Gå til innhold

Har du dritet på draget noen gang?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du vært i en slik setting før? At du har overtolket signalene noen ga deg, eller gått litt for fort frem? Eller sagt ting helt spontant, før du tenkte? Altså i forhold til kjærlighet eller en eventuell romanse.

Anonymkode: 7f46f...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger, men om noe tror jeg heller problemet er at jeg undertolker og går for langsomt frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, cheshirecat skrev:

En million ganger. Den som intet våger... 

Mitt livsmotto! Resulterer i å drite på draget stadig vekk, men igjen, den som intet våger intet vinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Mitt livsmotto! Resulterer i å drite på draget stadig vekk, men igjen, den som intet våger intet vinner!

Det er mye sannhet i det utsagnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Den ‎14‎.‎03‎.‎2016 at 0.22, AnonymBruker skrev:

Har du vært i en slik setting før? At du har overtolket signalene noen ga deg, eller gått litt for fort frem? Eller sagt ting helt spontant, før du tenkte? Altså i forhold til kjærlighet eller en eventuell romanse.

Har overtolket signalene et par ganger, men som oftest undertolket eller truffet spot on.

De gangene vi har gått fort frem eller jeg har sagt noe for spontant, så har det aldri vært noe problem. Så nei, der har jeg ikke dritt på draget ;).

Anonymkode: 503c1...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oh yes. Jeg har gått på tryne så uendelig mange ganger, fordi jeg har tatt sats og hoppa ut i det. Og så var det ingen der til å ta meg imot *bom*. Så joda jeg har driti på draget mange ganger. Jeg har helt sikkert gitt mange menn en god latter der :P men som de andre sier - den som intet våger.

Anonymkode: 9710e...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...