Gå til innhold

Hvor mye snop har du spist?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev jo at du tar en kopp espresso når du er søtsugen. Har du tre spiseskjeer sukker i da? Jeg Drikker'n svart, så da er jeg sunnere enn deg! Nænænænænæ! 

Anonymkode: 13af1...89d

Himmel og hav.

Nei, drikker den svart. Sjokoladen står for sukkeret. Var det innfløkt?

Og jeg er ikke spesielt opptatt av å spise sunt. Jeg er opptatt av å spise godt. Derfor unngår jeg industriell kjemimat, som feks smågodt og annet tull. :) Så konkurransen du mener du vinner er jeg ikke med i.

Anonymkode: c395a...afd

• Liker 3
Skrevet

Mannen min kjøpte 2 kg smågodt på fredag, og det spiste vi opp i løpet av helgen (vi to og litt til barna). Altså æsj. Jeg har vært dårlig i magen helt siden lørdag. Ikke mer smågodt på meg på leeeeenge!! :P

AnonymBruker
Skrevet

Trodde det bare var priskrig på smågodt jeg. Koster også Kvikklunsj lite? Hva annet er billig?

Anonymkode: 14c4a...347

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spist alt godtesnopet til Ronja!

(Sikkert 400 gram smågodt og en hel pose chips,prøver å unngå butikker som best jeg kan :) )

Anonymkode: 94687...f83

Men...hun deler jo ikke?!

Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde det bare var priskrig på smågodt jeg. Koster også Kvikklunsj lite? Hva annet er billig?

Anonymkode: 14c4a...347

Kjøpte appelsinsjokolader i går for 5 kroner stykket :o

8-pk Kvikk lunsj koster 21,-

Endret av Purple Basil
Skrevet

Selv spiser jeg lite godteri, og da i hvert fall ikke smågodt. Spist et par sukkerfri barer i helgen, da:-)

Men jeg skjønner ikke greia med at alle ryker på denne godterismellen når det er så billig. Jeg har ikke spesielt god råd, men får ikke mer lyst på godteri selv om det er billig. Virker som det bare er en god/dårlig unnskyldning for folk?:klo:

Skrevet
5 timer siden, Purple Basil skrev:

Kjøpte appelsinsjokolader i går for 5 kroner stykket :o

8-pk Kvikk lunsj koster 21,-

5 kr? Du kødder? Hvor, hvoooooor? Jeg betalte 19 for appelsinsjokoladen på lørdag tror jeg, veldig billig det også, men 5 kr er jo nesten gratis! Tror jeg må se etter det når jeg skal handle i ettermiddag og kjøpe en til, appelsinsjokolade er en av mine absolutte favorittsjokolader. 

AnonymBruker
Skrevet

Vanvittige mengder påskeegg i lilla kartong og appelsinsjokolade. Har heldigvis ikke spist det på snart 2 dager og planer om å holde det slik... Går rett og slett ikke i butikkene der de selger det, på Rema her jeg bor har de vært utsolgt en stund nå så er en fryd å handle der. 

Anonymkode: 3216e...f59

AnonymBruker
Skrevet
Den 15.3.2016 at 6.39, Hjärtat skrev:

Selv spiser jeg lite godteri, og da i hvert fall ikke smågodt. Spist et par sukkerfri barer i helgen, da:-)

Men jeg skjønner ikke greia med at alle ryker på denne godterismellen når det er så billig. Jeg har ikke spesielt god råd, men får ikke mer lyst på godteri selv om det er billig. Virker som det bare er en god/dårlig unnskyldning for folk?:klo:

Så bra for deg at du spiser sukkerfrie barer i helgen, da. Hvor vil du med den opplysningen? :P Føle deg bedre enn oss som fråtser i godteri med sukker? 

Fordi man sparer penger, vell, og kan spise mer til billigere penge. Selv sliter jeg med trøstespising og overspising og har gått på utallige smeller nå, som oftest er motivasjonen min at det er for dyrt, men plutselig koster det ikke så mye for påskeegg, appelsinsjokolade, kvikk lusnj og slike ting. Man får så mye mer til prisen og da trigger det. Kall det en unnskyldning om du vil, er vell heller en forklaring på hvorfor ting blir gjort som det blir gjort.. :) 

• Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Har ikke spist så mye, dvs i gjennomsnitt ca 4 biter/dag. For to dager siden var jeg dum nok og blandet snop med et glass rødvin. Ble kvalm og dårlig. 

Skrevet
Den 14.3.2016 at 10.45, AnonymBruker skrev:

Hva med deg?

Anonymkode: 2f018...4e7

En halv pose bamsemums i august i fjor.

AnonymBruker
Skrevet

Spist to små sjokobananer siden priskrigen startet. Har sortert og pakket ned snopet.

Anonymkode: bec7b...764

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiste 1,5 kvikklunsj i helgen, men jeg har ikke spist noe smågodt. Jeg går på Grete Roede så jeg holder meg til en liten sjokolade på lørdag, og jeg er egentlig fornøyd med det. :) Først når jeg så prisene så tenkte jeg "typisk, akkurat når jeg ikke kan spise!" men så tenkte jeg over det og fant ut at jeg har faktisk ikke lyst på. :P Jeg har mistet søtsuget litt. 

Anonymkode: 88b41...264

Gjest Badebuksa
Skrevet

13 pakker påskeegg, 17 sjokoladeappelsiner, 20 kg smågodt, og 1 pakken Nidar påskegodtblandingmedmarsipansjokoladeogannenmøkk

Skrevet
Den 16. mars 2016 at 15.16, AnonymBruker skrev:

Så bra for deg at du spiser sukkerfrie barer i helgen, da. Hvor vil du med den opplysningen? :P Føle deg bedre enn oss som fråtser i godteri med sukker? 

Fordi man sparer penger, vell, og kan spise mer til billigere penge. Selv sliter jeg med trøstespising og overspising og har gått på utallige smeller nå, som oftest er motivasjonen min at det er for dyrt, men plutselig koster det ikke så mye for påskeegg, appelsinsjokolade, kvikk lusnj og slike ting. Man får så mye mer til prisen og da trigger det. Kall det en unnskyldning om du vil, er vell heller en forklaring på hvorfor ting blir gjort som det blir gjort.. :) 

Ja, da tolket du det litt feil. Sa det mer som en "klarer ikke holde meg helt unna godteri jeg heller"-opplysning. :-) For jeg er egentlig forferdelig svak for sjokolade😍

AnonymBruker
Skrevet
Den 17.3.2016 at 9.49, Badebuksa skrev:

13 pakker påskeegg, 17 sjokoladeappelsiner, 20 kg smågodt, og 1 pakken Nidar påskegodtblandingmedmarsipansjokoladeogannenmøkk

Nå tuller du med oss vel

Anonymkode: a5bc0...58f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiste en 8 pk med kvikklunsj i løpet av et par timer. Derfor jeg burde holde meg helt unna usunne ting :fnise:

Anonymkode: a0244...c4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...