Gå til innhold

Derfor er 40 den beste alderen

Fremhevede innlegg

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Røpe trikset?

Anonymkode: e94a2...006

Det er ikke noe triks. Det er et talent vi damer over 40 har 😂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest den bloggen det refereres til en stund og ercenig i mye av det hun poengterer, men syns også at det begynner å bli i overkant krampaktig. Skjønner at hun setter ting på spissen for å trigge lesere, men dog... 

Anonymkode: 7acaa...54b

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det blir veldig feil å kle seg i kjole når man er nesten 40. 

:blink:

:skratte: 

Hva er fasit på hva 40 årige gamle kjerringer skal få lov til å kle seg i da? 

:skratte:

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier det jo selvfølgelig på en penere måte enn det, men poenget er at man må innse at sexlysten går ned og at man ikke kan ha jevnlig sex som man hadde i 30-åra. 

Det gjelder kanskje noen, men definitivt ikke alle! Nå er vi begge 40, barna er relativt voksne, vi er langt forbi småbarnstiden, og det er NÅ vi har fått tid og krefter til hverandre! Nå lever vi på sex og champagne!:bolledeig: Vi dater hverandre, tar ofte helgen på hotell, reiser på kjærsteferier osv. Vi steller og pynter oss for hverandre, og til forskjell fra yngre dager, viser jeg meg gjerne frem i alt det lekre undertøyet jeg får av mannen min. For at kroppen min ser ut som den gjør har vi like stor skyld i da det kommer av et par 4-5 kilos babyer og alt det medfører. Men han elsker kroppen min, den er som en minnebok over det vi har sammen, og jeg er selvsikker nok til ikke å være flau over den! Vi teller ikke kalorier, vi bare spiser dem, men vi er mye aktive så det tåler vi uten at det synes noe særlig.

40 is fantastic!

Anonymkode: 9260d...73e

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier det jo selvfølgelig på en penere måte enn det, men poenget er at man må innse at sexlysten går ned og at man ikke kan ha jevnlig sex som man hadde i 30-åra. 

Dessverre tar du feil der

• Liker 1
Skrevet

Aldri i verden om jeg skal bli som det beskrives her. Men hver sin smak!

Skrevet
1 time siden, makkapakka skrev:

Dessverre tar du feil der

Jeg ville heller sagt heldigvis tar du feil der ;-)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, om kvinner vil gjøre seg selv en bjørnetjeneste og la seg forfalle så be my guest. Det er noe mange angrer på når helsa ryker og livsstilssykdommene kommer snikende som følge av overvekt og dårlig livsstil. Ingen som sier man må se ut som en modell til enhver tid, men man bør gjøre et minimum for å ta vare på egen kropp og egen helse og ikke bare synke sammen i sofaen, selv om jeg kan forstå det er fristende. Men man blir bare daffere jo mer man lar seg forfalle og man kommer inn i en ond sirkel der man orker stadig mindre.

Og som alltid så er det morsomt å forestille seg hvordan dette innlegget hadde vært med motsatt kjønnsfortegn. Han hadde vel blitt kalt en slappfisk og at han ikke gadd å bidra i forholdet. Vi menn blir derimot avkrevd god karriere, har ofte lange arbeidsdager (mer enn 8-17) og skal attpåtil ha en attraktiv og atletisk kropp, og skal også gjøre like mye hjemme og i forhold til omsorg for barn. Men heller det enn å synke sammen i sofaen og ofre helsa. Husk at de valg du gjør i førtiårene når forfallet begynner har mye å si for hva slags helse du har gjennom resten av livet. Har man ikke en relativ aktiv livsstil ved fylte 40 er det på høy tid å begynne. 

Anonymkode: 3dacd...f06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...