Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2002 #1 Del Skrevet 16. juli 2002 Jenter som nappeøyenbrynene til en tynn tynn strek... eller som fjerner dem HELT og tegner på nye!! grøss og gru... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 16. juli 2002 #2 Del Skrevet 16. juli 2002 jepp, det er ille. men det er litt kult og har nok heller dårlig men morsom smak, jeg. men øyebrynene er likevel ganske hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 16. juli 2002 #3 Del Skrevet 16. juli 2002 Ja, hvorfor gjør de det tro?!? Jeg har aldri synes det er pent. *rister på hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 16. juli 2002 #4 Del Skrevet 16. juli 2002 Enig... det er knallstygt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 16. juli 2002 #5 Del Skrevet 16. juli 2002 For store bryner er penere enn de som har tatt de vekk og tegnet på. Det verste er jo at de fleste til og med bruker knall svart penn.... Går det ann?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 16. juli 2002 #6 Del Skrevet 16. juli 2002 Nå vil det sikkert virke som om jeg kun dilter etter, men det synes jeg også.At det er stygt ja :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 16. juli 2002 #7 Del Skrevet 16. juli 2002 Dere får syns hva dere vil, men jeg synes nå det kommer helt an på personen jeg da, noen kler det, andre ikke, og alt med måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 17. juli 2002 #8 Del Skrevet 17. juli 2002 Spør du meg, så ser det helt forferdelig ut ja. Mer unaturlig går det vel ikke an å få det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 17. juli 2002 #9 Del Skrevet 17. juli 2002 Svart penn?? Hærregud, ser de virkelig ikke selv hvor ufattelig stygt det er...*grøøøss og gruuu* Har ennå til gode å se noen som kler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 17. juli 2002 #10 Del Skrevet 17. juli 2002 Det er jo ikke sikkert målet er at det skal se naturlig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 17. juli 2002 #11 Del Skrevet 17. juli 2002 Det er jo ikke sikkert målet er at det skal se naturlig ut? Nei, forhåpentligvis ikke. Men personlig synes jeg veldig mye av ting som ser skikkelig unaturlig ut er helt forferdelig jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 17. juli 2002 #12 Del Skrevet 17. juli 2002 Enig, tusjbryn er skikkelig stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jewel Skrevet 18. juli 2002 #13 Del Skrevet 18. juli 2002 Og det aller morsomste er alle de som man ikke ser det på!!!! 8) Vet om mange, mange som har forminsket eller fjernet øyenbryn og som vet hvordan det skal gjøres!! Når det blir nevnt tynne sorte øyebryn, så tenker jeg på fjortiser som ikke vet bedre eller Tanya Hansen-jenter... Og jeg kan ikke tenke meg at de er ute etter å se naturlige ut..... Og klart det finnes tilfeller hvor noen kunne trengt et godt råd eller to..!!! Men, jeg vil nå si at det finnes værre ting enn tynne øyebryn som setter prikken over i'en i denne sammenhengen... Mye ettervekst, alfor trange klær, dårlig kroppslukt/ånde, brunkrem i ansikt m/kritthvit hals, hengepupper uten bh, laaange møkkete tånegler, masse masse parfyme etc.. :-? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 18. juli 2002 #14 Del Skrevet 18. juli 2002 hehe, riktig et sjarmtroll du beskrev der, jewel (minner om den Zappa-sangen "I want a funky little jewish princess, with long phony nails..." hvordan var det nå?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 19. juli 2002 #15 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg har nappet bort hårene jeg hadde i midten slik at de ikke så sammenvokste ut mer, og har lagd en naturlig bue, bare litt mer synlig. Men bruker ikke tusj og slikt! DET er stygt! Venninna mi har LILLA øyenbryn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bisma Skrevet 19. juli 2002 #16 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg synes Marilyn Monroe sine er fine.På noen jenter er det fint,hvis det er gjennomført.Jeg personlig tror at pamela anderson ,Tanya osv.ved å ha tynne øyebryn får de framhevet deres fyldige lepper. P.S mine øyebryn ser slike ut se bilde til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå