Gå til innhold

Hvor mye snop har du spist?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spist alt godtesnopet til Ronja!

(Sikkert 400 gram smågodt og en hel pose chips,prøver å unngå butikker som best jeg kan :) )

Anonymkode: 94687...f83

Hahah desidert den beste tråden på kvinneguiden😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tar du ikke på dørhåndtak, vaskekraner osv i det offintlige rom heller da? Og bruker ikke handlevogn når du handler? Tenk hvor mye bakterier folk leggef fra seg på slike steder, og alle som tar på de forskjellige varene i butikkene uten å kjøpe de engang sånn at du tar på disse også og får i deg basselusker via hendene dine på den måten. Ekkelt altså.

Anonymkode: 27b34...ff5

hadde jeg tenkt på alt det der hver dag hadde jeg blitt syk, 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

? Hvilken verden bor du i?

Anonymkode: cbf04...450

I en verden der folk er opptatt av å nyte god og skikkelig mat, og unner seg en bit belgisk sjokolade med en kopp espresso eller et glass LBV portvin når man er søtsugen. Og der det er uaktuelt og merkelig å i det hele vurdere å putte noe i munnen som består av kun kunstig farge og aromastoffer, samt syke mengder sukker.

Livet er for kort, folkens.

Anonymkode: c395a...afd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

4 påskeegg idag, og fire igår, i tillegg til en pose twist lørdag. Og et beger piano sjokoladepudding lør,søn og mandag :-( 

angrer :-( 

Anonymkode: f2714...695

Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

Jeg går på lavkarbo så jeg spiste bare pittebitte litt, ha ha nei!! Mista tellinga på hvor mye kvikk lunsj jeg har trøkt i meg. I hvertfall 16 stk siden fredag. Jeg begynner å se gammel tynn ut med utstikkende anoreksi kragebein så må ha litt usunt påfyll for å ikke se syk ut.

Endret av Keikolina
AnonymBruker
Skrevet

Ca 2 kg smågodt og 4 påskeegg. Oops 

Anonymkode: 08a23...5f0

Skrevet

I helgen har jeg spist 2 freia sjokoladeegg, 5-10 biter nidar dark mint, kanskje 100-200 gram smågodt og en pose snack chips. Har også drukket 1,5 liter brus fordelt på fredag-søndag. Sikkert aaaaaltfor mye i enkeltes øyne, men men, det får så være. :P 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I en verden der folk er opptatt av å nyte god og skikkelig mat, og unner seg en bit belgisk sjokolade med en kopp espresso eller et glass LBV portvin når man er søtsugen. Og der det er uaktuelt og merkelig å i det hele vurdere å putte noe i munnen som består av kun kunstig farge og aromastoffer, samt syke mengder sukker.

Livet er for kort, folkens.

LOL! Og btw, espresso er ikke søtt.

Anonymkode: 13af1...89d

Gjest Emera
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar du ikke på dørhåndtak, vaskekraner osv i det offintlige rom heller da? Og bruker ikke handlevogn når du handler? Tenk hvor mye bakterier folk leggef fra seg på slike steder, og alle som tar på de forskjellige varene i butikkene uten å kjøpe de engang sånn at du tar på disse også og får i deg basselusker via hendene dine på den måten. Ekkelt altså.

Anonymkode: 27b34...ff5

Man vasker jo hendene når man kommer hjem etter å ha vært ute og tatt på alt mulig. Men det blir vanskelig å vaske hver enkelt bit av løsvektsgodteriet.

Jeg spiste en marsipanpølse pluss litt annen sjokolade i helgen. Ikke noe smågodt, jeg er ikke glad i det.

Gjest hulderjenta
Skrevet

Ikke en eneste bit siden i fjor. 

Men gleder meg litt til påskeegget, nå... :)

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LOL! Og btw, espresso er ikke søtt.

Whaaaat??? Det forandrer jo hele saken, lzm.

:sprettoy: 

Skrevet

En melkerull og 1 kg smågodt! Huff.. Kvalm og lei. Blir ikke noe snop til påske nå siden jeg allerede har spist det jeg kjøpte. Bortsett fra litt freia egg :) 

Skrevet

har mista tellinga.. ikke spist noe smågodt, men en del feia påskeegg og kvikk lunsj :) 

Skrevet

Masse!! Vi har blitt småtjukke sammen den siste uka, kjæresten min og jeg :ler:

Men jeg vet det forsvinner fort igjen, og orker aldi spise mye søtt over en lengre periode, så stresser ikke så mye med det. :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Whaaaat??? Det forandrer jo hele saken, lzm.

:sprettoy: 

Du skrev jo at du tar en kopp espresso når du er søtsugen. Har du tre spiseskjeer sukker i da? Jeg Drikker'n svart, så da er jeg sunnere enn deg! Nænænænænæ! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Jerry Lee skrev:

Alle de ti kiloene jeg hadde i veska. Delte ikke, nei.

:) 

• Liker 1
Gjest Keiserensnyeklær
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har spist alt godtesnopet til Ronja!

(Sikkert 400 gram smågodt og en hel pose chips,prøver å unngå butikker som best jeg kan :) )

I løpet av 2-3 dager :/ Meh, glemte å huke av som anonym. Avslørt som godtemomsespiser. Nomnom, godtesnop!

Endret av Keiserensnyeklær
Skrevet
4 timer siden, Jerry Lee skrev:

Alle de ti kiloene jeg hadde i veska. Delte ikke, nei.

:hoho: stakkars veska di, bra du spiste opp, ellers hadde den sikkert røket. Erru broren til Ronja? Ronny? :fnise: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

:hoho: stakkars veska di, bra du spiste opp, ellers hadde den sikkert røket. Erru broren til Ronja? Ronny? :fnise: 

Nei....heter Ronnjjy.  Teiten.

Ligg unna veska mi.

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Nei....heter Ronnjjy.  Teiten.

Ligg unna veska mi.

Ronnjjy ja, så klart. Omforladels. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...