AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #21 Skrevet 14. mars 2016 30 minutter siden, Tibbie skrev: Nå er jeg litt opptatt av utséendet til de jeg dater, men jeg har vært småforelsket i bra mange mannfolk som ikke ser noe bra ut. For meg virker det som om du har det meste av sjarmen i personlighetea di. Får inntrykk av at du er en sosial og godt likt fyr på jobben. Det er viktig for meg om du også har humor og er selvsikker Men jeg er litt redd for at dine dårlige vaner kan påvirke mine. Jeg har kjempedårlige vaner selv, men har så lang klart å holde meg slank - i det minste. Jeg er redd for å selv bli overvektig, skjønner du. samme her. Anonymkode: 95a6a...296 1
Envy Skrevet 14. mars 2016 #22 Skrevet 14. mars 2016 Ville ikke datet deg. Tenner ikke på overvekt, og innstillingen din til det er også skikkelig turnoff. 1
EvaLena Skrevet 14. mars 2016 #23 Skrevet 14. mars 2016 Jeg kunne datet deg, så sant vi ikke må se på TV hele tiden. Vi må ikke løpe gatelangs eller klatre i fjell, men finne på litt koselige ting sammen. For meg teller personlighet mye og du virker da grei ur fra HI 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #24 Skrevet 14. mars 2016 Funker ikke for meg allefall. Anonymkode: 30209...526
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #26 Skrevet 14. mars 2016 1 time siden, daemonia skrev: Fordi det blir et dørgende kjedelig forhold om man skal være inaktive sammen. Hvorfor det? Jeg og samboeren har begge fysisk krevende jobber, vi går turer sammen innimellom, men utover det bruker vi tiden på aktiviteter i hjemmet. Vi har det strålende. Musikk, litteratur, filmer og god mat, vi storkoser oss. Man må ikke jogge rundt med kjæresten for å ha et bra forhold. Anonymkode: 452cf...ede 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #27 Skrevet 14. mars 2016 Kan jeg spørre om du har et fornuftig kosthold? Det høres egentlig ut som noe ikke stemmer når du har en aktiv jobb, men er overvektig. Muskler veier jo en del, du sier jo selv at du har litt mage i tillegg. Anonymkode: 05651...18b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #28 Skrevet 14. mars 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre om du har et fornuftig kosthold? Det høres egentlig ut som noe ikke stemmer når du har en aktiv jobb, men er overvektig. Muskler veier jo en del, du sier jo selv at du har litt mage i tillegg. Anonymkode: 05651...18b Kostholdet kunne nok vært bedre, men jeg rører så og si ikke godteri. Jeg spiser normal mat, men jeg er veldig glad i mat. Jeg jobber til ulike tider og da blir jo kostholdet deretter. Noen ganger rekker jeg ikke spise på jobb, så da blir det iallefall mat når jeg kommer hjem. Jeg lever ikke på junk food, pølser og pizza, bare for å si det. Anonymkode: 940cd...06a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #29 Skrevet 14. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kostholdet kunne nok vært bedre, men jeg rører så og si ikke godteri. Jeg spiser normal mat, men jeg er veldig glad i mat. Jeg jobber til ulike tider og da blir jo kostholdet deretter. Noen ganger rekker jeg ikke spise på jobb, så da blir det iallefall mat når jeg kommer hjem. Jeg lever ikke på junk food, pølser og pizza, bare for å si det. Anonymkode: 940cd...06a Da tenker jeg at jeg ikke hadde hatt noe problem i hvert fall, det viktigste for meg er egentlig at en person tar vare på seg selv og helsa si. Anonymkode: 05651...18b
daemonia Skrevet 14. mars 2016 #30 Skrevet 14. mars 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Jeg og samboeren har begge fysisk krevende jobber, vi går turer sammen innimellom, men utover det bruker vi tiden på aktiviteter i hjemmet. Vi har det strålende. Musikk, litteratur, filmer og god mat, vi storkoser oss. Man må ikke jogge rundt med kjæresten for å ha et bra forhold. Anonymkode: 452cf...ede Hvor har jeg sagt jogging? Det finnes da en mellomting mellom det og å sitte i sofaen hele tiden Jada, det kan være koselig å sitte og kose seg med film eller annen type hjemmekos. Men å gjøre det hver dag i flere år blir kjedelig. For meg i hvert fall. At du trives med det er jo flott for deg, men nå var det ikke et krav fra TS at hver og en skulle uttale seg om dette på vegne av alle andre. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #31 Skrevet 14. mars 2016 145kg var nok til at det ble tidlig nei fra meg og. Ble ikke overbevist av å lese om innstillingen djn heller. Anonymkode: 46ddc...5e8 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #32 Skrevet 14. mars 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann, 43år. Veier ca 145kilo, Legger selvfølgelig ikke ut bilde her, Anonymkode: 940cd...06a yea, du har et problem. Men det vet du? Anonymkode: 5bc8a...a14
Cata Skrevet 14. mars 2016 #33 Skrevet 14. mars 2016 Nei det ville jeg nok ikke. 145 kg og glad i sofaen ville vært showstopper. For det første fordi jeg ikke faller for menn som er såpass overvektige, selv om jeg heller vil ha en med noen kg for mye enn en som er direkte mager, for det annet fordi jeg er dørgende lat selv og må virkelig jobbe med meg selv for å holde meg noenlunde i form. Jeg tror dermed at en som var for glad i sofa og hjemmeliv lett kunne fått meg tilbake i mine gamle, dårlige og inaktive vaner. Den sjansen ville jeg ikke tatt nå når jeg omsider er kommet i grei hverdagsform. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #34 Skrevet 14. mars 2016 Du sier at du er kraftig overvektig, men ikke gidder å trene. Det er turnoff med noen som ikke bryr seg om helse og utseende. Dessuten spiller det liten rolle hvor flink du er på jobb osv, det som får kvinner til å falle er jo kjemien og om mannen har et fornuftig bilde av fremtiden sin med kone og familie og mål som aller helst skal matche med en selv som kvinne. Anonymkode: 83b9b...6ef 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #35 Skrevet 15. mars 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Du sier at du er kraftig overvektig, men ikke gidder å trene. Det er turnoff med noen som ikke bryr seg om helse og utseende. Dessuten spiller det liten rolle hvor flink du er på jobb osv, det som får kvinner til å falle er jo kjemien og om mannen har et fornuftig bilde av fremtiden sin med kone og familie og mål som aller helst skal matche med en selv som kvinne. Anonymkode: 83b9b...6ef Hva om kjemien hadde vært helt topp da? Barn skal jeg ikke ha, det er iallefall sikkert 😊 Anonymkode: 940cd...06a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #36 Skrevet 15. mars 2016 Haha, KG kvinnene prøver å si at det ikke er vekten som er grunnen, men innstillingen. Anonymkode: a5245...b1e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #37 Skrevet 15. mars 2016 Kjemien betyr alt. Resten går seg til. Hadde ikke hatt noe i mot en med høy vekt. Anonymkode: b25e6...ac5 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #38 Skrevet 15. mars 2016 Nei. Først og fremst pga alderen din. Du er mye eldre enn meg. Elles så hadde det vært turn of at du ikke bryr deg om deg selv. Greit at du har en aktiv jobb, men du veier ganske mye. Hadde vært bekymret over livstilssykdommer.. I tillegg vil du helst ligge i sofaen.. Jeg er en skikkelig sofagris selv, elsker hjemmekvelder med godt og film. Samtidig er det deilig å være ute.. Kino, spise ute, ta en øl på puben, ta en lett fjelltur, dra å bade, fiske, oppleve ting. En mellomting av superaktiv, og helt inaktiv. Anonymkode: bb3ca...e89
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #39 Skrevet 15. mars 2016 Jeg kan finne på ting, det er bare kjedelig å gjøre det alene. Kan gjerne bade, ta en øl ute, dra på turer. Gidder ikke fjellturer, men gjerne skogsturer med grilling. Kino, bowling og mye annet er også moro, men jeg trives best ved å gjøre det sammen med noen. Anonymkode: 940cd...06a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2016 #40 Skrevet 16. mars 2016 Jeg er ikke tiltrukket av overvektige menn. Litt mage går helt fint, men siden du ikke har tenkt å gjøre noe med det så tror jeg nok at svaret blir nei. Lurer jo også litt på hvordan sexen hadde blitt. Om jeg hadde måttet gjøre all jobben hver gang eller om du skulle svettet på meg. Jeg har allerede vært sammen med en som var litt overvektig og svetten rant omtrent med engang og det er ikke spesielt turn on for å si det sånn. . Ellers så prøver jeg å bli kvitt mine egne dårlige vaner og av erfaring så fungerer ikke det om man er sammen med en som har dårlige vaner og er inaktiv. Igjen tenker jeg på eksen som ofte hadde med sjokolade og cola, spiste potetgull flere ganger i uka og lagde usunn mat til oss. Jeg synes det er vanskelig å holde meg sånn noenlunde sunn sammen med en som ikke er det selv. Blir dessverre lett fristet og jeg er glad i mat. Anonymkode: 63ce2...e83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå