AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #21 Skrevet 14. mars 2016 Et øyeblikk siden, *kokos* skrev: Jeg synes det virkelig helt idiotisk å slutte å bry seg om egen helse og velvære, bare fordi kroppens biologiske alder gjør det vanskeligere å holde vekta i sjakk og rynkene vekk. Jeg har igjen 11 år før jeg er 40, men jeg ser også fram til denne alderen. Ikke fordi jeg skal la meg selv forfalle, men fordi da har jeg større barn og forhåpentligvis en friere økonomi, som gjør at jeg står litt friere til å leve livet slik jeg vil. Hvorfor har du barn i første omgang hvis de ikke lar deg leve livet slik du vil? ONS fail? Anonymkode: e94a2...006
Gorgonzola Skrevet 14. mars 2016 #22 Skrevet 14. mars 2016 (endret) Tull. Som også den bloggen TS henviser til er perspektivet til kvinner over 40 ganske likt kvinner over 20: UTSEENDE! Det er det handler om. Også for kvinner over 40. Litt hengemage og skulking av badevekta gjør ingen sommer. De er like frustrerte og usikre som sine halvpaerten så gamle medsøstre når dameblader, TV reklamer og venninne treff knapt snakker om annet enn "slik blir du kvitt ditt og datt", "slik får du nye X og Y" eller "stram opp med A eller B". Det handler aldri om å være på toppen, karrieremessig eller intellektuelt. For menn er det diametralt motsatt. Vi over 40 er på topp på alt, bortsett fra den kjappeste ereksjonen og orgasmen. Og hvorfor er det slik? Nei, ikke spør de som mener vi har langt igjen før likestilling er oppnådd. Endret 14. mars 2016 av Gorgonzola
asterix Skrevet 14. mars 2016 #23 Skrevet 14. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sier det jo selvfølgelig på en penere måte enn det, men poenget er at man må innse at sexlysten går ned og at man ikke kan ha jevnlig sex som man hadde i 30-åra. Anonymkode: e94a2...006 Snakk for deg selv. Jeg er 46 og har et meget aktivt sexliv og det blir stadig bare bedre og bedre. Du vet at kvinner er på topp seksuelt i 40-åra? Livet blir generelt bare bedre og bedre etter 40. Selvtilliten på topp og stortrives med meg selv og kroppen min uten å la den forfalle. 2
pantertante Skrevet 14. mars 2016 #24 Skrevet 14. mars 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det blir veldig feil å kle seg i kjole når man er nesten 40. Anonymkode: e94a2...006 Du mente å være morsom, sant? 2
Gorgonzola Skrevet 14. mars 2016 #25 Skrevet 14. mars 2016 3 minutter siden, asterix skrev: Snakk for deg selv. Jeg er 46 og har et meget aktivt sexliv og det blir stadig bare bedre og bedre. Du vet at kvinner er på topp seksuelt i 40-åra? Livet blir generelt bare bedre og bedre etter 40. Selvtilliten på topp og stortrives med meg selv og kroppen min uten å la den forfalle. This 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #26 Skrevet 14. mars 2016 54 minutter siden, Blomsterert skrev: Ok,men det stemmer ikke med hverken meg eller veldig mange flere jeg kjenner altså: -) hva er feil da tro? :-) Anekdotisk bevisføring har ingenting å si. Dette er ren statistikk, den generelle tendensen hos både menn og kvinner er at hormonnivåene synker og endrer forhold med alderen. Anonymkode: ff537...d74
Gjest Koy Skrevet 14. mars 2016 #27 Skrevet 14. mars 2016 (endret) Hadde aldri villet være sammen med en mann som fikk stor ølmage og begynte å kle seg sluskete, så da hadde jeg nok ikke kommet til å oppført meg sånn jeg heller.. men jeg er tjueto, hva vet jeg. Endret 14. mars 2016 av Koy
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #28 Skrevet 14. mars 2016 Baby når man er 40? Ha da er yngste allerede 14. Late eldre mødre altså. Lykke til. Anonymkode: bf743...a8b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #29 Skrevet 14. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Baby når man er 40? Ha da er yngste allerede 14. Late eldre mødre altså. Lykke til. Anonymkode: bf743...a8b Anonymkode: 1f8f4...adb 2
Gjest Blomsterert Skrevet 14. mars 2016 #30 Skrevet 14. mars 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Baby når man er 40? Ha da er yngste allerede 14. Late eldre mødre altså. Lykke til. Anonymkode: bf743...a8b Hva prøver du egentlig å si her??
Gjest Blomsterert Skrevet 14. mars 2016 #31 Skrevet 14. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes det blir veldig feil å kle seg i kjole når man er nesten 40. Anonymkode: e94a2...006 He? Fader så mye rart det skulle skrives i denne tråden da: -) går stort sett alltid i kjoler og skjørt,bortsett fra jeans når jeg jobber,av praktiske grunner.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #32 Skrevet 14. mars 2016 1 time siden, asterix skrev: Snakk for deg selv. Jeg er 46 og har et meget aktivt sexliv og det blir stadig bare bedre og bedre. Du vet at kvinner er på topp seksuelt i 40-åra? Livet blir generelt bare bedre og bedre etter 40. Selvtilliten på topp og stortrives med meg selv og kroppen min uten å la den forfalle. Livet blir bedre nettopp fordi man slapper av mer og ikke gir etter for hyseteriet. Men rent fysisk går det nedover, det er ikke til å skjule under en stol. Anonymkode: e94a2...006
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #33 Skrevet 14. mars 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Baby når man er 40? Ha da er yngste allerede 14. Late eldre mødre altså. Lykke til. Anonymkode: bf743...a8b Late som bade eller? For den som gjør har jo ikke alltid det osm du vet Anonymkode: e94a2...006
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #34 Skrevet 14. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det blir veldig feil å kle seg i kjole når man er nesten 40. Anonymkode: e94a2...006 Nei nå får du jaggu gi deg !! Ingenting mer sexy enn velkledde damer i 40 - 50`s i kjole, skjørt eller drakt. Direkte trafikkfarlig ! Anonymkode: 7ca88...b18
Gjest Aye Skrevet 14. mars 2016 #35 Skrevet 14. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Røpe trikset? Anonymkode: e94a2...006 Sorry. Det er hemmelig Røper det bare til damene jeg har sex med. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Baby når man er 40? Ha da er yngste allerede 14. Late eldre mødre altså. Lykke til. Anonymkode: bf743...a8b Bedre med eldre mødre i 40 åra en yngre mødre i tenåra og tidlig i 20 åra. Det er så mye DRAMA og tull med de! Ikke minst skal ungene legges ut på nett hele tiden! GIIID!
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #36 Skrevet 14. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det blir veldig feil å kle seg i kjole når man er nesten 40. Anonymkode: e94a2...006 Ja da er det sexy undertøy og lårhøye støvletter som gjelder. Anonymkode: d7361...689 1
Haru Skrevet 14. mars 2016 #37 Skrevet 14. mars 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du barn i første omgang hvis de ikke lar deg leve livet slik du vil? Anonymkode: e94a2...006 Nå tror jeg du skal være litt forsiktig med hva du skriver. Dette kan fort utvikle seg til værre Endret 14. mars 2016 av Haru
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #38 Skrevet 15. mars 2016 12 timer siden, Gorgonzola skrev: Tull. Som også den bloggen TS henviser til er perspektivet til kvinner over 40 ganske likt kvinner over 20: UTSEENDE! Det er det handler om. Også for kvinner over 40. Litt hengemage og skulking av badevekta gjør ingen sommer. De er like frustrerte og usikre som sine halvpaerten så gamle medsøstre når dameblader, TV reklamer og venninne treff knapt snakker om annet enn "slik blir du kvitt ditt og datt", "slik får du nye X og Y" eller "stram opp med A eller B". Det handler aldri om å være på toppen, karrieremessig eller intellektuelt. For menn er det diametralt motsatt. Vi over 40 er på topp på alt, bortsett fra den kjappeste ereksjonen og orgasmen. Og hvorfor er det slik? Nei, ikke spør de som mener vi har langt igjen før likestilling er oppnådd. Nå ja ... skal det først generaliseres, kan det gjøres begge veier. Og da ser vi at perspektivet er ikke så annerledes for menn enn for kvinner. En nyinnkjøpt sportsbil eller motorsykkel, en nyoppstått interesse for mote av den ungdommelige stilen, kanskje litt hårfortykkende behandling, for ikke å snakke om den nyoppståtte interessen for ekstremsport og/eller birken, i tillegg til en 20 år yngre kone nr 2 hengende ved armen, skriker ikke akkurat at selvtillit er på topp, eller at det viktigste er å være på toppen karrieremessig, eller intellektuelt. Denne formen for midtlivskrise skriker heller "se på meg", og "se hvor vellykket og attraktiv jeg er". 12 timer siden, asterix skrev: Snakk for deg selv. Jeg er 46 og har et meget aktivt sexliv og det blir stadig bare bedre og bedre. Du vet at kvinner er på topp seksuelt i 40-åra? Livet blir generelt bare bedre og bedre etter 40. Selvtilliten på topp og stortrives med meg selv og kroppen min uten å la den forfalle. Jeg er like gammel som deg, og jeg er helt enig! Anonymkode: 3fd34...e8c 1
OPIgirl Skrevet 15. mars 2016 #39 Skrevet 15. mars 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det blir veldig feil å kle seg i kjole når man er nesten 40. Anonymkode: e94a2...006 Hvorfor i granskauen er det feil?
OPIgirl Skrevet 15. mars 2016 #40 Skrevet 15. mars 2016 12 timer siden, Koy skrev: Hadde aldri villet være sammen med en mann som fikk stor ølmage og begynte å kle seg sluskete, så da hadde jeg nok ikke kommet til å oppført meg sånn jeg heller.. men jeg er tjueto, hva vet jeg. Absolutt ingenting 😜
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå