn nr 4: "Tror jeg bare skal slappe av med kjæresten"

De er sammen døgnet rundt og hun har aldri "tid" lenger.

Venn nr 5 hadde noe lignende svar.

Nå sitter jeg med en litt kjip smak i munnen.. Jeg skjønner at ikke alle kan hoppe fordi jeg sier hopp, men dette er venner jeg har hatt i mange år, som jeg stiller opp for alltid og som jeg bryr meg om, derfor engasjerer jeg meg jo i å bli kjent med deres kjærester. Jeg har vært singel i 3 år og er litt skuffet kjenner jeg.. 

Er jeg bare ekstra hårsår idag eller er dette litt kjipt?:/ gruer meg til å fortelle daten at ingen av mine venner har tid til å treffe han..

Anonymkode: ff023...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GulSol

Kanskje de ikke er keen på å treffe han før det blir litt mer seriøst. Jeg hadde selv ikke orket å bruke tid på å det du foreslår etter dere har vært på 10 dates. 5-6 måneder kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, augustmami skrev:

Kanskje de ikke er keen på å treffe han før det blir litt mer seriøst. Jeg hadde selv ikke orket å bruke tid på å det du foreslår etter dere har vært på 10 dates. 5-6 måneder kanskje.

Dette er folk som har invitert meg til å treffe deres date som de har møtt 2-3 ganger, så syntes isåfall det er veldig spesielt. 

Anonymkode: ff023...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tafatte og lite engasjerte venner. Hver av de tror sikkert at minst én av de andre stiller opp, så da er det ikke så farlig for dem å si nei. Men hadde de visst at alle sa nei, tror jeg de hadde lagt litt mer innsats i det.

Anonymkode: 27a6b...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...