Gå til innhold

Hvor mye snop har du spist?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helsikes "priskrig" og lave selvkontroll. I går spiste jeg 3 kvikk lunsj og ca 200 gr smågodt. Har allerede spist en kvikk lunsj i dag og planlegger kjøp av tekst og non stop...

Hva med deg?

Anonymkode: 2f018...4e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*twist

Skrevet

Ett sjokoladeegg. Jeg holder meg unna smågodt som folk og skitne barn allerede har krafset på. Ekkelt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke en eneste bit. Trodde ikke voksne folk spiste smågodt.

Anonymkode: c395a...afd

Skrevet

Vi kjøpte 5 hg med smågodt  og holdt på å spy når vi hadde spist det over 3 dager. Altså vi er ikke vant til sånt

så da blir det ikke mer smågodt før til sommeren når vi har kommet oss litt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vel spist sånn ca 500g smågodt, 11 påskeegg, 4 kvikklunsj, og ett par småsjokolader. 

Anonymkode: 41877...f4e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spist alt godtesnopet til Ronja!

(Sikkert 400 gram smågodt og en hel pose chips,prøver å unngå butikker som best jeg kan :) )

Anonymkode: 94687...f83

• Liker 5
Skrevet

I helgen: 2 twist biter og en pose med hockeypucker, samt en liter brus. Ikke ekstremt opptatt av godteri, men synes det er digg med brus engang i blant.

Skrevet

8 Kvikk Lunch 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Cashbah skrev:

Ett sjokoladeegg. Jeg holder meg unna smågodt som folk og skitne barn allerede har krafset på. Ekkelt!

Tar du ikke på dørhåndtak, vaskekraner osv i det offintlige rom heller da? Og bruker ikke handlevogn når du handler? Tenk hvor mye bakterier folk leggef fra seg på slike steder, og alle som tar på de forskjellige varene i butikkene uten å kjøpe de engang sånn at du tar på disse også og får i deg basselusker via hendene dine på den måten. Ekkelt altså.

Anonymkode: 27b34...ff5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

? Hvilken verden bor du i?

Anonymkode: cbf04...450

• Liker 6
Gjest TrailerEnka
Skrevet

Gått en del kvikk lunch 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mer idiotisk er det du har for deg? :P

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faenmeg ikke spist noe snop fordi det alltid er fritt for smågodt og godteriet som er så billig nå :-( Har vært flere ganger på butikken og sett etter det billige godteriet, men det er alltid tomt. Kjipern!

Anonymkode: 56669...053

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar du ikke på dørhåndtak, vaskekraner osv i det offintlige rom heller da? Og bruker ikke handlevogn når du handler? Tenk hvor mye bakterier folk leggef fra seg på slike steder, og alle som tar på de forskjellige varene i butikkene uten å kjøpe de engang sånn at du tar på disse også og får i deg basselusker via hendene dine på den måten. Ekkelt altså.

Anonymkode: 27b34...ff5

Det er forskjell på å ta på varer som er pakket inn og varer som ikke er det. Sist gang jeg var i butikken så jeg voksne (!) mennesker grafse med hendene oppi disse godteriboksene. Er man først så ekkelt, går jeg også ut ifra at de er dårlige med hygienen på andre punkter også. Andres tarmbakterier er ikke noe jeg har lyst til å kose meg med på en lørdagskveld. Og jeg bruker alltid antibac/vasker hendene etter jeg har vært på offentlige steder.

AnonymBruker
Skrevet

1 melkerull. Har skuffer og skap fulle av sukker her nå, takk alt som finnes for selvkontroll.

Anonymkode: b530f...04d

AnonymBruker
Skrevet

Fint hvis dere skriver om det er for en dag eller mer det gjelder!

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fint hvis dere skriver om det er for en dag eller mer det gjelder!

Siden begynnelsen på priskrigen her.

Anonymkode: b530f...04d

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert 1 kg smågodt...

Anonymkode: 1dbaa...9cc

Skrevet

Alle de ti kiloene jeg hadde i veska. Delte ikke, nei.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...