AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Del Skrevet 14. mars 2016 Har du vært i en slik setting før? At du har overtolket signalene noen ga deg, eller gått litt for fort frem? Eller sagt ting helt spontant, før du tenkte? Altså i forhold til kjærlighet eller en eventuell romanse. Anonymkode: 7f46f...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 14. mars 2016 #2 Del Skrevet 14. mars 2016 En million ganger. Den som intet våger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 15. mars 2016 #3 Del Skrevet 15. mars 2016 Noen ganger, men om noe tror jeg heller problemet er at jeg undertolker og går for langsomt frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 15. mars 2016 #4 Del Skrevet 15. mars 2016 8 timer siden, cheshirecat skrev: En million ganger. Den som intet våger... Mitt livsmotto! Resulterer i å drite på draget stadig vekk, men igjen, den som intet våger intet vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 15. mars 2016 #5 Del Skrevet 15. mars 2016 jepp virkelig been there done that Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Del Skrevet 15. mars 2016 12 timer siden, OppNedPåAlt skrev: Mitt livsmotto! Resulterer i å drite på draget stadig vekk, men igjen, den som intet våger intet vinner! Det er mye sannhet i det utsagnet. Anonymkode: 7f46f...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #7 Del Skrevet 16. mars 2016 Den 14.03.2016 at 0.22, AnonymBruker skrev: Har du vært i en slik setting før? At du har overtolket signalene noen ga deg, eller gått litt for fort frem? Eller sagt ting helt spontant, før du tenkte? Altså i forhold til kjærlighet eller en eventuell romanse. Anonymkode: 7f46f...9f2 Har overtolket signalene et par ganger, men som oftest undertolket eller truffet spot on. De gangene vi har gått fort frem eller jeg har sagt noe for spontant, så har det aldri vært noe problem. Så nei, der har jeg ikke dritt på draget ;). Anonymkode: 503c1...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 16. mars 2016 #8 Del Skrevet 16. mars 2016 Hadde jeg bare hatt noe drag som jeg kunne drite på, så! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #9 Del Skrevet 16. mars 2016 Oh yes. Jeg har gått på tryne så uendelig mange ganger, fordi jeg har tatt sats og hoppa ut i det. Og så var det ingen der til å ta meg imot *bom*. Så joda jeg har driti på draget mange ganger. Jeg har helt sikkert gitt mange menn en god latter der men som de andre sier - den som intet våger. Anonymkode: 9710e...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå