Gå til innhold

Ville dere datet meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann, 43år. Veier ca 145kilo, 185høy. Jeg er veldig omgjengelig, positiv og godt likt av kolleger, naboer og venner. Bosted spiller vel ingen stor rolle, men kan si jeg bor litt sør for Bergen, ca 45 min.

Trener ikke og ikke skal jeg det heller.

Jeg er en rolig og snill mann, som jobber mye kroppslig, men liker å se på TV i horisontal stilling når jeg har fri. Jeg er ikke makelig anlagt egentlig, men som singel så er det ikke mye jeg gidder å gjøre alene.

Jeg er kraftig overvektig og eneste sted jeg kan skryte av muskler er i beina pga jobben jeg gjør. Er sterk ellers også, men det synes ikke. 

Har veldig stor mave og det enkelte kanskje vil kalle "pløsete" ansikt.

Jeg har vært på datingsider og dater, men får ikke napp.

Legger selvfølgelig ikke ut bilde her, men er det skikkelig turnoff ut fra det dere leser her?

Anonymkode: 940cd...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om valget er mellom en såkalt badboy eller en snill bamse som skriver bra norsk som deg, så er valget uten tvil en som deg:) Du har kanskje noe ekstra kilo, men det har faktisk ikke alt å si.

Anonymkode: 2dbf4...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver mye bra, men jeg ville ikke datet deg fordi helse og en aktiv livsstil er svært viktig for meg. Vil gjerne ha en partner som ønsker det samme.

Anonymkode: 8b199...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde vært innstilt på å starte en ny og sunnere livsstil sammen med meg, så hadde det nok kunne gått bra. Hvis det er uaktuelt, så tror jeg at jeg må melde pass. 

 

Anonymkode: 1a2e5...3e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, 43år. Veier ca 145kilo, 185høy. Jeg er veldig omgjengelig, positiv og godt likt av kolleger, naboer og venner. Bosted spiller vel ingen stor rolle, men kan si jeg bor litt sør for Bergen, ca 45 min.

Trener ikke og ikke skal jeg det heller.

Jeg er en rolig og snill mann, som jobber mye kroppslig, men liker å se på TV i horisontal stilling når jeg har fri. Jeg er ikke makelig anlagt egentlig, men som singel så er det ikke mye jeg gidder å gjøre alene.

Jeg er kraftig overvektig og eneste sted jeg kan skryte av muskler er i beina pga jobben jeg gjør. Er sterk ellers også, men det synes ikke. 

Har veldig stor mave og det enkelte kanskje vil kalle "pløsete" ansikt.

Jeg har vært på datingsider og dater, men får ikke napp.

Legger selvfølgelig ikke ut bilde her, men er det skikkelig turnoff ut fra det dere leser her?

Anonymkode: 940cd...06a

Nei, jeg ville nok ikke datet deg.

Utfra hva du skriver så høres det ut som du ender med hjerteinfarkt og tidlig død.

Anonymkode: 15706...336

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke date en mann som ikke bryr seg om sin egen helse. å når du atpåtil er såppas overvektig så ville jeg hele tiden gått å tenkt på når du hadde fått hjerteinfarkt eller lignende. 

men som person så virker du som en veldig snill mann, så ut i fra det så ville jeg datet deg. men da måtte du innstilt deg på å hvertfall prøve å være mer aktiv.

Anonymkode: e46d1...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kunne godt ha datet deg. Selv er jeg slank, men min kjæreste er overvektig. Det finnes viktigere ting i livet.

Anonymkode: 452cf...ede

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, 43år. Veier ca 145kilo, 185høy. Jeg er veldig omgjengelig, positiv og godt likt av kolleger, naboer og venner. Bosted spiller vel ingen stor rolle, men kan si jeg bor litt sør for Bergen, ca 45 min.

Trener ikke og ikke skal jeg det heller.

Jeg er en rolig og snill mann, som jobber mye kroppslig, men liker å se på TV i horisontal stilling når jeg har fri. Jeg er ikke makelig anlagt egentlig, men som singel så er det ikke mye jeg gidder å gjøre alene.

Jeg er kraftig overvektig og eneste sted jeg kan skryte av muskler er i beina pga jobben jeg gjør. Er sterk ellers også, men det synes ikke. 

Har veldig stor mave og det enkelte kanskje vil kalle "pløsete" ansikt.

Jeg har vært på datingsider og dater, men får ikke napp.

Legger selvfølgelig ikke ut bilde her, men er det skikkelig turnoff ut fra det dere leser her?

Anonymkode: 940cd...06a

Som en venn,men ikke mere. Du skriver at du ikke skal trene heller, mulig du må gjøre noe med innstillingen din? Trenger ikke pese på studio.du kan gå turer, sykle osv

At folk sliter med vekt er vanlig,men de vil gjerne gjøre noe aktivt.  At du vil ligge på sofa å se tv på fritiden....turn off

Så vet vi helseskader med overvekt.  Jeg går ikke inn i et slikt forhold. Alderen din er også farlig med tanke på vekt. Sex og 143 kg? Nei takk

Anonymkode: 48b1c...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan svare som kvinne med mine interesser så er svaret nei. Jeg dater ikke jenter som ikke trener regelmessig, er litt opptatt av kosthold og velvære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dessverre for overvektig. Og jeg liker bamser, menn med noen kilo for mye. Men da snakker vi om 10-20 kg for mye. Ikke så mye som du veier. Jeg elsker sex, og vil ha masse sex, i mange forskjellige stillinger. Hvordan ville det vært for deg?

Jeg er mye i naturen, spiser sunt og reiser mye. Ser for meg at mye av dette må jeg gjøre alene.

Anonymkode: 4c8a4...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde likt deg ellers, så ja, men jeg ville bekymret meg veldig for at du skulle pådra deg livsstilssykdommer og få en (enda) dårlig(ere) helse. Så jeg hadde nok kviet meg for å gå inn i et forhold med deg...

MEN, hvis kjemien stemte, og du var villig til å gjøre noe med det (trenger ikke trene, men fjellturer sammen, mosjon i form av å gå tur, ha et sunt kostkost (alt med måte)), så hadde det vært bra. :)

Jeg er kvinne, 36, 170/65, forresten, så ingen treningsfriksylfide akkurat.

Anonymkode: 42c52...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Setter stor pris på ærligheten deres, jeg går i allefall ut fra at dere har vært det 

Anonymkode: 940cd...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, 43år. Veier ca 145kilo, 185høy. Jeg er veldig omgjengelig, positiv og godt likt av kolleger, naboer og venner. Bosted spiller vel ingen stor rolle, men kan si jeg bor litt sør for Bergen, ca 45 min.

Trener ikke og ikke skal jeg det heller.

Jeg er en rolig og snill mann, som jobber mye kroppslig, men liker å se på TV i horisontal stilling når jeg har fri. Jeg er ikke makelig anlagt egentlig, men som singel (???) så er det ikke mye jeg gidder å gjøre alene.

Jeg er kraftig overvektig og eneste sted jeg kan skryte av muskler er i beina pga jobben jeg gjør. Er sterk ellers også, men det synes ikke. 

Har veldig stor mave og det enkelte kanskje vil kalle "pløsete" ansikt.

Jeg har vært på datingsider og dater, men får ikke napp.

Legger selvfølgelig ikke ut bilde her, men er det skikkelig turnoff ut fra det dere leser her?

Anonymkode: 940cd...06a

Nei, jeg hadde ikke datet deg. 
Og det er på grunn av det jeg har uthevet. 
Utseendet spiller mindre rolle hvis personligheten er god. 

Du trener ikke, og har ingen planer om det sier du. Det å holde seg i form og ta vare på kroppen er like mye det å være i bevegelse. Å mosjonere. Man trenger ikke fly på treningssentre. 
Og en person som foretrekker å ligge i horisontal stilling på sofaen og se på TV blir for kjedelig. For helt ærlig; hadde du hatt interesse av å gjøre noe utenfor stua så hadde du gjort det samme hva. Jeg har sett det før. Du kunne funnet på ting med venner, eller blitt kjent med noen med samme interesser. Men du velger å ligge på sofaen og se på TV. 

Jeg vil bruke ferier og helger ute i marka og i skogen med hunden (snart flere), jeg vil ha ordentlig mat, og å gjøre ting ute av huset. Det viser ikke du. 

Hvis du har problemer med at ingen vil date deg, så vær mer aktiv. Vær utenfor huset, få deg en hobby og bli kjent med likesinnede. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at folk gjentar "du må være aktiv" selv om han skriver klart og tydelig at han har en fysisk jobb. Hvorfor er tunge luft på jobb og sofa på fritida bedre enn kontorstol på jobb og tredemølle på fritida?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det jeg gjør sammen med samboer bortsett fra spise og sove er sykle, løpe i skogen og gå på ski, av og til kino. Så nei, det hadde ikke vært aktuelt. Jeg er selv noen kg overvektig, men vi er aktive sammen fordet selvom han kunne rast ifra meg om han ville.  ( og hver for oss også) syns du burde gi aktivitet en sjanse, f.eks gåturer. Gå ned 20-30 kg og du vil nok være mye nærmere, trenger ikke være 90 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Okapi skrev:

Merkelig at folk gjentar "du må være aktiv" selv om han skriver klart og tydelig at han har en fysisk jobb. Hvorfor er tunge luft på jobb og sofa på fritida bedre enn kontorstol på jobb og tredemølle på fritida?

Fordi det blir et dørgende kjedelig forhold om man skal være inaktive sammen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt opptatt av utséendet til de jeg dater, men jeg har vært småforelsket i bra mange mannfolk som ikke ser noe bra ut.

For meg virker det som om du har det meste av sjarmen i personlighetea di. Får inntrykk av at du er en sosial og godt likt fyr på jobben. Det er viktig for meg om du også har humor og er selvsikker :)

Men jeg er litt redd for at dine dårlige vaner kan påvirke mine. Jeg har kjempedårlige vaner selv, men har så lang klart å holde meg slank - i det minste. Jeg er redd for å selv bli overvektig, skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Okapi skrev:

Merkelig at folk gjentar "du må være aktiv" selv om han skriver klart og tydelig at han har en fysisk jobb. Hvorfor er tunge luft på jobb og sofa på fritida bedre enn kontorstol på jobb og tredemølle på fritida?

Godt sagt. Jeg har en svært fysisk krevende jobb, mange tunge løft og mye gåing i trapper og over store avstander. Mange ganger er jeg dønn sliten etter jobb. 

Føler jeg får brukt hele meg og vel så det på jobben.

Takk for at du ser at ikke alle trenger å løpe på mølla hver eneste dag 👍

Anonymkode: 940cd...06a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...